Author Topic: На што треба да се поврзат изводите од овај обртомер со 555 ?  (Read 2341 times)

Offline cika

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 288
  • Gender: Male
  • Математика : Ако оди лесно... грешно е ...
Code: [Select]
http://www.555-timer-circuits.com/car-tachometer.html



на што треба да се поврзат изводите (кај шо пиши ( distributor points))
Let's make things better.

Offline aleksandar94

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 74
  • Gender: Male
Најверојатно на алтернаторот, пошто на скоро сите коли е така, но не сум баш сигурен!

Offline danix01

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 512
  • Gender: Male
на некој се поврзува на бомбината

Споено мислење: 10.04.2011, Sunday, 23:23:43
еве овој се поврзува на алтернатор и има слична шема со твојата
Code: [Select]
http://www.boatdesign.net/forums/onboard-electronics-controls/tachometer-diesel-engines-28134.html
rules are made to be broken

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
distributor=разделник, значи најверојатно треба да се поврзе на разводната капа :D
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline cika

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 288
  • Gender: Male
  • Математика : Ако оди лесно... грешно е ...
distributor=разделник, значи најверојатно треба да се поврзе на разводната капа :D

а шо е то разводна капа сеа.. :P
Let's make things better.

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
Code: [Select]
http://tinyurl.com/zacika
види си таму :D

Aдмин: ој море, кодирај линкови
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline cika

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 288
  • Gender: Male
  • Математика : Ако оди лесно... грешно е ...
е изгледа на ова се поврзва...бидејки пишува кога ке го поврзеш му праќа импулси...а во то внатре во капачката има едно врти внатре и ко ке напрај спој (зависи на кое оти тие каблите ке го поврзеш) ке прати импулс...
Let's make things better.

Offline dzoni

  • Нов член
  • *
  • Posts: 12
Се поврзува на кабелот што ги поврзува бобината и контактите на платинката - за коли што се со платинка.Не е битно на кое место ќе го поврзеш дали кај бобината,што е обично со матица, или ќе го поврзеш на истиот кабел кај разводната капа,каде што обично е поврзан и + од кондензаторот.

Мислам дека веќе се снаоѓаш ;)

Споено мислење: 11.04.2011, Monday, 02:36:55
И да не изумам ;)

Долниот вод на шемата ти е - пол,тоа е лесно ,а горната точка кај отпорникот од 1 К ја поврзуваш за позицијата што предходно ти ја пишав.

Според мене најлесно се завршува оваа работа со двожилен кабел со кој ќе се поврзеш на бобината.
Така ќе ги имаш и - полот, и командната струја од кабелот бобина-платинка,кај разводната капа.
+ полот ќе си го повзеш на контакт бравата кога ќе дадеш контакт да добиеш + на кабелот.

Со среќа :)   

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Да ,треба да се поврзе на кондензаторот на бобината и на маса.Кондензаторот праќа импулси (сецка) а 555-ката ги претавара во напон кој се мери со инструментот.

Offline borce

  • Нов член
  • *
  • Posts: 38
Ако колата има бесконтактно електронско палење се поврзува на алтернаторот на изводот означен со (W) а ако колата има контактно палење со платина се поврзува на примарната намотка од бобината на оној извод кој оди на перцето од платината или на плус полот од кондензаторот тоа е исто.

Offline malkjos

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 81
мислам дека ако намоташ 20 намотки околу кабелот за свекица и ако ставиш една диода (БА159 на пимер) ке заврши работа   ;)

Offline danot

  • Нов член
  • *
  • Posts: 14
  • Gender: Male
Ако колата има бесконтактно електронско палење се поврзува на алтернаторот на изводот означен со (W) а ако колата има контактно палење со платина се поврзува на примарната намотка од бобината на оној извод кој оди на перцето од платината или на плус полот од кондензаторот тоа е исто.

Мене ме интересира дали некој знае каде е споен во алтернаторот тој извод W.
Имено дали на тој извод има еднонасочен или наизменичен напон?

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Алтернаторот дава еднонасочен напон! Каде се наоѓа тој извод W на алтернаторот треба да видиш од електричната шема.Постојат алтернатори кои во себе имаат интегрирано и електронски склоп кој има улога на *реглер* ( стабилизатор на напон,воедно го регулира и полнењето).Значи има од модел до модел(тип на алтернатор) мала разлика.

Offline danix01

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 512
  • Gender: Male
тој извод се наога пред реглерот.треба да се поврза на една од намотките на статорот тие се бележат со w.доколку колата е дизел тоа ке го има како извод на алтернаторот и лесно ке поминеш.но ако е бензински мотор ке треба да се отвори алтернаторот.имам другар автоелектрицар ке се распрасам подетално и ке пишам повторно.инаку и јас сум заинтересиран за превење бидејки и јас немам обртомер
rules are made to be broken

Offline danot

  • Нов член
  • *
  • Posts: 14
  • Gender: Male
Јас планирам да го направам овој обртомер


Сватив за W изводот, е сега усте прасање за овој индикаторот.
Каков индикатор е тоа и каде можам да го купам?
Поздрав и благодарам однапред...