Author Topic: Проблем со мотор од машина за перење садови  (Read 6331 times)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
И јас се согласувам со Zan, мислам дека нешто погрешно врзуваш. Ако има бесконечен отпор меѓу крајните конектори, значи не се врзани или намотката е во прекин.

Ај вака, измери отпорност меѓу секој од пиновите. Нацртај 3 слики од клемите (конекторите) и обележи ги со 1, 2 и 3. И почни да мериш, отпорност меѓу 1 и 2, па 1 и 3, па 1 и 4. Измерените отпорности нацртај ги на првата слика. После, прејди на пин 2, почни да мериш меѓу 2 и 3 (веќе ја знаеме меѓу 1 и 2, а истата отпорност е меѓу 2 и 1), па 2 и 4, запиши кои се отпорностите на втората слика. За третата слика ќе имаш само едно мерење, меѓу 3 и 4 (веќе ја знаеме отпорноста меѓу 1 и 3, а и меѓу 2 и 3). И потоа, искомбинирај ги сите отпорности на една слика, обележи меѓу секој од пиновите која отпорност ја има, сликај, ќе пробаме да изанализираме која е стартна намотка, која е работна намотка ;).

Стартната треба да има помала отпорност меѓу пиновите отколку работната.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
накрај до тоа ќе испадни дека е

Offline MKD-Boy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 226
Re: Проблем со мотор од машина за перење садови
« Reply #47 on 25.10.2021, Monday, 16:17:18 (Edited 25.10.2021, Monday, 23:17:59) »
Ете и слика од контактите, клемите како одат по редослед.
Муабетов шо ми е...
Појавува одпор само измеѓу 1 и 4 ри, клемите. И тоа одпор од 41 ohm ..или ако го оставиш на Ауто инструментот, го препознава како отворена врска и свири.
А измеѓу пример ,,3 и 1 бесконечен одпор, меѓу 4 и 3 исто така бесконечен одпор или како би го нарекле..
А 2и3 е едно исто

А иначе ете, јас го поврзував на 1 и 3, и директ во штекер, а исто ако ги врзеш 4со3 пак ке стартува моторот на туркање.. ама некако на 4ка ми е побрз стартниот момент..
И затоа сумњам дека 4 е стартната намотка,...
А за кондензаторот, ако ја гледате црвената жица, е врзана директно на намотка во моторот,

Offline totii

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 103
  • Gender: Male
Помегу 1 и 4 имаш намотка од 41-42оми таа е работна намотка а помошна намотка е помегу 2 или 3 кој се во куса врска и еден крај од кондезаторот и таа треба да е 40оми (измери го ова).Моторот треба да го врзеш на следниот начин:Мост помегу 4 и 2или3 тука ја врзуваш и нулата а на 1 ја врзуваш фазата.

Offline MKD-Boy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 226
Пијачка, борчам на сите кога ке идете накај Крушево!
Особено на totti!
Цела заебанција беше, во самата машина жиците, водејќи се по нив... Го пробував моторот (дирек во штекер)
Е
И сега по редоследот на Тоти... Увидов дека мостот што оди на моторот помеѓу 2 и 4, е регулиран директно од компјутерот (потоа веројатно некој свичер задолжен за тоа ја исклучува стартната намотка) ама тоа утре ке го испитам..ке ја разотворам цела машина и ке известам што сум направил :)
Ама моторот со стариот кондензатор си работи сега за мерак!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
... го препознава како отворена врска и свири.

Свири ако детектира краток спој (условно кажано... ќе објаснам ;)), а не ако е отворена врска ;D ;D ;D.

Инаку, краток спој, барем за повеќето дигитални инструменти е било која отпорност под (од прилика) 50-тина оми (зависи од инструмент до инструмент... не мора да значи, имам еден кој почнува да свири на 10-тина оми, друг кој свири уште на 40-тина оми... зависи од дизајн и софтверот што го користат ;)). Затоа ти пишав да мериш, ама на волку ниски отпорности, барем со дигитални инструменти, мерењата траат :D. Не е само стави го, почни да пиштиш, ставен на Auto, извади мерните сонди после секунда две, последна отчитана вредност е 120Ohm-и. Чекај, ќе почне да паѓа уште ќе видиш ;). Ехеее, имало мерења на ниски отпорности, и по 30 секунди, и по минута сум ги правел :D. Пишти, вришти, цела минута, ама... ј*бига, што да правиш, тешко мерат прецизно ниски отпорности овие петпарачниве дигитални и им треба време додека ја исчитаат реалната вредност :).

