Author Topic: LED ТВ Favorit 4011 SMART PSU 17IPS71, Исклучува заднинското неодредено [РЕШЕНО]  (Read 2092 times)

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Марка FAVORIT 4011 SMART
Главна плоча 17MB97
Напојување 17IPS71
190814R4
23264724-27439152 64
Панел VES395UNDC 2D N01
Најприближна шема
Code: [Select]
https://elektrotanya.com/vestel_17ips71-r3_sch.pdf/download.html
Телевизорот работи во временски неодреден интервал, поточно ја губи сликата а тонот продолжува да работи. Програмите се менуваат но не се гледаат.
Со мало осветлување на панелот се отсликуваат многу темни сегменти од сликата, кое што ме тера да верувам дека не работи заднинското.
Во моментот кога има слика напонот на двете гранки од диодите е по 60V, додека кога ќе ја снема сликата напоните паѓаат на околу 30V.
Траките се проверени и нив ги исклучувам како проблематични, поточно исправни се!
Телевизорот може да работи по неколку дена или две, три, пет минути, нема правило!
Освен горните мерења, на други релевантни точки кои се многу тешко достапни не се направени мерења.
Имам некои идеи што да правам, сепак можеби некој го има решено тој проблем па да сподели!

Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Хммм... можно е EMI да ја тригерува заштитата за LED диодите. Пробај додади пластичен и керамички кондензатор во паралела на C90 (47uF/200V).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
 Ако е сомнежот кај кондензаторите, подобро да се испитаат со еср па макар и со омско подрачје да не е некој исушен или да не има пасивна отпорност од старост.

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Quote
...Пробај додади пластичен и керамички кондензатор во паралела на C90 ...
Мислам дека од оваа нема потреба од причина што на MP3394S извод 12 „виси“ и OVP не е врзано како на шемата погоре каде пишува OVP_LED (горе напоменав дека шемата е најприближна а не иста).

Quote
...подобро да се испитаат со еср па макар и со омско подрачје...
Тоа е прво што се прави при денешните било кои SMPS напојувања.

Идејата ми е да вградам друг инвертер независен од побудата на MP3394S а да користам 24V од 17IPS71.
Како што може да се примети од третата слика има пет траки, ленти.
Четирите имаат по 7 диоди а пет-ата (средишната) 8 диоди.
Значи има логика средишната да е битна при размислувањето кој и каков инвертер за до 60V.
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Quote
Тоа е прво што се прави при денешните било кои SMPS напојувања.
сепак провери го и на омско, а ако имаш можност и „current leak“ (како и д ае на мкд), оти ако има „протекување на струја“ еср-то ќе дава добар резултат.
Quote
Идејата ми е да вградам друг инвертер независен од побудата на MP3394S а да користам 24V од 17IPS71.
ако нема и софтверска проверка, ама не би требало да има, бидејќи имаш слика кога осветлуваш со друго светло.
за средишната земи башка напојување, но диодите може да не се 3.6в, па провери .
@GigaWatt имаше ти некое апаратче за ледови мерење мислам? кај беше опишано ?

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Quote from: bicikle
...сепак провери го и на омско, а ако имаш можност и „current leak“ (како и д ае на мкд)
Секако, само кондензаторите не се проблем, сигурно.
Quote from: bicikle
ако нема и софтверска проверка, ама не би требало да има, бидејќи имаш слика кога осветлуваш со друго светло.
за средишната земи башка напојување, но диодите може да не се 3.6в, па провери .
@GigaWatt имаше ти некое апаратче за ледови мерење мислам? кај беше опишано ?
Додатниот инвертер на себе треба да има опција On-Off и Dim.
Диодите се 3 волти затоа и напонот е 2 пати 60 волти = 120 волти а вкупно 36 диоди по 3.ххх волти ~= 108 волти близу до 120 волти
-ако се врзани во серија, додека овде од првата слика се гледа дека се врзани паралелно-
-(во зависност од тоа во кој мод е било заднинското) (BL)!
"Апаратче" имам онаа што го правев за себе го прикачив и функционира одлично а диодите си светат а има и' слика!
http://elektronika.mk/index.php?topic=14324.msg124448#msg124448
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Мислам дека од оваа нема потреба од причина што на MP3394S извод 12 „виси“ и OVP не е врзано како на шемата погоре каде пишува OVP_LED (горе напоменав дека шемата е најприближна а не иста).

Е да, во тој случај, значи заштитата воопшто не е активна.

Хммм... интересна ситуација.

Идејата ми е да вградам друг инвертер независен од побудата на MP3394S а да користам 24V од 17IPS71.
Како што може да се примети од третата слика има пет траки, ленти.
Четирите имаат по 7 диоди а пет-ата (средишната) 8 диоди.
Значи има логика средишната да е битна при размислувањето кој и каков инвертер за до 60V.

