Македонски форум за електроника

Останато => Сè останато => Topic started by: Jovicar on 23.06.2013, Sunday, 02:08:08

Title: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: Jovicar on 23.06.2013, Sunday, 02:08:08
Направив еден картинг, па сега се мислам каков мотор да му ставам, дали томос аутоматик 50цц или пак овој мотор електричен.

(http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/SRG04mitKabel_gr.jpg)

Ги набавив два од инвалидска количка на едниот му ја пукнав осовината а другиот е добар, на него имам ставено и звездица за ланец. На моторот пишува 0,18KW проверував така не ставен на картот колку струја влече, кога работи нормално влече 2А, а кога се оптеретува многу го достигнува и 7 8 ампери. Дали би можел овој мотор да го тера целиот картинг + мене. Немора голема брзина, само во стрмнина да оди.
Title: Одг: Електричен картинг
Post by: MetallicA on 23.06.2013, Sunday, 02:15:45
стави му од томос аутоматик, а доколку си во мозност стави од апн 4 или  6 и стави рачка на менњачот така што кје ти додје као тип троник а машината стави ја позади, ова некако со електричниот мотор не ми оди баш нај нај. али ти си знаеш најдобро  ;D
Title: Одг: Електричен картинг
Post by: nikola_bb on 23.06.2013, Sunday, 12:06:59
слабо ти е 0,18 по тоа што имам читано кога сакав да правам велосипед на струја при вртење на педалите снагата од човекот е околу 300вати па сеа ти прај ги математиките :)
Title: Одг: Електричен картинг
Post by: LordZi on 23.06.2013, Sunday, 12:40:07
Да, 180W е преслабо, можда и ќе тргне на рамно, ама на угорница нема шанса. Ако сакаш ел.погон размислувај за друг мотор (или два), негде читав дека моторите што се за вентилаторите на ладилникот од опел астра, вектра или сл. се околу 500W, ама ќе ти треба редуктор за нив, или евентуално размислувај да преправиш некој алансер. Ако ти налета мотор од вилушкар или од оние количките што ги возат за голф, тие се идеални...
Како и да е, и јас мислам дека мотор од томос ти е најдобра опција, имаш се решено на готово, и менувач, и куплунг, само ќе го поврзеш со ланец на погонските тркала и тоа е тоа...
Title: Одг: Електричен картинг
Post by: Bojan on 23.06.2013, Sunday, 12:59:15
и јас мислам дека мотор од томос е подобро, дека ако ставаш електричен мотор ке треба и батерии да ставаш и 390 други зафрканции, со мотор од томос што вика LordZi се ти е готово
Title: Одг: Електричен картинг
Post by: MetallicA on 23.06.2013, Sunday, 15:01:11
доколку успееш да најдеш од апн 4 или 6 стави од нив бидејки тие имаат и брзини + и воздусно ладенје така да кје можеш подолго да го возиш.
Title: Одг: Електричен картинг
Post by: LordZi on 23.06.2013, Sunday, 15:36:32
Дефинитивно APN4 или 6, имаат одлично решено ладење, јас со APN6 имам одено од Скопје до Охрид без застанување, нема гајле... ;)
Title: Одг: Електричен картинг
Post by: MetallicA on 23.06.2013, Sunday, 16:47:36
апн 4 или 6 али гледај ако успееш да најдеш од оние постарите тие се подобри, еден другар имаше дојдено од куманово до виница со апн6 без застанување, истотака у прва немаш галје сегде излава дури и на лисец  ;D. истотака пази да не е од оние со избушен цилиндар и им стават клип 42 и за пола година се изгори и карики и клип и цилиндар, затоа барај некој од оние со 39 клип и немаш проблем, истотака можеш кумплугот да го направиш на педало + мењачот со помош на некоја цевка, шипка или нешто друго да го ставиш до тебе а машината да стои вертикално  позади, гаста истотака можеш да ја ставиш на педало и кје добиеш најак картинг, а доколку сакаш нешто појако  ;D извади машина од тома винкович тие 18 коња тракторите или владимирац стави мењач  од лада нива и 2 крила и литај  ;D
Title: Одг: Електричен картинг
Post by: stiffy on 23.06.2013, Sunday, 17:40:14
тој клип 42-ка го бушат цилиндарот ко ќе изгори стандард опремено, ретко кој буши апн-ка за на моќност да добие, и да со 42ка ако е останатото стандард не би требало толку брзо да зариба.

