Македонски форум за електроника
Други технологии => Автоелектроника => Topic started by: VLATKO* on 28.01.2011, Friday, 21:05:36
-
Колку ампери треба да влече автомобилот кога е изгаснат,станува збор за кола со аларм.бидејќи ако не ја сапалам во текот на неделата ич нејќе да запали па да земам утре сакам да видам без контакт колку ампери ке влече,(да не има негде спој или сл) па сакам да знам од прилика колку влечат колите кога се изгаснати?
-
Старите автомобили кои се без аларм и без електроника кога се изгаснати не треба да влечат воошто струја.Поновите автомобили што имаат вградено аларм и електроника влечат струја но таа е многу мала за да го испразни акумулаторот.Причината што не ти стартува колата може да е акумулаторот ако е слаб и поради ниските температури за 6-7 дена настанува губење на капацитетот.Друга причина може да е инсталацијата некаде плусот од акумулаторот да допира на маса.Најубаво е да измериш дали тече струја кога е изгасната колата....ако тече значително голема струја тогаш е до инсталацијата.Пробај и извади ги клемите од акумулаторот...после некој ден стави ги и пробај да ја стартуваш ако стартува акумулаторот е здрав ако не стартува акумулаторот ти е за менување :D
-
значи акумулаторот е нов,и јас мислам дека е до ладново но и во лето зна да се деси истово,ке видам утре ке мерам,мене еден автоелектричар ми рече вака да пробам,да ја извадам клемата од масата и да ја допорам на моменти на акумулаторот ако фрла искра а контактот е исклучен има некој потрошувач уклучен,јас кога ке пробам вака имам мала искра и лупа во вратите,сигурно е нешто околу централното алармот.
-
Штом се јавува искра значи дека или има некој потрошувач вклучено,или имаш спој помегу маса и плусот.Ако слушаш лупање во вратата пробај исклучи го централното и пробај пак дали ке фрла искра.
-
утре ке земам од сабајле ке пробам да го средам проблемов.иначе фала на помошта
-
нњ би требало повеќе од 500-600 милиампери да влечи. Инаку може да влечи и засилувач/радио, иако е исклучено, не елошо да провериш.
-
морам да го решам проблемот,утре ке прегледам све што е сумљиво,можно е и да е и радиото.
-
imam mereno ama poodamna bese centralnata i memorijata od radioto mislam deka mi vlecea okolu 70mA.
pisuvam latinica od mobilen
-
централната во случај да е со далечинско, инаку ако е само на клуч не би требало. Патем мислам дека да вадиш еден по еден осигураш и да врзуваш амперметар, мислам дека е најдобро така.. Само мое мислење. Сепак алармот мислам дека не е на осигурач.
-
и јас така мислам да ги мерам,кај осигурачите.
-
70 ампера мислам дека влече кога се вергла на клуч :o :D
-
ааах..за тоа верглање имаме зборено...повеке од 150А влече кола кога вергла...ама не е тоа сега проблемот :D
-
Мислам дека станува збор за кола во мирување, т.е. кога е изгасната, му го прани акомулаторот.
-
Мислам дека станува збор за кола во мирување, т.е. кога е изгасната, му го празни акомулаторот.
така е,се работи за тоа кога колата е изгасната.
-
Влатко провери некоја жица од кај осигурувачите да не е оголена и да ти допира за масата на колата , тоа може да биде било каде зашто целата кола е маса (-) :)
-
значи еве сега мерев директно на акумулатор,го откачив + и сериски на него ставив ампер метар и влече 60mA,што мислам дека е доволно за часовник и аларм,е сега сумљам у алтернаторот,колку би требало ампери тој да дава на лер,и како да го измерам?
-
пишува на него, инаку до 30-40 е нормално,оносно ако немаш ништо пуштено 5 ампери се доволни, ама мислам дека ти е акумулаторот отиден.
-
До акомулаторот ти е ја земав нов исто праесе го заменив имасе гаранција добар е сега