Не се извадени од ракав...туку додека сам не ја склопиш машината нема да знаеш, а секој што знае не “споделува“...
- “ак сакаш донеси го, ќе ти го напрам, ќе летат“
конкретно бушењето беше последно....поголеми дизни, појака мешавина, појака радилица, бушење, друг клип (понизок и направен од полесен материјал), пломби, ограничувања...и уште работи што никој не ги открива, да речеме тајни на занаетот
![Tongue :P](http://elektronika.mk/Smileys/default/tongue.gif)
Не придржувањето до познати пишани правила при “фризирање“ на мотор, доведува до скратување на векот на моторот (пример што велите „зарибува“ )
Еве и да купиш цел кит, пак нема да се штеди машината којзнае колку. Има 1 другар априлија, малоси китирана...7пати ремонт, 4 пати скршена клипњача, 1 скршена радилица додека стигна нова радилица 1 месец и повеќе чекаше.
![Wink ;)](http://elektronika.mk/Smileys/default/wink.gif)
Затоа 50cc e направено за 70 да оди, ако не ништо на 110 скутер цел се треси, мали тркала нема стабилност...ако е за побрзо има и 125cc и 250cc и 600cc и многу повеќе. 50ка се знае за што служи
![Cheesy :D](http://elektronika.mk/Smileys/default/cheesy.gif)
Додека незнам, никој незнае што направи овај али 130-140 возеше “чудовиштето“ повеќе од 3 години...апн 4
![Cheesy :D](http://elektronika.mk/Smileys/default/cheesy.gif)
Сеа не сум ни компетентен за да кажам во детаљи целосно за да не звучи како “од ракав“ а и да бев компетентен и да знаев, верувајте немаше да раскажам вака на форум
![Smiley :)](http://elektronika.mk/Smileys/default/smiley.gif)