Author Topic: Идеи  (Read 1046 times)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Идеи
« Opened on 20.12.2010, Monday, 03:20:58 (Edited 20.12.2010, Monday, 04:26:38) »
Идеи, иновации, фикс-иде и слични работи. Не мора само од областа на електро-техниката, може за што било(било што).  Ќе напишам неколку само подоцна
E бака да пишам што ми текна, пошто многу умен сум јас  :) :) :)
Нели менувачине кај колине се степенски, т.е. силата се менува скоковито. Е сега ако наместо сите тие зупчаници, да се стајт еден во вид на конус, и еден обичен, што ќе го допира од бочната страна соодносот ќе може да се да се менува постепено, со што би требало да се добие подобро искористување и забрзување. Нормално не е толку едноставо ќе треба и рикверц да се напрајт и ова и она, ама во основа то ми беше муабетот. Што мислите имат логика ?

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: Идеи
« Reply #1 on 20.12.2010, Monday, 14:23:33 »
Нели менувачине кај колине се степенски, т.е. силата се менува скоковито. Е сега ако наместо сите тие зупчаници, да се стајт еден во вид на конус, и еден обичен, што ќе го допира од бочната страна соодносот ќе може да се да се менува постепено, со што би требало да се добие подобро искористување и забрзување. Нормално не е толку едноставо ќе треба и рикверц да се напрајт и ова и она, ама во основа то ми беше муабетот. Што мислите имат логика ?

Ако работи на принцип на запчаници, не би можело, преносот се врши врз база на промена на запчаниците, односно нивната големина и бројот на запци. Ако ставиш конус, ќе треба да гои зголемуваш бројот на запци линеарно, што не е логично, запчаниците се во движење, може да се случи да заглават при постепеното менување на бројот на запци како што се двишат по должината на конусот. Ако е изведено само преку преносни појаси, ќе треба често да се менуваат преносните појаси, а да не зборувам за тоа и дека преносниот појас ќе треба да биде доволно цврст и доволно еластичен за да може да исдржи правилен поренос од почетокот (врвот) на конусот до неговата основа (крајот), што е прилично голем дијаметар. Така да, ова е скоро неизводливо и премногу скапо. Како и идека добра, но премногу скапа :S.

Можно е да се изведе нешто вакво, но кај хибридите, и тоа не со конуси, туку со PWM модулација на електричните импулси за побуда на моторите (што мислам и дека е направено, барем во поновите модели).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Одг: Идеи
« Reply #2 on 20.12.2010, Monday, 17:29:59 »
Сега не знам во тие програмите како сутоцад да цртам, инаку многу пообјаснето ќе беше така-1 слика 1000 зборови, ама ќе проба на потешкиот начин да објасна.
Како што рече ќе има проблем кај конусниот цилиндар, со тоа што би требало да не се еднакви запците, доколку се долж конусот. Е сега за да се избегне тоа, како што рече или треба со каиш-ремен, или моја идеа е забите на конусот да бидат напречно, слично какко кај штрафовите-завртките. Секако , како што кажав не е туку-така, при менување на преносот ќе настане и хоризонтално и вертикално поместување, исто така треба некоја сила да ги држи двата запчаници заедно- во спротивно ќе прескокаат.
Инаку немам намера да ја реализирам оваа идеа, како што кажа е скапа, исто така треба да се имаат соодветни машини, познавања од механика, металургија...
Сигурно во реноминираните фабрики за автомобили на менувачите работат цел тим на научници инжинери, а не еден :)

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Одг: Идеи
« Reply #3 on 24.12.2010, Friday, 02:32:20 »
Интересна идеја, и јас имам размислувано за вакво нешто... Преносот на сила да биде по пат на фрикција... Да се допираат конусот со едно тркало кое ќе ја одбира брзината. Материјалот треба да биде некој тип на гума или незнам нешто да има подобар контакт.
Life is too short to remove USB safely ..

