порано имав многу време за такви конструкции, сега нажалост не. Пред 6 месеци ме промовираа за шеф на техничка исправност на ТРАНСКОП БИТОЛА и сум преокупиран со исправноста на автобусите. Снабдување со резервни делови и така натаму, затоа немам многу време, секако и ако се додадат семејните работи остануваат само неколку часови за одмор или спиење.
Не треба 2,2 киловати мотор, доволен и 1 киловат или 750 вати. Мојот струг кој е локомотива користи 2,2 киловати мотор, а за торно е доволно 1 киловат или нешто помал
Овој струг има 2.2 киловати мотор и не застанува ни на најекстремни напрегања, значи и не е потребен толкав мотор за торно, макар што ако ставиш на торно 2.2 киловати нема ништо да го запре
Споено мислење: 05.12.2013, Thursday, 22:52:13
П.С
Да не се сватиме погрешно. Оваа слика ја пратив не со намера да се „покажам некако„ туку да објаснам дека со 2,2 киловати мотор можеш да обработуваш најјаки челици, што ќе ги обработува како алва, а за дрво и да не зборуваме