Додека сме на муабетов, 1 другарче апн4 мислам дека беше го направи, одеше 140км/ч. Она е значит врв достигнат, на дигитална мереше она чудо е. 3-4 години без проблем возеше, јас прв реков дека за 1 недела ќе зариба...машинава фураше. :D
Title: Одг: Електричен картинг
Post by: Toma on 23.06.2013, Sunday, 18:29:42
Малку „оф-топик„ !
Насловот на темата не е соодветен.
Јас би напишал вака.

Каков агрегат за картинг, електромотор или ото мотор.
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: MetallicA on 23.06.2013, Sunday, 20:02:18
не го бушат одма на 42, прво одат на прва специјала т.е. 40 па 41 и на крај 42 после ремонт, инаку колку брзо кје зариба зависи од машината но најчесто зарибуваат за пола година максимум 1 година. можеби таму каде што ти живееш не ги бушат за мокност али овде само затоа ги бушат, кај руен има 1 на приватно буше за 600 + 300 клип и карики и дизната на карбураторо сменат, по 100 качуват али брзо изгоруваат. инаку доколку бираш квалитет земи си апн4 шасијата е као од титаниум не се крши(шала) ;D. инаку јас баш не им вверувам ан дигиталните километражи неле си земеш аналогно као цар си. срека овде кај што јас живеам и да го зарибаш делови имаш на лагер, и на ново и на старо за ефтина пара.  :D
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: stiffy on 23.06.2013, Sunday, 21:08:41
Овде бушат, ама бушат априлиjа, кивеј и слично...а апн кога од на нива одење после “100“ години зариба, бушат 1-2 мм...за делови незнам како стојат. :D

А тие 140км/ч беа како одговор...еден автомеханичар 120 ја направи, и овај врати со 140 :D
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: MetallicA on 23.06.2013, Sunday, 22:18:23
абе зошто да бушиш априлија кога си имаш готово кит купиш си го само инсталираш али не е тоа тоа, томосо е неуништлива работа ;D а доколку паднеш еднаш со веспа се ке се  скрши  ;D
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: stiffy on 23.06.2013, Sunday, 22:50:24
Нишо, стандард златен...стандард цело моторче-било кое. Ако сакаш брзина повели имаш хонда, јамаха, кавасаки....од125 до 600-700-1000 кубици. “Чачкана“ машина, не крепи.

И не појќе офф топик, се зазборувавме ќе ни викаат :D
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: Toma on 23.06.2013, Sunday, 23:10:09
Quote
  ... ќе ни викаат :D
Не е проблем “викањето“ туку проблем е тоа што некои мислења се извадени од ракав.
Бушењето на цилиндри па додавање клипови со поголем дијаметар не е решение...
Поентата ми е дека за “фризирање“ на мотор да се добие поголема снага не зависат само од цилиндер и клип...има овде уште бајаги  параметри на кои треба да се придржуваат и автомеханичарите и сопствениците.
Не придржувањето до познати пишани правила при  “фризирање“ на мотор, доведува до скратување на векот на моторот (пример што велите „зарибува“ )
Затоа пишувајте аргументирано и со податоци...!
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: MetallicA on 23.06.2013, Sunday, 23:21:00
значи види не се извадени од ракав немој ти погрешно да ме свати, не ги бушат со хилта туку на посебни машини мислам дека дребалица се викаше и тоа го прават специјално обучени луге а местењето на клипот е лесна работа. барем кај двотактните машини. и да силата на самиот зависи од повеке фактори но највеке од клипот, карбураторот и цилиндарот. многу луге ги појачуваат томосите бидејки и ако зариба има делови башка па и ефтини се. сето ова го знам бидејки имам дискутирано со многу автомеханичари.
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: stiffy on 23.06.2013, Sunday, 23:31:58
Не се извадени од ракав...туку додека сам не ја склопиш машината нема да знаеш, а секој што знае не “споделува“...
- “ак сакаш донеси го, ќе ти го напрам, ќе летат“

