Author Topic: Произведувајте струја од дрва или јаглен  (Read 1273 times)

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
За разлика од некои написи за „бесплатна енергија“ или перпетуум мобиле, ова е нешто реално. Значи електричната енергија се добива од стандарден бензински генератор, со тоа што горивото за генераторот како гас ( syngas) се добива од дрва или јаглен (или било кое друго цврсто гориво) по пат на пиролиза.. процесот не е многу сложен и може да се направи во домашни услови..
Еве еден клип од јутуб, а има доста што го направиле ова ;)
Syngas Electric Generator Start-Up
Life is too short to remove USB safely ..

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Интересно, бучно малку ;D, ама интересно ;).

ПС: Би било добро ако може да се користи органско ѓубре место дрва ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Одг: Произведувајте струја од дрва или јаглен
« Reply #2 on 09.12.2011, Friday, 11:15:50 (Edited 09.12.2011, Friday, 11:18:19) »
Епа бучно е малку ама таа бука е од генераторот. Ова некаде во подрум би се поставило или во некој подалечен објект од куќата.
Инаку инж. Антон Петерка од Србија има преправено Југо45 да му работи на овој принцип: ;D ;D ;D

Code: [Select]
http://freeweb.deltha.hu/zastava.in.hu/wood-gas.htm

Споено мислење: 09.12.2011, Friday, 11:18:19
Инаку МОЖЕ да се користи органски отпад..
Life is too short to remove USB safely ..

Offline didy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 426
  • Gender: Male
Навистина интересно, а тој Антон во југото колку патници може да качи :) или си има приклока со него ;D

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Инаку МОЖЕ да се користи органски отпад..

Со ваква опција, ова би бил супер мотор ;). Вадиш метан од органски материјали или евентуално ги ќумуросуваш ;). Мотор на ѓубре ;D. Е ова е веќе нешто ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
веќе постојат коли кој возат на метан, системот е ист со онај на плин што се поставува
само што метанот за разлика од плинот е многу поефтин и може прилично лесно да се добие во домашни услови, слична моќност со плинот така да може да се користи мотор од кола на кој ќе се додаде само генераторот :)
плус вода за ладење која може подоцна да се користи како парно низ дома, или пак да грее некој резервар со вода, но не и да се користи директно како за пиење или слично пошто врви низ мотор каде што може да се загади, не дека нема да се пие, ќе се пие ама после 10 дена од ВЦ нема да излезите :)
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Навистина интересно, а тој Антон во југото колку патници може да качи :) или си има приклока со него ;D

Па според она што го пишува, моќноста на моторот е намалена за околу 30 % поради помалата калорична вредност на добиениот гас, така да наместо 45 има 28 К.С. моторот.
Life is too short to remove USB safely ..

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Да, ама само дизелаши може да се праправат на метан, не може и бензинци, барем така знам.

Ова со метан идеиве за домашно греење и струја ги имам разгледувано, бидејќи метанот е џабе (од рафинерија ако го купувате, 8 денари е литро, а се троши од прилика иста количина како да е наплин моторот ;)), ама се имам распрашувано и сватив дека системот е сеуште многу скап, и за монтажа на кола, и за домашна монтажа, не се исплати :S. Деловите и цевките низ кои се движи метанот мора да се посебни и според посебни стандарди правени бидејќи метанот е многу позапаллив од плинот, затоа :S. Имам еден друга кој го има преправено неговиот дизел на метан да работи и целото греење на куќата му е направено на метан, ама за тој систем плати... огрооооомна сум (илјадници евра). Му се исплати, не викам не, ама системот се исплаќа сам целосно дури по 10-тина години користење, првичната инвестиција е многу скапа, тоа е проблемот :S. А одржувањето е минимално, проверки еднаш на шест месеци или така нешто ;), ако има нешто сомнително, делот се менува и тоа е тоа ;), иако ми рекол дека до сега 3 години го користи, системот му е во подрум, немал никаков проблем ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
веќе постојат коли кој возат на метан, системот е ист со онај на плин што се поставува
само што метанот за разлика од плинот е многу поефтин и може прилично лесно да се добие во домашни услови, слична моќност со плинот така да може да се користи мотор од кола на кој ќе се додаде само генераторот :)
плус вода за ладење која може подоцна да се користи како парно низ дома, или пак да грее некој резервар со вода, но не и да се користи директно како за пиење или слично пошто врви низ мотор каде што може да се загади, не дека нема да се пие, ќе се пие ама после 10 дена од ВЦ нема да излезите :)
Постојат возила на метан, дури и кај нас неколку градски автобуси ги преправија на метан да бидат... :)
Најголем проблем за метанот е складирањето - мора да се складира на 200 бари за разлика од пропан-бутанот кој се складира на 5-10 бари. За толку голем притисок треба појаки боци така да за во патнички возила би биле многу гломазни.
Оваа технологија е повеќе за стационарна употреба, за возила незнам колку е возможно, освен можеби од некои ентузијасти како инжинеров (или како нас  ;D ;D ;D)
Life is too short to remove USB safely ..