Ако се сите траки во паралела врзани, пробај врзи ги сите освен средната, види дали така ќе се појави истиот проблем... мада, ако се јавува на шашма (може и 2 недели да помине без проблем, може и по 5 минути да изгаси backlight), не знам колку ќе биде валиден овој тест :-\.

сепак провери го и на омско, а ако имаш можност и „current leak“ (како и д ае на мкд), оти ако има „протекување на струја“ еср-то ќе дава добар резултат.

Оние испитувачине што се од eBay, со LCD (не ми текнува сега како им беше името), мерат и струја на протекување ;).

@GigaWatt имаше ти некое апаратче за ледови мерење мислам? кај беше опишано ?

"Апаратче" имам онаа што го правев за себе го прикачив и функционира одлично а диодите си светат а има и' слика!
http://elektronika.mk/index.php?topic=14324.msg124448#msg124448

Од некои тестови што ги правевме со колеги и со апаратчето што го купив, излезе дека на многу исправен начин ги товари и тестира LED диодите од заднинско осветлување (па и од LED лампи... било што што користи моќни LED диоди). Апаратчето работи во SMPS режим и ги товари со импулсен напон (импулси), а не континуиран еднонасочен напон, што, според тестовите кои ги направивме, знае да даде погрешни резултати (диодата свети на континуиран еднонасочен напон, ама стави ја на SMPS напојување, нестабилизирано, и... ја гледаш трепери, „тиња“ :-\). Освен тоа, ако нема ограничување на излезната струја во големи размери (ова дигиталново апаратче има), тешко се забележува која е полу-исправна, а која не. На пример, ова купечково апаратче има (мислам) максимална излезна струја од 300mA, но прво тестира со 10mA, па со 30mA, па со 60mA, па рипнува на 100mA, итн. Е додека траат тетсовите со помалите јачини на струја, тогаш се гледа ако некоја диода е полу-исправна, бидејќи тогаш знае да трепери (да „тиња“, тлее), а на поголемите јачини на струја, ја гледаш, супер си свети... арно ама, остави ја така да работи 10, 15 минути и оп, наеднаш, ја гледаш, не работи повеќе :P :D. Остави го strip-от да се олади, пак приклучи го на тестерот, пак ја гледаш истата ситуација: тлеење, па континуирано светење, работи 10, 15 минути, пак ќе откаже.

Хммм... ова што го пишав некако ме замисли околу проблемов. Ако се појави овој проблем (падне излезниот напон) и ако го исклучиш телевизорот и веднаш потоа го вклучиш, без да го оставиш да се олади, дали веднаш потоа ќе се појави истиот проблем (т.е. BL нема да свети) или се си работи најнормално?

Секако, само кондензаторите не се проблем, сигурно.

Ако не успеам со голем дел од овие проверки и тестови да откријам што точно е проблемот, би ги сменил сите, да видам дали така ќе се реши проблемот ;).

Диодите се 3 волти затоа и напонот е 2 пати 60 волти = 120 волти а вкупно 36 диоди по 3.ххх волти ~= 108 волти близу до 120 волти
-ако се врзани во серија, додека овде од првата слика се гледа дека се врзани паралелно-
-(во зависност од тоа во кој мод е било заднинското) (BL)!

Ако се навистина врзани сите во серија, пробај додади еден отпорник во серија со rail-от за напојување на LED диодите... да не случајно откажуваат неколку, ама не се забележува, освен ако не загреат, и тогаш да откажуваат ???... мада заштитата викаш виси, не гледам како би изреагирала ако нема детекција за излезниот напон ???... чудно.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Го решив на мој начин.
Му додадов инвертер како на сликата!
Податоците се во сликата а траките, лентите се врзани на следиот начин.
-Првите две заедно со првата половинка од средната се врзани во серија и тоа се 18 х 3 = 54V.
-Последите две заедно со втората половинка од средната се врзани во серија и тоа се 18 х 3 = 54V

Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Е сега, вака, можеби и нема контрола на јачината на заднинското осветлување, ама битно е решен проблемот ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Инвертерот има можност за регулација на светлината (DIM или ADJ) во случајот со новиот имвертер е ADJ.
Јас ја немам искористено таа опција од причина што и така најголемиот дел од сопствениците, заднинското го користат на максимум
а јас истото хардверски го имам наместено на средна вреднос од максимумот а сликата е сосема пристојна и квалитетна за гледање.
За толку ако корисникот сака на располагање има мени за светлина и контраст.
Во недостаток на финансии и можност за поправка на постоечкиот систем оваа е солидно решение.
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!