Author Topic: Монтажа на MT561-B V2.1 и LCD LG LM185WH1-TLA1 18.5" (нема слика)  (Read 5766 times)

Offline krema

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 730
  • Gender: Male
Монтажа на MT561-B V2.1 и LCD LG LM185WH1-TLA1 18.5" (нема слика)
« Opened on 02.03.2019, Saturday, 16:49:21 (Edited 03.03.2019, Sunday, 04:55:34) »
Се работи за иста монтажа од оваа тема но со друг LCD панел.
http://elektronika.mk/index.php?topic=14423.0
(не знам како зборче можам да го направам хиперлинк) :D

Контролерот е сетиран на +5v и подесен за резолуција 1366х768 со џампер на позиција "F".

Врзувањето на напојувачкиот дел (воедно и инверторот) со контролерот го изведов на овој начин:



Mute и Vol ги оставив да висат пошто тоа е вероватно контрола за звук за друг модел на монитор кој што има вградени звучници (кај мене нема).
Измерив под напон и се си е во ред, кај +5 си има +5v, кај on/off исто +5v а кај DIM ако не се лажам имаше нешто помалку од +2v.
Пробав и без таа конекција меѓу DIM и ADJ, резултатот беше ист.

LVDS кабелот според сервисната книга на LG e со правилен редослед +5v оди на последните три пина 28, 29 и 30, дури пин по пин од конекторот што оди во контролерот до другиот крај на LVDS премерив со унимер и констатирав дека секоја парица и GND се на свое место.

Принтскрин од сервисна книга на LG LCD панелот:



Code: [Select]
https://cloud.mail.ru/public/N2ER/G1sVvEfGj
Едино ме буни што во сервисната книга од PHILIPS мониторот вели дека +5v треба да оди на пин 1, 2 и 3, незнам дали мислат на офсет или јас не разбирам добро.

Наредниот принтскрин е од pdf (не можам да го закачам овде пошто е поголем) сервисна книга од PHILIPS мониторот.
Линк до оваа сервисна книга:

Code: [Select]
https://elektrotanya.com/philips_191ew9fb_ch_hudson_9.pdf/download.html
Code: [Select]
https://cloud.mail.ru/public/5n94/9fq43mc7V


едит:

Quote
Вероватно и оваа моја забуна е во ред, пин 1 од женскиот конектор што е на панелот се упарува со пин 30 од машкиот конектор ид LVDS кабелот, барем по оваа слика така ми делува.


Мада незнам каков е овде приклучокот, дали пипките се нагоре или надолу, така да останува дилемата. :)

Значи светнуваат CCFL но нема слика, со помош на тастерите од контролерот можам да направам power off и power on, ова значи дека има комуникација меѓу контролерот и напојувачкиот дел, е сега каде грешам не знам, затоа секоја ваша сугестија ќе биде добредојдена.

За да ја исклучам можноста дека е до контролерот, го проверив на панелчето од претходната монтажа и си работи како што треба (нормално прво го сетирав за потребите на тој панел), значи тој си е исправен.



Искрено со искуството што го стекнав со претходната монтажа мислев дека од прва ќе проработи, но за жал не испадна така и се разочарав. :)


Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
(не знам како зборче можам да го направам хиперлинк) :D

Генерално земено, ова не го дозволуваме (затоа постои кодирањето ;)), но знаеме да направиме исклучок кај членови кои „не се од вчера“ ;).

Code: [Select]
[url=http://someurl.tld/something.html]текст[/url]
Ова ќе го прикаже зборот „текст“ како hyperlink ;).

Едино ме буни што во сервисната книга од PHILIPS мониторот вели дека +5v треба да оди на пин 1, 2 и 3, незнам дали мислат на офсет или јас не разбирам добро.

Заротиран е конекторот во сервисната шема. Обратен е распоредот од оној кој го имаат дадено во datasheet на дисплејот. Забележи го ова.



Сега го дочитав целиот post. Изгледа си забележал дека ознаките се заротирани ;).

Во секој случај, врзувањето би требало да биде вака ;).



