giga watt па целото кукиште ми е ладилник а ако се прашуваш зашто интегралците ми се ставени првин на посебни ладилници па пото тие ладилници зацврстени за целото кукиште епа сеа ке ти кажам. Тие електролиските конензатори трите големи се многу високи и од нив неможе да се заштрафи итегралецот е сеа јас ако го заштрафев интегралецот директно на кутија утре ако ми се расипе нешто и ако сакам да го видам долниот дел од плочката или ке треба да ги корнам интегралците или ке треба да ја размонтирам цела кутиа е арно ама за да не се прави сето тоа јас ги ставив на посебни ладилници и тие ладилници ги заштрафив за кутија и доколку некогаш сакам да ја видам плочката од кај лемовите ги отштрафувам ладилниците и само ја кревам нагоре дали е сеа јасно
иначе го иам пробувано и без кулер крева 60 степени работејки со полна моќност 5 саати а издржува 120 степени така да загревање тешко дека ке има а со кулер исто така работеше 5 саати и температурата му беше константна на 30 степени нејке да мрдне поеке така да за да се загрее максимум му треба многу напор
иначе трафото ми е надвор се со цел да биде помало појачалото за да може да се користи во афтомобил , и иам еден влез наизменичен за трафо и уште еден влез еднонасочен за акомулатор
нормалноиам прекидач кој коа ке го префрлам се иклучува целиот грец и потоа се поврзува на акомулатор појачалото исто така иам и прекидач за муте , прекидач за палење гасење накулер и прекидач за уклучување на појачало