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
не бе чоек, бензинците се прават на метан, исто работи се како и плинот што е нема ништо посебно
бар  јас тоа што имам гледано и читано по нетов, се прават од бензин на метан, до сега немам дизел сретнато некој да преправа

ма не зборвам јас за во автомобил да се вгради, него мотор од автомобил да се извади и да се преправи како генератор :)
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Да, ама само дизелаши може да се праправат на метан, не може и бензинци, барем така знам.

Ова со метан идеиве за домашно греење и струја ги имам разгледувано, бидејќи метанот е џабе (од рафинерија ако го купувате, 8 денари е литро, а се троши од прилика иста количина како да е наплин моторот ;)), ама се имам распрашувано и сватив дека системот е сеуште многу скап, и за монтажа на кола, и за домашна монтажа, не се исплати :S. Деловите и цевките низ кои се движи метанот мора да се посебни и според посебни стандарди правени бидејќи метанот е многу позапаллив од плинот, затоа :S. Имам еден друга кој го има преправено неговиот дизел на метан да работи и целото греење на куќата му е направено на метан, ама за тој систем плати... огрооооомна сум (илјадници евра). Му се исплати, не викам не, ама системот се исплаќа сам целосно дури по 10-тина години користење, првичната инвестиција е многу скапа, тоа е проблемот :S. А одржувањето е минимално, проверки еднаш на шест месеци или така нешто ;), ако има нешто сомнително, делот се менува и тоа е тоа ;), иако ми рекол дека до сега 3 години го користи, системот му е во подрум, немал никаков проблем ;).

Дај кажи нешто повеќе за тој пријателот што има ставено метан дома.. Со цистерна му го доставуваат??
Колку пари отприлика го фати да го направи??
Life is too short to remove USB safely ..

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Дај кажи нешто повеќе за тој пријателот што има ставено метан дома.. Со цистерна му го доставуваат??
Колку пари отприлика го фати да го направи??

За цена, само ми има кажано „кути, не прашувај, илјадници евра се во прашање“, а искрено мислам дека и он самиот не знае точно да ми каже бидејќи не е правено тоа наеднаш, деловите се набавувани еден по еден, па склопувано, не е се од едно место земано и мислам дека неколку години го правеше заедно со татко му (и двајцата се машински инженери). Не му го доставуваат со цистерна, полни боци од рафинерија, ама не со обични боци, како за плин, некои појаки се, подебели ѕидови имале, као демек, малку личат на боцине за заварување што се полнат со водород (или со што и да се полнат), само што се малку пошироки од нив. Во една боца собира околу 20 до 22, 23 литри метан и со боца и пол или две це грее еден цел месец зимно време, ама буквално цела куќа се грее, си има монтирано свој систем за парно, ова она, затоа пишав, системот е проектиран и правен неколку години, не е наеднаш правен за едно лето ;). Боците ги полни на рафинерија, ги носи со кола и ги враќа со кола и не се баш лесни, ама вика дека многу се исплатело, бидејќи и колата му е на метан ;). Обично носел по три боци, ама некогаш и четири носи. Инаку, и колата ја полни од тие боци, има посебно црево за полнење, не знам од што е направено (ни он не знаеше да ми каже ;D), само ми рече дека коштало ѓавол и пол и дека е нарачувано од Италија и специјално за оваа намена е правено ;). Исто така, повеќето делови од системот за греење му се од Италија нарачувани, нешто од Германија и од други земји, ама повеќето од Италија ;).

А за колата, знам ми рече дека му била дизел и дека ја преправил на метан, и јас така имам читано и така знам (нешто на net имам начекано, нешто сум се распрашувал, ама така ми кажувале, иако, искрено, никој прецизно не ми одговорил зошто е тоа така, така да, можно е да грешам за ова). Можеби и бензинец мотор и ставил, не знам, а од коли не се разбирам, не знам што модел е, само знам дека е крај на 90-ти модел и дека е Opel, друго не знам ;D.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."