Ама моторот со стариот кондензатор си работи сега за мерак!

По правило (како порано се правеа работите), стартната намотка се гаси (отфрла од употреба во колото) со помош на еден PTC отпорник врзан во серија со кондензаторот и стартната намотка (најчесто поставен меѓу пинот за кој се врзува кондензаторот за стартната намотка). PTC отпорникот почнува да грее, отпорноста расте драстично што практично, од гледна точка на моторот, значи дека стартната намотка е исклучена од колото. Да, не е добро да работи стартната намотка додека работи моторот, и да, тоа може да доведе до загревање на целиот мотор.

Да бидам искрен, и ова не е сосема точно, пред да се користат PTC отпорници се користеа еден вид на биметални термостати. Биметалот загрева поради струјата која тече низ него, по некое време загрева доволно за да се одлепи од контактот, се одлепува и останува така. Е сега, зошто останува така, а не се враќа во позиција... ми требаше време за да го сватам ова ;D. Јас имам видено да се применуваат два методи, од кој едниот е комбинација на отпорник (практично, мини греач, за да го држи биметалот во позиција) со биметал, а другиот... многу попрост :P :D, ја користеше топлината на моторот за да остане во таа позиција ;D. Кога термостатот на фрижидерот ќе го изгаси моторот, моторот се лади и биметалот се враќа во позиција за палење (да биде во функција стартната намотка). Се разбира, биметалот беше поставен многу блиску до моторот ;). Ако не е поставен блиску, не функционира системот ;D. Си кршев глава јас со ова ден или два, после сватив, ама не можеше да се монтира системот со биметалот блиску до моторот, беше скршен држачот при транспорт и му ставив еден PTC наместо целиот тој комплициран електро-механички систем ;).

Ама тебе ти треба само за тест проба ;). Не е проблем ако стартната намотка работи само кратко, додека земе залет моторот, а толку ти треба за тест проба, дали навистина работи моторот како што треба или не. Поентата ми е, не ти треба ни компјутер, ни PTC отпорник за тест проба, само го пушташ во работа, почнува да зема замав и толку :). Ако веќе сакаш да знаеш колку и дали грее (при континуирана работа), извади го контактот преку кој е врзан кондензаторот за моторот откако ќе земе замав моторот, и онака нема потреба веќе од него, таа намотка се користи само за старт, за да го замавне моторот со доволен момент на сила во правилна насока, толку :).

Пијачка, борчам на сите кога ке идете накај Крушево!

И после, комбиниран труд и време на сите, плус пијачки за сите кои одговараа во темава... па за тие пари, нова машина ќе земеше ;D ;D ;D.

Ама ако, интересно е, се учи нешто ново, не е муабетот само во тоа колку нешто чини ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MKD-Boy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 226
И да прашам и друго, пред да го склопам моторот.
Со каков лак да ги изолирам калемите каде што беа изгребани? (Ги имам скоро сите видови на лак, пошо сум Паркетар) ?

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Со каков лак да ги изолирам калемите каде што беа изгребани? (Ги имам скоро сите видови на лак, пошо сум Паркетар) ?

Било каков лак... само даизолира ;). Некој малку по еластичен ако имаш, најдобро ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
температура кој држи најмногу, генерално двокомпонентните ќе ти збркаат работа. Изолирај ги па врати ги назад жиците.

