Други технологии > Автоелектроника

Standalone ECU или open source ECU

<< < (2/9) > >>

mrmut:
Секој ECU работи само мотор и околи мотор (вртежи од радилица и брегаста ,температира на мотор тем. на воздух , тритисок на тирбо и негова контрола , агол на паленје времетраење на убризгавањр на дизни , издувни гасови и се друго останато за работа на моторот како валветроник брегасти , VTec , VVT) другите фунции се други модули или се поврзани со инстримент табла а ако треба коминицираат со CAN bas како сите модерни возила
Со овие ECU можеш комплетно да го извадиш фабричкиот ECU и да возиш на него сосема нормално , јас од 2006 до 2010 год се возам со Megasquirt 1 после тоа сменив само процесор за  Megasquirt 2 и така се возам сеуште

i_ivica:
Ја разбирам идејата нешто да направиш сам, да научиш како работи, но да го замениш фабричкото ECU со некое opensource, особено кога и софтверот не знаш како е пишуван, и да возиш на него, не ми изгледа баш безбедно.  :)
За развој на едно ECU се даваат огромни пари, се развиваат по некој стандарт и особено се внимва на безбедноста, како од софтверна гледна точка така и од хардверна, при што се сомневам дека споменатите opensource ECU-та се развиени така.
Не знам зошто би биле opensource подобри. Тука може ти ќе можеш да ни објасниш во што е предноста.  :)

Сепак интересна тема за дискусија. :)

bicikle:
што мислиш овие што прат ремап толку се замараат?
Ако имш познавања, на пример ако имаш машински завршено би требало солидно и безбедно да ја скоцкаш и секако ќе занеш дека не е плукни-залепи, има разни параметри, разни алгоритми за справување со потенциални дефеци. На тесла колку паметни луѓе работеа, и тоа тим, па пак се испотепаа возачи, пак им се палеа батерии ( иако ремапот е далеку поедноставен и по нема кај да грешиш за разлика од автономно ауто. Ако рикне мотор, нека рикне, ти да си здрав и жив)

mrmut:

--- Quote from: i_ivica on 15.06.2020, Monday, 22:54:53 ---Ја разбирам идејата нешто да направиш сам, да научиш како работи, но да го замениш фабричкото ECU со некое opensource, особено кога и софтверот не знаш како е пишуван, и да возиш на него, не ми изгледа баш безбедно.  :)
За развој на едно ECU се даваат огромни пари, се развиваат по некој стандарт и особено се внимва на безбедноста, како од софтверна гледна точка така и од хардверна, при што се сомневам дека споменатите opensource ECU-та се развиени така.
Не знам зошто би биле opensource подобри. Тука може ти ќе можеш да ни објасниш во што е предноста.  :)

Сепак интересна тема за дискусија. :)

--- End quote ---
Дека фабричките се по безбедни за работа на моторот тоа си во право направени се мапите со максимална безбедност а дека хардверски се толку добри не би рекол , би текол дрка намерно имаат дрлови кој горат или се радипуваат.
opensource ECU се за интузиасти кој до имаат фрезирано моторот и фавричкиот компијутер не би работел совршено , opensource ECU си имаат свој мани како во хардвер така и софтвер и има интузиасти кој го решаваат на подобро.
Конкретен сличај имад нормален мотор и сакаш да го направиш со турбо е тогаш нема беганје мораш некој од овие ECU
Bosch moto sport ECU e opensource ECU а го има во фабрички коли бензинци со ознака ME7.5 ili ME7.1

mrmut:

--- Quote from: bicikle on 16.06.2020, Tuesday, 01:54:43 ---што мислиш овие што прат ремап толку се замараат?
Ако имш познавања, на пример ако имаш машински завршено би требало солидно и безбедно да ја скоцкаш и секако ќе занеш дека не е плукни-залепи, има разни параметри, разни алгоритми за справување со потенциални дефеци. На тесла колку паметни луѓе работеа, и тоа тим, па пак се испотепаа возачи, пак им се палеа батерии ( иако ремапот е далеку поедноставен и по нема кај да грешиш за разлика од автономно ауто. Ако рикне мотор, нека рикне, ти да си здрав и жив)

--- End quote ---
Има разлика од ремап до ремап сум видел добри мапи , мапи безбедно направени и тешки катастрофи , на фабрички мапи сум наоѓал грешки ама тоа е тоа кој било цивил не би го осетил тоа сецкање или дупки вовозење.
Ако имас нешто модифицирано тука треба добар мапер и многу внимание и време потрошено.
Искрено има искршено неколку мотори за пробивање лично да видам како изгледа тоа.
Не е едноставно ама интересно е  ;D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version