Code: [Select]
https://cloud.mail.ru/public/DC4B/ZjtJsHM9N
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline krema

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 730
  • Gender: Male
Re: Монтажа на MT561-B V2.1 и LCD LG LM185WH1-TLA1 18.5" (нема слика)
« Reply #2 on 03.03.2019, Sunday, 17:53:30 (Edited 04.03.2019, Monday, 00:34:05) »
Мислев на линк од форумот „овака“, мене ми е познато дека само надворешни линкови треба да се кодираат. Сакав да бидам прецизен како и ти во едно твое скорешно мислење. :)
Но ако треба и линковите од форумот да ги кодираме тогаш и нив ќе ги кодирам, ништо тешко, дури полесно е за мене. :)

Во врска со шемите, вероватно дека е изротирана, според тоа треба пин 1, 2 и 3 +5v од женскиот дел на панелот да биде упарен со пин 28, 29 и 30 од LVDS кабелот + остатокот од сите парици во континуитет.
Имено LVDS кабелот како што си дојде е токму со тој распоред на GND PWR и парици, според мене нема никаква потрепа од прередување бидејќи овој модел на панел го користи тој распоред.

Еве свежа :) слика од кабелот, таков го добив со тој распоред и проверено со унимер кај сите можни точки според шема со констатација дека распоредот е токму според сервисна книга.



Во однос на напојувачкиот дел од powerboard до контролерот мислам дека немам грешка, сепак sирни. :)

И на крај ќе бидам саркастичен малку како што обично по други форуми знаат да прашат „до што може да биде проблемот“ :D


Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Мислев на линк од форумот „овака“, мене ми е познато дека само надворешни линкови треба да се кодираат. Сакав да бидам прецизен како и ти во едно твое скорешно мислење. :)
Но ако треба и линковите од форумот да ги кодираме тогаш и нив ќе ги кодирам, ништо тешко, дури полесно е за мене. :)

Не е дека мора да се кодираат линковите од форумов... не мора, а тоа е пишано и во правилата, но не е погрешно ако го правиш тоа. На пример, јас го правам тоа.

А URL tag-от го користам само ако ептен мислата ми дошла така, па треба се да преправам во реченицата за да не го искористам URL tag-от туку да го кодирам линкот ;). Ако си забележал, и јас многу ретко го користам ;).

Има причина зошто се кодираат линкови ;).

Code: [Select]
http://elektronika.mk/index.php?topic=10790.0
Не е за џабе ставено тоа правило. Но, како што пишав, за членови кои се подолго време активни на форумот, не сме толку строги ;)... се знаеме, некои лично, некои идниректно, преку познаници, итн. (мала е државава :P :D), така да... како што пишав, не е проблем, особено не за членови кои се подолго време активни ;).

Во врска со шемите, вероватно дека е изротирана, според тоа треба пин 1, 2 и 3 +5v од женскиот дел на панелот да биде упарен со пин 28, 29 и 30 од LVDS кабелот + остатокот од сите парици во континуитет.

Па да, така некако ќе дојде... изгледа изротирани се само пиновите за напојување, се друго изгледа по ред е ;).

Имено LVDS кабелот како што си дојде е токму со тој распоред на GND PWR и парици, според мене нема никаква потрепа од прередување бидејќи овој модел на панел го користи тој распоред.

Паа, да, така ќе му дојде. Од десно на лево, три пина +5V па три пина N/C и потоа, од лево на десно, се изгледа како да си оди по пропис :).

Е сега, само провери дали оди прва парица, втора парица, трета парица па GND, па пак една парица, втора парица, трета парица, па пак GND ;).

Во однос на напојувачкиот дел од powerboard до контролерот мислам дека немам грешка, сепак sирни. :)

Не, немаш ;). Пинот за димер може да го оставиш да виси, ако немаш потреба од таква функција ;).

И на крај ќе бидам саркастичен малку како што обично по други форуми знаат да прашат „до што може да биде проблемот“ :D

Аха, јас помислив дека конечно даде слика, значи пак не дава :-\.

Хммм... ај пробај врзи го како тој претходниот. Нели на тој претходниот некои пинови од контролерот не се врзуваа, ги оставивме да висат. Би требало тоа врзување вака да се еквивалентира за овој панел ;).



