Македонски форум за електроника
Аналогна електроника => Напојувања => Topic started by: cika on 24.03.2011, Thursday, 07:30:28
-
насловот кажува се
-
Пред се, изгледот, а и торусното трафо е по „елегантно“.
Торусно:
(http://pic.mk/thumbs/tra010xxts.jpg) (http://pic.mk/?v=tra010xxts.jpg)
Обично:
(http://pic.mk/thumbs/images1300953631.jpg) (http://pic.mk/?v=images1300953631.jpg)
-
Не е само до убавината! :D :D ;) Торусното трафо за поголеми јачини е помало од соодветното класично,нема брум,помала тежина,не грее толку како класичното.
-
И торусниот поскап е :P (лол)
-
во оваа тема има објаснување од мене..... http://elektronika-mk.net/index.php?topic=1923.0 (http://elektronika-mk.net/index.php?topic=1923.0)
-
Пред се, изгледот, а и торусното трафо е по „елегантно“.
Торусно:
(http://pic.mk/thumbs/tra010xxts.jpg) (http://pic.mk/?v=tra010xxts.jpg)
Обично:
(http://pic.mk/thumbs/images1300953631.jpg) (http://pic.mk/?v=images1300953631.jpg)
дечки имате авторски права за подолната слика??? :D
-
А како се успева да се зголеми работната фреквенција на трафото ? Сакам да кажам нели трафо од 50Hz има голем облик додека оние во напојувања за компјутер се мали, но имам слушнато дека работат на висока фреквенција.
-
А како се успева да се зголеми работната фреквенција на трафото ? Сакам да кажам нели трафо од 50Hz има голем облик додека оние во напојувања за компјутер се мали, но имам слушнато дека работат на висока фреквенција.
Да тие се користат во SMPS т.е Switch Mode Power Supply ;D.Пиши на гугл ќе најдеш :)
-
Да , можат само ако ти треба за свич или сличен уред! Иначе за стандардни работи предности се тие: помалку грее,помали димензии,нема зуење.Иначе,работната фреквенција може да се зголеми и кај обично трафо,ама не до таа мера.Феритот има други карактеристики и може да биде * неутрален* на многу повисоки фреквенции,па затоа ,поради стабилност е погоден и за други ,освен за мрежни намени!
-
дечки имате авторски права за подолната слика???
Сликата е пронајдена на гугл.. А гугл од каде ја нашол „не знам“ :P
-
што пиша жити се... :D
-
Значи, на гугл притиснав „слики“ и напишав: „трафо“ и се појави сликата од ова (твоето) трафо, а ако ја отвориш сликата ке приметиш дека во позадина е страната elektronika-mk.net, т.е. гугл ја „ископал“ сликата од форумов. Ме свати сеа? :)
-
добро де Коце,не му ја мисли.Немај гајле не ти може ништо Бојан во врска со авторските права. :( ;D ;D
Само кога си барал на Гуугле ти си пишал на македонски или англиски?
-
Најпросто си пишав „трафо“ (ме мрзеше да ја сменам македонската поддршка) ;D
-
Најпросто си пишав „трафо“ (ме мрзеше да ја сменам македонската поддршка) ;D
Хахаха во право е,не го карајте ;D
(http://www.pic.mk/images/captur1301002462.jpg)
-
хехехе ;D ;D ;D... Бојан, славен си ;D.
-
сега ке им барам пари зашто ги ставиле моите слики таму :D
-
ако имаш некој пријател на факултет на кој му оди електромагнетика ке ти објасни има еден куп интеграли ама искрено јас ич не ги разбирав ;D
-
ако имаш некој пријател на факултет на кој му оди електромагнетика ке ти објасни има еден куп интеграли ама искрено јас ич не ги разбирав ;D
Разликата е во начинот на кој циркулира магнетното полето во металнот/лименото јадро, на еден начин циркулира кај трансформаторите со EI лимови, а на друг начин (не баш друг, повеќе би одговарало малку подруг ;)) циркулира во торусните трансформатори ;). Се се објансува со равенки, но искрено, не би навлегувал во тоа сега, не поради друго, еднсотавно бара преголемо предзнаење од областа на математиката оваа проблметика, поради тоа, само ќе се задржам на констатацијата дека: торусните трансформатори имаат многу подобри карактеристики од трансформаторите со EI лимови за повечето примени, за некои посебни намени, повеќе одговараат трансформаторите со EI лимови ;).
-
Најголемата разлика е тоа што торусните трансворматори имаа голема ефикасност.Следи малку поголемо појаснување Кај обичните Е И трансворматори,знаеме дека јадрото е направено од мн феромагнетни лимови кои се составени и формираат едно јадро(за да се намалат загубите и греењето).Мааната на овие трансворматори е тоа што нивните лимови имаат мала магнетна пермабилност u (ми) и заради тоа,требаат голем прој на намотки за да индуцира доволно голем влукс,кој потоа ке индуцира напон во секундарот.Е сега,поради големиот број на намотки во примарот,импедансата на секундарот ке има голема омска вреднос и нормално имагинарната вредност на отпорот затоа што тој сепак претставува калем(и воедно имате грејач ).Исто така има и загуби поради формата на самиот трансворматор,односно поради ивичните ефекти.Во тој случај флуксот наместо низ јадрото си ја скратува патеката на течење (кај ќошевите) каде што на кратко излегува од јадрото и пак влегува и тука губи дел од својата ефикасност.
Торусите пак,имаат голема вреднос на магнетната пермабилност u (ми) и се разбира за да се индуцира доволно голем флукс низ јадрото,му се потребни мн помал број на намотки во секундарот.Па воедно импедансата на трафото ке биде мала бидејки скоро и ке ја нема чистата омска отпорнос,туку ке ја има само имагинарната.Воедно и на секундарот ке бидат потребни мн мал број на намотки за да се добие потребниот напон и нормално омската вредност на секундарот ке биде (мерено со унимер) тотална кратка врска затоа ке може да се повлечат големи снаги.Тука загубите се уште помали и заради неговата форма,односно флуксот едноставно неможе да си го скратува патот па да мора да излегува во воздухот и да губи дел од својата снага...
-
Знам, го имам прочитано ова, поентата ми беше околу објаснувањето на формата на полето кое го имаат торусните и трансформаторите со EI лимови во нивните јадра ;).