Author Topic: Бесплатна енергија,кој се плаши да вози на вода за пиење,може да оди пешки  (Read 26403 times)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
ова со не555 би требало да функционира
јас све мислам дека бензинот/блинот/нафтата согоруваат близу  100% во нормални услови.
возењето на вода не е невознможно, водата гори на 1400 степени.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
http://elektronika-mk.net/index.php?topic=5594.0
Овие две теми се со иста содржина подобро да се спојат во една.

ДОбро, во оваа тема повеќе се зборува за шемите за генерирање на PWM сигналот, а ово оваа тема повеќе се „филозофира“ околу етиката и исправноста на самиот систем, како и дали навистина се исплати или не ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline mic

  • Нов член
  • *
  • Posts: 8
Според коментарите,овде ја познавате електрониката,но слабо ги познавате моторите со внатрешно согорување.
За колегата Бицикле,кога горивото би согорувало 100% тогаш нема потреба од ECU,те компјутер и куп сензори кои постојано ја подесуваат количината гориво која се подава на моторот,а со цел оптимално согоруванје во различни режими на работа.Односот гориво воздух треба да е 1:14 или приближно,при различно оптоварување треба соодветна количина гориво и воздух.
Возење само на вода веке е постигнато,не е невозможно.Само таа технологија не се користи и не е едноставна,многу луге се убиени поради ова.Веке напишав дека се работи за резонанција на ел.магнетно поле кое ги цепи молекулите на водата на два атома водород и еден кислород.Тоа се прави директно во цилиндрите на моторот каде се врши и согорувањето,како што некој напиша во "свекици за вода".Овој процес не е електролиза.
За колегата Дикс. по оваа шема направил модулатор еден дечко од Србија и работела.Проблем се појавил по половина час му прегорел мосфетот,па препорачува појак да се стави.
Јас сум свесен како е со овие непроверени работи,додека се биде како треба,мајмун да родиш,ама тоа е.Ако ја разработиме мислам сите ке имаме корист од ова,треба добра волја.
Проверете колку би чинел овој модулатор,ориентационо.
Ке побарам и други шеми.

Offline DX-er

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 6340
  • Gender: Male
    • Докажи дека си човек и речи стоп за убиствата на бебиња! Ако не си човек, требало и тебе да те абортираат :)
да, нека стои како што е.... тамо повеке се објаснувања за модулацијата а ова е сосем друго
Чувството кога некој ограничен со размислувањето ке зборува за двојни стандарди/демократија/правила... бљак...

кликни тука за инфо околу форумот.

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
ова нема да кошта многу само ова вака како што е не смее да те фати повеќе од 150-200 денари ако купуваш од некој поскапи продавници, а мосфетот колку е незнам, треба да се набават прилично моќни фетови кој ќе издржуваат голема струја, ама да не дискутираме за тоа овде, таа дискусија е за во другата тема, тука дискутираме околу принципот на работа дали и зошто не би работело/би работело и така :)

инаку да, повеќето од нас не се многу запознаени со внатрешно согорување и се околу тоа поради тоа што ние сме електроничари :)
ама кај има потреба гибаме, се се учи :)
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
Мајмун нема да родис ама не и толку тешко, само треба да се свати целиот процес

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
затоа реков при нормални услови, не под саух или на 5000 метри надморска висина... ако не согорува во целост ќе мириса на бензин или ќе чади ако е дизел. иначе мислам гига и јас пишавме за плазма свеќици. со електор магнентна резонанца мсиалм би се поделила вбодата на водород и кислород поради индуцираната стуја во неа. што значи потребна е голема снага.
Cold Fusion Plasma 9