конкретно бушењето беше последно....поголеми дизни, појака мешавина, појака радилица, бушење, друг клип (понизок и направен од полесен материјал), пломби, ограничувања...и уште работи што никој не ги открива, да речеме тајни на занаетот :P

Не придржувањето до познати пишани правила при  “фризирање“ на мотор, доведува до скратување на векот на моторот (пример што велите „зарибува“ )
Еве и да купиш цел кит, пак нема да се штеди машината којзнае колку. Има 1 другар априлија, малоси китирана...7пати ремонт, 4 пати скршена клипњача, 1 скршена радилица додека стигна нова радилица 1 месец и повеќе чекаше.  ;)

Затоа 50cc e направено за 70 да оди, ако не ништо на 110 скутер цел се треси, мали тркала нема стабилност...ако е за побрзо има и 125cc и 250cc и 600cc и многу повеќе. 50ка се знае за што служи :D

Додека незнам, никој незнае што направи овај али 130-140 возеше “чудовиштето“ повеќе од 3 години...апн 4 :D

Сеа не сум ни компетентен за да кажам во детаљи целосно за да не звучи како “од ракав“ а и да бев компетентен и да знаев, верувајте немаше да раскажам вака на форум :)
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: MetallicA on 23.06.2013, Sunday, 23:54:50
се сложувам со stiffy додека не ја зглобиш машината нема никогаш да знаеш, но не се сложувам со теа дека не споделуваат незнам како е кај вас но овде секој ке те научи ако сакаш, бушењето е последна но и опција која најмногу ја зголемува мокноста. и секако ке мораш да ставиш поголеми дизни ако го бушиш цилиндарот, во врска со мешовината ако ставиш премногу масло ке ја загушува машината а премалку масло за брзо време ке ја оштети така да ставај си 40мл на литар и немаш галје. истотака ако бушиш цилиндар и ставиш поголем клип ти треба и појака радалица и клињача, клипот неможе да биде понизок кај двотактните машини бидејки тој е еден вид вентил којшто го регулира дотокот на гориво во цилиндарот. некои луге дури и деклата ја снижуваат за 2мм со што се постигнува поголема компресија.и како што вели 1 човек "колата или моторот не е за убавина и чување тој е за да ти врши работа "
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: ddd on 23.06.2013, Sunday, 23:55:24
@stiffy несакав да пишувам во теми каде што ти делиш совети со твојот широк дијапазон на знаење но ќе направам еден исклучок,всушност ке ти поставам едно прашање........
Дали тебе ти е јасно која е таа брзина од 140km/h???
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: MetallicA on 23.06.2013, Sunday, 23:57:08
обичен томос со мали модификации на карбураторо качува 75 иако на километражата пишува максимум 45  ;)
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: Toma on 24.06.2013, Monday, 00:25:32
Quote from: Toma
Затоа пишувајте аргументирано и со податоци...!
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: stiffy on 24.06.2013, Monday, 00:28:06
ахахахах, знам...ама не знаеш ти кои будали има во Охрид, а и секаде ;)

И не делам совети секаде, а каде што ги делам можам да кажам за што е така, а за што нe сум сигурен, ако грешам, поправете ме! И да, не е толку широк т.з. дијапазон на знаење али се трудам...конкретно овде се појавив ко видов апн, не дека се разбирам на оваа област (немам отворано и сл.) иако сите за теорија сме ѕверој.
Сеа не сум ни компетентен за да кажам во детаљи целосно за да не звучи како “од ракав“ а и да бев компетентен и да знаев, верувајте немаше да раскажам вака на форум :)

140...па малку побрзо и патон пред тебе се губит. Ама човек од 65кг, и без грам мозок...е таа комбинација да видиш што прави! апн-ка 140....yiying скутерче 130.

И да, не верував дур не го видов...3 дена на работа го немаше, дојде свиткан цел...навикнат на крос пробал скутерот на кривина да шлајфова 4 пати со се скутер се истркала. Рамо изместено и неколку ребра во офсајд xD

И да, автоматик томос-70км/ч го направи...ласер ауспух (од апн), бушеше мислам дека и другото незнам :D

П.С. Слободно пиши...можда ќе се најме негде, или се надополниме...иако поштовање (во поглед на знаење) неам према никого на форумов освен Батка, можда ќе прифатам нешто ;)
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: GigaWatt on 24.06.2013, Monday, 00:54:41
Еј, ај да не затворам теми, доста со муабети за модифицирање на скутерчиња. Темата не е за тоа, темата е за бирање на мотор за картинг, дали да се користи електричен или мотор со внатрешно согорување. Ако имате нешто за тоа да додадете, бујрум, пишете, ако не, ова не е форум за фризирање на моторчиња и скутерчиња.

