http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/Wiring/Part2/
http://www.niqro.3x.ro/regtens/regtens.htm
...Кога веќе и со новиот реглер (регулатор на напон) имаш слична ситуација како со стариот, треба да се прашаме дали проблемот е во реглерот...
Чисто информативно, ако на зенерката пишува 6,2V не значи дека стварно е толку, имам наоѓано примероци со одстапување и до 1,5-2V од декларираното. Мене ми стана навика да ги мерам сите зенерки, макар и нови од продавница, пред да ги залемам на плочка...така ова точно е и мене ми се има случено истото додека правев стабилизатор.Но бидејќи јас и претходно му одговарав на членот тој знам рече дека имал проблеми и со нов реглер.Така и јас мислам како Тома проблемот барај го во алтернаторот а не во реглерот.Јас мислам дека е до роторот али не сум сигурен,според ова што го напиша.Но не ме земај за збор сега дека е до роторот.Јас според тие осцилациите што ги спомна мислам дека е до роторот.Но сепак искусен автоелектричар што добро ја разбира оваа проблематика ќе ти каже до што е откако ќе го испита алтернаторот.Сепак ти види што ќе правиш ;D
И сега со овој што го направив кога ќе се вклучи да полни нема треперење никакви осцилации и поради тоа јас се сомневав во стариот реглер што го користев до сега.].Епа чим така до реглерот е јас сватив дека сијалиците и со нов реглер пак ти трепкале.Но чим се исклучува сигурно е до реглерот.Но пак прашај некој автоелектричар пријател ако имаш е дури сега незнам што да кажам се измешаа работиве. ???.Тогаш не го земај за важно моето претходно тврдење дека е до роторот.Јас те сватив и со нов исправен реглер пак трепкале па затоа реков дека е до роторот. ;)
Автомобилиот е лада...не ми се верува да има лош контакт ,но ќе проверам,најпрво реглерот си бил во алтернаторот фабрички,но често се расипуваа и затоа имам ваков но и со стариот реглер што го имав ставено пред овој(не оргиналниот) го имаше да речам истиов проблем но тоа пулсирањето што го приметувам беше помало ,одкако го сменив овој уште од старт е вака ..Заради овој твој пост мислев дека си ставил нов алтернатор ете скроз погрешно те разбрав другар.Тогаш сигурно е до реглерот оставам на некој поискусен да ти каже.Јас првин криво те разбрав и ете недоразбирање значи не се работи за нов реглер оргинал за лади тие што ги штрафат јас си викам чим со нов реглер сецка до алтернаторот е а тоа било стар реглер така ли испадна малку комплицирано.Па сега со овој реглер не ти трепка али исклучива значи до реглерот што си го изработил е.Но незнам што да ти кажам понатака оставам некој поискусен да ти каже или прашај некој авто електричар и ќе бидеш на чисто :D :D
Поздрав]
Го проверив каишот,добар е.Чим и порано го проверил каишот нега го провери пак.Незнам што да му кажам.Се испомешаа работите ;)
Ги проверив контактите на жиците на алтернаторот и тие се ок.
Го приметив следново...во лер кога работи автомобилот и немам ништо вклучено на волтметарот се гледаат некои помали осцилации на сказалката.
Ако во истиот момент ги вклучам светлата осцилациите ги нема и изгледа добро.
Потоа ако додадам гас пак се појавуваат осцилациите но со малце поголем интензитет во стрелката на волтметарот.