Offline MKD-Boy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 226
Re: Проблем со мотор од машина за перење садови
« Reply #54 on 26.10.2021, Tuesday, 22:49:00 (Edited 27.10.2021, Wednesday, 15:34:39) »
Го средив со убав лак.. (со тој шо си го лакирав дома паркетот.. најубавиот де ... мала шала :P)
Да ја дособерам машината па ке видиме шо ке испадне..
П.с ми беше муабетот да прашам дали го делам со некој друг истото мислење околу машиниве за садови.
Инаку мислењето ми е дека генерално машиниве не се за некое подолгорочно решение како машините за перење алишта..
Максимум 1/2 години може да се тера без дефект, во рок од 3 години оваа ми е 2ра машина.
Предходната беше вирпол.. за нецела година рикна (од кога и измина гаранцијата) исто и со оваа..
И некако мислам дека цели се правени безвеза.. лесно и црева излагаат и се.. цела инсталација здола виси на 2 штрафчиња и гумици ...
Некако сум разочаран од технологијава..

Offline roliver

  • Нов член
  • *
  • Posts: 41
Re: Проблем со мотор од машина за перење садови
« Reply #55 on 27.10.2021, Wednesday, 08:15:51 (Edited 27.10.2021, Wednesday, 15:34:49) »
Го средив со убав лак.. (со тој шо си го лакирав дома паркетот.. најубавиот де ... мала шала :P)
Да ја дособерам машината па ке видиме шо ке испадне..
П.с ми беше муабетот да прашам дали го делам со некој друг истото мислење околу машиниве за садови.
Инаку мислењето ми е дека генерално машиниве не се за некое подолгорочно решение како машините за перење алишта..
Максимум 1/2 години може да се тера без дефект, во рок од 3 години оваа ми е 2ра машина.
Предходната беше вирпол.. за нецела година рикна (од кога и измина гаранцијата) исто и со оваа..
И некако мислам дека цели се правени безвеза.. лесно и црева излагаат и се.. цела инсталација здола виси на 2 штрафчиња и гумици ...
Некако сум разочаран од технологијава..

Јас имам 7 и нешто години машина Беко, се користи секој втор ден најмалку, досега ништо не е фали ... :)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Максимум 1/2 години може да се тера без дефект, во рок од 3 години оваа ми е 2ра машина.

Наменети се да ставаш веќе измиени садови во нив ::)... под вода само исплакнети, ама ако фатам да ги исплакнам, ќе ги измијам рачно е*аго ;D.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline mikromk

  • Нов член
  • *
  • Posts: 47
Користиме машина за перење садови околу 25год.
Имам променето две,првата бесе од Слободо ,Охрид ги склопуваше,а вторава непозната марка.
Никаков дефект не сум имал,првата е заменив по 15 год,
Да наглсам двете се за над работна површина и се компактни со ногалки, но помали.

Offline MKD-Boy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 226
Мислам дека една накдобра работа е што стои во кујна под помошна, и користи за складирање на искористениот прибор, да не се трупа мијалникот со прибор..
Инаку до душа, на почеток ги ваѓаат ЏАМ измиени и суви.. дезинфицирани и слично, ама ете моето искуство со машините е дефекти!
И нај градниот момент кога треба да ја отвораш е тоа што, ке истече вода во кујната буквално да направиш лом се...

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Максимум 1/2 години може да се тера без дефект, во рок од 3 години оваа ми е 2ра машина.

Наменети се да ставаш веќе измиени садови во нив ::)... под вода само исплакнети, ама ако фатам да ги исплакнам, ќе ги измијам рачно е*аго ;D.
Па, све што е почисто од тенџере со грав и финџал со талог од кафе мојш да клајш, запечени тафчиња, остатоци од месо, коски, кожинки ( само ќе треба рачно да ги тргниш на крај), нема гајле, и аброзивни средства како вим не треба да се ставаат. За еден чоек нема потреба, но за 4+ е права ствар.
Многу е битно дозирањето на сол детергент и средство за плавење да бидат поддесени према упатството. филтрите треба да се чистат еднаш во месецот.
До сега сум имал беко и електролукс, ок се, но следно би зел сиеменс, самсунг миеле ако дајт господ, со воден ѕид. Инаку, за редење на машината ми требаат 7-8 минути, за редење од машина во висаќи уште толку. За миење околу саат ми требаше кога бевме сами со сопругата(тогаш девојка, али небитно).