Offline MAKEDONIA

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1253
  • Gender: Male
  • Da bides idiot e najtesko,konkurencijata e silna
i so nergosuvacki celik ne e dovolno za uspeh, Eve tuka  moze da procitate iscrpno tugi iskustva i kako se pravat polezni napravi sto veke se napraveni
Code: [Select]
http://www.free-energy-devices.com/eve sto pisuva na strana 63 vo 10 del prevodot e so google od angliski -makedonski
Мајкл Фарадеј беше исклучителна и многу почитувана истражувач кој истражуваше електрична струја
потребни за да се претвори вода во водороден гас и кислород гас со електролиза. Неговите резултати се прифатени од страна прилично
многу секој научник насекаде. Додека тој изрази резултатите од неговата работа во услови кои ќе бидат
бесмислено да просечен човек, неговиот резултат е дека електрични влез на 2,34 вати произведува еден литар хидрокси
гас во еден час.
Во практична смисла, тоа значи дека струја од 0,195 засилувачи на 12 волти ќе произведува 1 литар хидрокси гас во еден
час. Патем, само речиси испразнета оловно-киселински батеријата ќе има напон од 12 волти како целосно наполнета
државата е 12,85 волти и возило алтернатор произведува околу 14 волти со цел да ја полните батеријата.
Тоа е полесно, тогаш, да се споредат гас излез на electrolysers директно на цифрите кои произлегуваат од Фарадеј како што е прикажано
тука, врз основа на гас излез од 15 литри во минута што е 900 литри на час:
Фарадеј: 900 литри во еден час, се 2106 вати или 100% Фарадеј
Бојс: 900 литри во еден час, се 998 вати или 211% Фарадеј без пулсирачки
Бојс: 900 литри во еден час, се 180 вати или 1.170% Фарадеј со пулсирачки
Cramton: 900 литри во еден час, се 90 вати или 2340% Фарадеј
Голем дел од ова не е многу важно како и тоа е докажано дека производството на гас стапка од околу 3 lpm (180
lph) е доволно да се кандидира на генератор кој произведува 5.500 вати. Дозволете ни да се претпостави дека се мери бројка е 100%
погрешно и дека е потребно 360 lph на хидрокси гас, плус ладна вода магла, плус воздух, да се кандидира на генератор, тогаш:
Фарадеј ќе треба 843 вати
Бојс ќе треба 400 вати без пулсирачки
Бојс ќе треба 72 вати со пулсирачки
Cramton ќе треба 36 вати
Z33MK

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
значи вака, еден просечен мотор е 1000 кубици, т.е. 1 литар. за една минута прави околу 600 вртежи т.е. троши 600 литри воздух, без туража. значи за еден саат ќе потроши 600*60=36000 литри воздух(сосе бензин) 900/36000= 2,5% ххо по обртај. Само ради инфо, ваљда добро пресметав.
 а знае некј што е поентава со овај крамтон? добро би било некој да го објасни и да се направи проектче, не мора за кола да биде...

Offline mic

  • Нов член
  • *
  • Posts: 8
Препорака од Боб Боис и други напредни истражувачи е ,250-300 мили литри ххо гас на минута за секој литар зафатнина на моторот.Тоа било доволно да се оствари заштеда а да не се оптовари алтернаторот премногу.
На овој сајт фриенерџи имам потрошено денови и денови читајки,бетер од студент.Во еден прозорец речникот во друг текстот и удри,често и над 100страни на ден.
Дадени се многу идеи,ова со ххо генератотите и не е голема работа.

Споено мислење: [time]18 Јануари 2012, 16:54:22[/time]
Прочитајте го ова.
Code: [Select]
http://www.ivonazivkovic.net/AUTOMOBIL-NA-VODU.html

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
вакви сајтој како овај се само филозофија.. нема потреба од комплицирање, едноставно е: треба само проект и готово, ама ај кај е проектот... инаку ќе го напрајме ќе видиме на крајот на кртаиштата...

Offline mic

  • Нов член
  • *
  • Posts: 8
вакви сајтој како овај се само филозофија.. нема потреба од комплицирање, едноставно е: треба само проект и готово, ама ај кај е проектот... инаку ќе го напрајме ќе видиме на крајот на кртаиштата...
Данок на неискуство.
Ништо во животот не е едноставно и како што се гледа на прв поглед.

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
абе за да се направи нешто практично треба да се има познавање од теорија
од кај да знам јас што може да с е случи ако не сум прашал или не сум прочитал
не е оваа работа од мала вредност, или ќе ја кренам колата во воздух со се мене, или пак ќе ја оштетам до толку да мора после да инвестирам многу за да ја поправам...
затоа прво ќе видам дали некој има направено како работи што треба да пазам и такви некој работи пред да правам
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline mic

  • Нов член
  • *
  • Posts: 8
абе за да се направи нешто практично треба да се има познавање од теорија
од кај да знам јас што може да с е случи ако не сум прашал или не сум прочитал
не е оваа работа од мала вредност, или ќе ја кренам колата во воздух со се мене, или пак ќе ја оштетам до толку да мора после да инвестирам многу за да ја поправам...
затоа прво ќе видам дали некој има направено како работи што треба да пазам и такви некој работи пред да правам
Накратко мајмун да родиш ;D

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
не би требало да се крени во воздух, а ако има проект, значи е проверено нештово и работи...