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
Одг: Идеи
« Reply #4 on 24.12.2010, Friday, 03:17:00 »
преносот со фрикција, има многу мало корисно дејство, а и голем дел од енергијата се претвара во топлина така...
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Одг: Идеи
« Reply #5 on 24.12.2010, Friday, 08:25:35 (Edited 24.12.2010, Friday, 08:30:48) »
Има сигурно и многу абење ако се работи за гума, затоа најверојатно се користи само за мали снаги а не во автомобили.
Ова чисто како идеја беше... ;)

Споено мислење: 24.12.2010, Friday, 08:30:48
Јас имав една друга идеја кога се работи за механички пренос на енергија, ама не во однос на менувачот, него во однос на ламелата.
Наместо ламела да се користат магнети.

Идејата ми дојде од оние магнетчиња што се фрлаат во воздух и после тоа зујат додека паѓаат (се прилепуваат). Тие кога се на мало растојание (но не допрени) пренесуваат голема сила - пробајте вртете го едниот, а другиот ќе се врти скоро со иста сила. Кога ќе се раздалечат се намалува пренесената сила - без ламели без триење.
Што мислите?
Life is too short to remove USB safely ..

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Одг: Идеи
« Reply #6 on 24.12.2010, Friday, 09:55:08 »
Па теоријава држит вода по мое. Мисла имам гледано на некој камиони користат електромагнети за притискање на ламелана и потиснана, ако сум видел убаво не сум баш сигурен.
По моја логика би требало таа сила што ги врти електромотирите да биде истата т.е. на сличен принцип да функционира и овде, како што напиша. Секако ќе има повратна сила т.е. реакција односно возилото ќе се спротиставува на забрзувањето од моторот, поготово на угорница па незам колкава би била големината на тие магнети-електромагнети. Сепак ако ги знаеш пресметките можеш да пресметаш колкаво магнетно поле би било потребно за придвижување на автомобил ете нека е 500кг со мотор од 100 кс. Па ако испадне нешто приатливо- зошто да не би се реализирало.

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3185
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Одг: Идеи
« Reply #7 on 24.12.2010, Friday, 13:56:05 »
Идеи, иновации, фикс-иде и слични работи. Не мора само од областа на електро-техниката, може за што било(било што).  Ќе напишам неколку само подоцна
E бака да пишам што ми текна, пошто многу умен сум јас  :) :) :)
Нели менувачине кај колине се степенски, т.е. силата се менува скоковито. Е сега ако наместо сите тие зупчаници, да се стајт еден во вид на конус, и еден обичен, што ќе го допира од бочната страна соодносот ќе може да се да се менува постепено, со што би требало да се добие подобро искористување и забрзување. Нормално не е толку едноставо ќе треба и рикверц да се напрајт и ова и она, ама во основа то ми беше муабетот. Што мислите имат логика ?

Вакво нешто веќе постои, во принцип се два конуса меѓусебно обратно свртени, со каиш помеѓу нив, со поместување на положбата на конусите се менува соодносот на пренос, многу мазно и без скокови како кај класичен менувач. Ова мислам дека го имаше и како прототип во некој скутер, ама како што кажаа претходно, не може (засега) да пренесе некоја голема снага.
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Одг: Идеи
« Reply #8 on 24.12.2010, Friday, 18:14:28 »
аиии ме аезнал некој... а кога е тоа направено?

Offline ljup4o

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 155
Одг: Идеи
« Reply #9 on 24.12.2010, Friday, 18:52:11 (Edited 06.01.2021, Wednesday, 22:16:22) »
Мислам дека мислите на нешто вакво CVT систем ова го имам видено уште пред неколку години и мислам дека на ваков принцип работат скутерите јас имам TOMOS така да ако грешам поправетеме еве неколку клипчина




Offline VLATKO*

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 545
Одг: Идеи
« Reply #10 on 24.12.2010, Friday, 20:04:03 »
да вака работат скутеритe,со Continuously variable transmission,а кај томосот тоа е решено со две центрифугални ламели.