Code: [Select]
https://cloud.mail.ru/public/Hgf1/BHZhWg9yj
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline krema

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 730
  • Gender: Male
Re: Монтажа на MT561-B V2.1 и LCD LG LM185WH1-TLA1 18.5" (нема слика)
« Reply #4 on 04.03.2019, Monday, 13:58:59 (Edited 04.03.2019, Monday, 23:10:23) »
Во ред, разбрано за хиперлинковите. :)

Quote
Хммм... ај пробај врзи го како тој претходниот. Нели на тој претходниот некои пинови од контролерот не се врзуваа, ги оставивме да висат. Би требало тоа врзување вака да се еквивалентира за овој панел ;).

Ги откачив париците по твоја сугестија но ни овојпат не даде слика. :(

Инаку кај оригиналниот LVDS кабел (флет) ги има сите пинови, кај него ги има и оние 25, 26 и 27.
Немам идеја што понатаму, можеби треба да проверам на оригиналниот контролер како одат по флетот линиите, дали распоредот е тој како што го гледаме од сервисната книга но нема никакви ознаки на контролерот.

Еве како испадна последната преправака и споредба на оригиналниот флет LVDS со овој кој што дојде со комплетот.





Секоја парица ми е со лепенка и означена за да знам да вратам назад ако дојде до тоа. :)

Ова е оригиналниот контролер:





Можеби постои и прашањето кој беше проблемот со мониторот па одтаму и одлуката за промена на контролерот.

Почна самиот да се гаси и пали, значи не одеше во стендбај и одтаму да се пали туку скрос ќе се изгаси (како да снемало струја) и се враќаше назад со слика (и тоа повеќе пати едно по друго).
Првото што го направив беше промена на сите кондензатори на напојувачката плоча, дури и оној го сменив што е големиот на 400V (100uF mf или 120uF mf), но и понатаму проблемот си остана. Имаше периоди каде што работеше без никакви проблеми но по одреден период пак почнуваше да таси и пали, дури имам и видео како изгледа тоа, можеби треба да го закачам на YT.
Можеби сепак има нешто на напојувачката плоча а јас не знам да детектирам проблем, јбг толку ми е познавањето. :D


Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Можеби постои и прашањето кој беше проблемот со мониторот па одтаму и одлуката за промена на контролерот.

Па и јас на тоа помислив... ако никако не работи, да не е проблемот во T-Con-от :-\. А тоа значи фрли го панелот во ѓубре :-\.

Почна самиот да се гаси и пали, значи не одеше во стендбај и одтаму да се пали туку скрос ќе се изгаси (како да снемало струја) и се враќаше назад со слика (и тоа повеќе пати едно по друго).
Првото што го направив беше промена на сите кондензатори на напојувачката плоча, дури и оној го сменив што е големиот на 400V (100uF mf или 120uF mf), но и понатаму проблемот си остана. Имаше периоди каде што работеше без никакви проблеми но по одреден период пак почнуваше да таси и пали, дури имам и видео како изгледа тоа, можеби треба да го закачам на YT.
Можеби сепак има нешто на напојувачката плоча а јас не знам да детектирам проблем, јбг толку ми е познавањето. :D

А може да го вратиш назад стариот контролер и да видиш дали така ќе проработи, дури и ако трепка, гаси, итн.? Ако проработи барем на кратко, тогаш ќе можеме да дијагностицираме дали е проблемот до контролерот или до T-Con-от, вака само нагаѓаме... не работи, ама не знаеме зошто :-\.

А кога ќе го приклучиш овој новиот универзален контролер, грее чипот на T-Con-от? Или тој е скриено под нешто на панелот?
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline krema

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 730
  • Gender: Male
Re: Монтажа на MT561-B V2.1 и LCD LG LM185WH1-TLA1 18.5" (нема слика)
« Reply #6 on 04.03.2019, Monday, 18:16:07 (Edited 04.03.2019, Monday, 23:19:33) »
Само што го вратив оригиналниот контролер и си проработи како што треба, моментално не трепка (гаси-пали), можеби овака би траело и со денови, но има денови кога просто не може воопшто да се користи - трепка со саати.



Конекцијата на панелот





Ова со Т-con, претоставувам дека збориш за чип кој што е во самиот панел, такво нешто не се гледа ниту е достапно бидејќи целиот панел одзади е оклопен (сега видов дека има метален оклоп кој што е на 2 шрафа и истиот би требало да се вади) сликата е од нет, едниот шраф е под лепенката а другиот е горе во левиот агол.



Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Re: Монтажа на MT561-B V2.1 и LCD LG LM185WH1-TLA1 18.5" (нема слика)
« Reply #7 on 04.03.2019, Monday, 18:36:10 (Edited 04.03.2019, Monday, 23:47:45) »
Quote
Ова со Т-con, претоставувам дека збориш за чип кој што е во самиот панел
На сликава се гледа каде е Т-con-от.

Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline krema

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 730
  • Gender: Male
Re: Монтажа на MT561-B V2.1 и LCD LG LM185WH1-TLA1 18.5" (нема слика)
« Reply #8 on 04.03.2019, Monday, 18:43:21 (Edited 04.03.2019, Monday, 23:49:36) »
Барав на нет што значи T-Con, но лутам.
Дали е тоа целиот борд или одреден чип кој ги прецесуира податоците и ги пренесува кон матрицата или е поим за сосема нешто друго?

Ваљда разбрав :D
T-con е цела процесирачка плоча како во следниов пример (некоја рандом слика - можно е да е и од некој TV).



Фала @Toma :)


Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Конекцијата на панелот

(слики, слики...)

А, ништо не правиме :-\. Не се гледа T-Con-от :-\. Добро, тоа е тоа... најверојатно може да се расклопи панелот, ама ај сеуште да не одиме во таа насока. T-Con-от е една од работите која поретко се зезнува, така да... ај да го оставиме тоа како последна опција ;).

Ова со Т-con, претоставувам дека збориш за чип кој што е во самиот панел, ...

Да, T-Con или Timing Controller. Тој чип одредува на кој пиксел што и во кое време треба да се прикаже... од каде и му доаѓа името Timing Controller ;).

Сега, да прејдам на она што сакав да го пишам. Го гледаш ова?



Гледаш, изгледаат како да се малку „излижани“... не верувам дека си правел „стави-вади“ на конекторот, но можно е некако да се мрдал внатре, во самиот монитор и да го предизвикал ова „излижување“ на контактите. Практично, ова не е излижување, затоа и го ставам терминот во наводници, ама на прв поглед, така изгледа. Едноставно, настанала оксидација на контактите. Од високиот напон кој се наоѓа во близина (од неонките) малку се запрашиле, па тоа измешано со чад од цигари или кондензација на вода, а и општо, самиот воздух што го дишеме, да доведе до таложење на еден тенок непроводен слој на контактите, а со тоа и лоша проводност :-\. Ова е почеста ситуација кај лаптопи, не и кај монитори, пред се бидејќи LVDS кабелот кај лаптопите постојано е во „движење“ (отвори-затвори лаптопот :P :D), но и кај монитори сум го начекал еднаш или два пати. Искрен да бидам, за едниот од нив не ме ми чудеше, стоел во кујна и го користеле како телевизор ::). Другиот бил монитор во канцеларија во некој склад, така да, и за таму не ме чудеше... влага, топло-ладно... се тоа си влијае ;).

Да скратам, пробај го следново. Земи бургиичка 0.7mm, монтирај ја на гравирка, стави ја на најмал број на вртежи и на оригиналниот LVDS кабел, оној на оригиналниот контролер, земи подгребни ги малку контактите. Ако не се осеќаш сигурен да го правиш ова со гравирка, може и со игла или со некое вакво или слично алатче ;).



Откако ќе ги гребнеш по површината, стави го пак LVDS кабелот во мониторот и остави го да работи, ама пушти нешто динамичко да оди на него (видеа... YouTube е одличен за таа намена ;D) и остави го така да работи два три дена, не го гаси. Ако не почне трепка и да гаси, си го решил проблемот :D ;).

Дали е тоа целиот борд или одреден чип кој ги прецесуира податоците и ги пренесува кон матрицата или е поим за сосема нешто друго?

Најчесто така го викаат целиот board кој е на LCD дисплејот... иако 90% од работата ја врши чипот кој се наоѓа на таа плочка (најчесто е само еден... порано имаше и други кои му „помагаа“ на главниот, ама сега најчеста ситуација е да има само еден) и без него, ништо не работи, но останато е како термин... T-Con board или T-Con плочка ;)... или само T-Con-от ;D.

T-con е цела процесирачка плоча како во следниов пример (некоја рандом слика - можно е да е и од некој TV).