И stiffy, пишувај разбирливо, ништо не се разбира.

140...па малку побрзо и патон пред тебе се губит. Ама човек од 65кг, и без грам мозок...е таа комбинација да видиш што прави! апн-ка 140....yiying скутерче 130.

Ако вака со другарите си зборуваш, слободно зборувај си, ама тука, треба и некој друг те разбере што си пишал. Толкувачи немаме најмено и не планираме да најмуваме поради тебе. Многу полесно е на одмор да те пратиме.
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: Jovicar on 24.06.2013, Monday, 01:14:40
Порачав сега една машина од томос, денес би го завршил со електричниот мотор но кога читав коментарите реков ајде нека е од томос аутоматик. 2000ден ке дадам али ке знам што возам и во угорница ке нема проблем :)
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: stiffy on 24.06.2013, Monday, 01:58:31
Слика, или не се случило  ::)
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен и&
Post by: MetallicA on 24.06.2013, Monday, 08:19:13
абе човек најди си и 1 црево за да му дуваш у цилиндаро да го ладеш, аутоматико грее како  улав ептен ако најдеш 1 вентилатор да му стаеш  ;D затоа цело време ти викам, за 2000ден кје најдеш од апн4 само ке и смениш карики и готово,  не се брзај прво види што како па порачувај  ;) истотака доколку неможеш да најдеш ниту 1 машина од апн4 или 6 земи од пух. јас имав 1 аутоматик со пух машина по набилдан томос нема, позади ставено помал зупчаник, за да е побрз, клип од томосче за вода 42 оргинал, спустана декла, карбуратор со поголема дизна. али зариба и толку од него. :(
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: Toma on 24.06.2013, Monday, 13:38:06
Иако многу добро ми е познат изразот картинг, сепак се провејува едно сомнение за што во суштина се работи или што сака да прави Jovicar и за што сака да го користи истото. Дали тоа е левата  или десната слика?

(http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/HartmanKart.jpg)  (http://i1162.photobucket.com/albums/q537/0x4E4F/2-208210.jpg)

И уште нешто за картинг се препрачува мотор од 120cm³  до 200cm³ во зависност од потребите !
А еве и нешто за читање!
Code: [Select]
http://www.forum.hr/showthread.php?t=364095
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: stiffy on 24.06.2013, Monday, 23:34:05
Па вујче имаше направено картинг...беше во емитер Направи сам:картинг. Томе и Гиго Скендероски. Првиот модел (во емитер што беше) не знам со која машина го направија ама беше спор, додека серијата што ја направија после беа по кратки со Хонда машина...незнам колку кубици. Знам со педала од точак ги палевме. Многу интересна работа :)

И уште нешто за картинг се препрачува мотор од 120cm³  до 200cm³ во зависност од потребите !
Ам зависи колку пари има за давање, и од картингот :)
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: Bojan on 07.07.2013, Sunday, 16:05:23
бушење на цилиндар не е едноставна работа луѓе, тоа се прави со постапка хоновање или леповање (тоа се македонски изрази ;D ) за површината да биде N1 или максимум N2 (рапавост на површината, што е нај фина обработка) така да ако сакате такво нешто да правите однесете моторот на некое поасално место односно во добро опремена работилница за да не ви отиде цел мотор во неповрат :D
Title: Одг: Избор на мотор за картинг: електричен или со внатрешно согорување
Post by: bicikle on 07.07.2013, Sunday, 16:58:03
електричен ако ставиш ќе си имаш мака и со батериите... мада самиот мотор има помалце оддржување. Е сега бушење на блокот ова она си е башка технологија, би ти препорачал да не се занимаваш со тие работи, барем не сега, ако веќе имаш некој бензински мотор стај го него и терај, ако има потреба ќе го преправаш