Да, така е ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline krema

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 730
  • Gender: Male
Ако те разбрав добро, конекторите на 28, 29 и 30 на кој што иде +5v да ги зачистам (не приметив дека има некоја оксидација или нешто што варничело, ќе проверам утре).
Дали сите 30 пина да ги зачистам или овие три што се на плусот, ваљда на плусот има највеќе зорт?

Инаку еве го видеото како се понаша мониторот.
Обрни внимание и на LED диодата како се гаси скрос, како да  снемало струја.



Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Ако те разбрав добро, конекторите на 28, 29 и 30 на кој што иде +5v да ги зачистам (не приметив дека има некоја оксидација или нешто што варничело, ќе проверам утре).

Не мислев само на тие, мислев на сите :D... ама нема везе ;). Ако навистина таму е проблемот (во проблематични контакти од LVDS кабелот), да, најверојатно проблемот се јавувал поради пад на напон за напојување или целосно губење на напојувањето за T-Con-от, бидејќи само преку тие контакти (+5V и GND) практично тече струја, низ другите не тече (условно кажано... тече, ама е занемарливо мала во споредба на онаа која е за напојување на T-Con-от) бидејќи тие се само за комуникација меѓу control board и T-Con board ;).

Инаку, варничење нема да има... барем не на волку низок напон. Да беше од редот на стотици волти, да, ќе имаше знаци на варничење, ама на волку низок напон, не... само ќе зеза... како што зезал :D.

Дали сите 30 пина да ги зачистам или овие три што се на плусот, ваљда на плусот има највеќе зорт?

Да, веќе одговорив, но +5V и GND задолжително (т.е. темелно ;)... се разбира, не мислам да ги излитиш од стругање ;D... нели, се користи и малку проста логика во вакви ситуации ;)). Зошто и GND? Па што доаѓа мора некаде да отиде ;). Ако доаѓа струја на +5V, таа мора некаде да се врати (да се затвори колото ;)) и се враќа преку GND (т.е. минус ;)).

Инаку еве го видеото како се понаша мониторот.
Обрни внимание и на LED диодата како се гаси скрос, како да  снемало струја.

Хмммм... да, ова не ќе да е поврзано со LVDS кабелот... цел телевизор се гаси и пали, при што пак се подига power up sequence (се појавува Philips лого). Ова ќе да е нешто со напојувањето и/или инверторот, ама што... треба да се разгледа. Можно е и некоја заштита да реагира... треба да се разгледа.

Во секој случај, не е на одмет да ги зачистиш контактите, подобра конекција ќе има така ;). Јас скоро секогаш тоа го правам ако решавам некој „дубиозен“ проблем бидејќи често знам да правам „стави-вади“ на конекторите (извади плоча, одлеми, залеми нешто, пак пробај...), а LVDS каблите, барем од страната на панелите, често знаат да страдаат од овој проблем, па барем нив, знам на крај (пред склопување) малку да ги „шмиргнам“ ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Re: Монтажа на MT561-B V2.1 и LCD LG LM185WH1-TLA1 18.5" (нема слика)
« Reply #12 on 05.03.2019, Tuesday, 14:32:55 (Edited 05.03.2019, Tuesday, 17:28:35) »
Според мене како ја следам темата и од прикажаното во видеото доаѓам до заклучок дека  темата се движи во погрешен правец.
Имено од видеото јас добивам впечаток дека мониторот се рестартира.
Прво би се посомневал на напојувањето, софтвер лоши контакти... а потоа на заднинското осветлување (многу мал процент).
Сликата е како пример!

Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline krema

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 730
  • Gender: Male
Да, токму така, мониторот се понаша како да снемало струја за момент и пак потоа дошло струја и се така во круг.
Пишав погоре дека сменив све од кондензатори на напојувачкиот дел но проблемот си остана, мислев дека е до видео контролерот па затоа одлучив да пробам со овој МТ561-B, но за жал не успеав до сега да добијам слика.


Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Ајде вака.
Бидејки за мене темата е малку “конфузна“ би те замолил да ги испишеш точните податоци од оригиналниот монитор со се‘ ознаки на интегралнците а посебно за инверторот. Исто така пожелна е слика со добра резолуција од двете страни!
И не е само до кондензаторите, можен е ладен лем (тешко видлив) и некоја од неонките да не чини или варничи на краевите , па и самата жица што ги поврзува можеби некаде “варничи“ спрема маса.
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!