Author Topic: Електрични возила и слично  (Read 17127 times)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #15 on 14.08.2019, Wednesday, 08:24:39 »
ем сега ич не ми е рационално, деците в градинка да ги оставам, жената на посао....
А од друга страна во гужвана си велиш да си имав едно е-бике сега во гужвава, да си пичев...

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3184
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Re: Електрични возила и слично
« Reply #16 on 14.08.2019, Wednesday, 09:07:06 »
Ако ви е испод части да возите томос барајте си расипани скутери, што да ви кажам... :D
Дека е грд томосот, грд е, нема збор, ама Т14 има јака шасија, го трпи овој акумулаторот, кој што е неспоредлив во однос на цена, полнење и одржување наспрема Li-pack и пак мислам дека ова е најефтина опција, посебно ако си снаодлив при набавување делови... ;)
Ако сакате нешто попрактично барајте од оние количките што ги користат од пицерија Џакомо за достава :).
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Електрични возила и слично
« Reply #17 on 14.08.2019, Wednesday, 14:23:30 »
Ако ви е испод части да возите томос барајте си расипани скутери, што да ви кажам... :D

Не е до „испод части“... не личи, глеј го на што личи... мене ми изгледа ко да му пораснал тумор, LOL :D... ај, мани тоа, нозете ќе треба да ги ширам ко да сум на бокс е*аго ;D. Па не е муабетот само да вози, треба да биде лагодно кога ќе седнеш ;).

Ако сакате нешто попрактично барајте од оние количките што ги користат од пицерија Џакомо за достава :).

Ги разгледував тие, ама се прилично скапи... сега за сега, ми се надвор од ценовен опсег, а освен тоа, немам кај да ги полнам, живеам во зграда :-\. Електричен мотор е друга приказна, шибни го во лифт, качи си го дома, наполни си го, терај работа :).

За оние кои живеат во зграда, единствено решение е електричен скутер или играчкине тротинети... друго решение моментално нема :-\.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #18 on 14.08.2019, Wednesday, 14:55:29 »
Демек ќе најдеш добар примерок за томос? резервни делови? пак некои работи ќе останат и треба да се одржаваат, лежишта, кочници итн.
Ако се батериите добри, не е бирно ти дали ќе ги клајш на скутер, велосипед или не знам што. Проблемот е што и акумулаторските батерии се скапи, ај нејсе што се скапи, и тешко се наоѓаат, а капак се многу погломазни и потешки. За носење ќе го носи рамот, нема проблем да има ни бицикла, барем за мене, пошо су полесен :D ама ај тегни 200 кг по лифтови. Ете јас сум на 1-ви, ама пак 5 скали качувам, па дома треба д аја тегнам на соодветно место, ради што влезот ми е в дневна, или пак под прозор да ја чувам со што ризикувам да ми ја украдат... а вака со литиум се на се ќе фати 30 кг што некако се јаде. Инаку драјверот не е проблем, 20-40$ е, рачки уште 10 $ , анласер расходен, а и на старо е 1000-че, стара бицикла за 2-3к денари, но пак батериите остануваат најголем проблем. Ем полнач за ними пак ќе треба. Сега што вели Гига да го скоцкаш малце, не ко тумор да го напрајш :)
8к $ за електрична играчка не би дал, да не се лажиме. Може како пицеријата кај што им се исплати.

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3184
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Re: Електрични возила и слично
« Reply #19 on 14.08.2019, Wednesday, 15:14:04 (Edited 14.08.2019, Wednesday, 16:11:20) »
Чим нејќете томос, копирајте го тесла скутерот на Борче, претпоставувам има целосна документација за него ;).
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #20 on 14.08.2019, Wednesday, 15:37:29 »
Се мислев за бицикло да преправам, и кај бактериите заглавив....
еве го од Борче
Code: [Select]
http://www.evalbum.com/2409

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3184
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Re: Електрични возила и слично
« Reply #21 on 14.08.2019, Wednesday, 16:15:09 »
Овој е првиот прототип, на него се учеле, тој другиот е подобар ;).
Иначе, еве што вика околу батеријата:
Quote
6 Hi-Watt, 12.00 Volt, Lead-Acid, AGM
2x3 battery packs (2 parallel packs with 3 batteries in series in each pack), total of 6 12V 12Ah batteries totaling to 36V 24Ah (864Wh).
Еве го вториот:
Code: [Select]
http://www.evalbum.com/3033Батеријата:
Quote
9 HQ, 12.00 Volt, Lead-Acid, AGM
12Ah Total of 1.3KWh
Ви викам јас да баталите литиум... :)
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #22 on 14.08.2019, Wednesday, 17:28:45 »
Еве и нешто друго за батериите:
Quote
Watt Hours/Mile   90 Wh/Mile
We hope for more with LiFePo4 because SLA batteries have Peukert effect.
Quote
Range is not so great because of the vehicle weight, but will be tippled when new LiFePo4 batteries are installed.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3184
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Re: Електрични возила и слично
« Reply #23 on 14.08.2019, Wednesday, 18:50:40 »
Уште и цената да ја споредиш помеѓу SLA и Li-ion и се се ќе биде комплет... ;) 8)
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #24 on 14.08.2019, Wednesday, 20:06:38 »
Твојот коментар и цитатот од страната за скутерот  сугерират дака они користат оловни батерии дека се подобри
Quote
Еве го вториот:
Code: [Select]
http://www.evalbum.com/3033Батеријата:
Quote
9 HQ, 12.00 Volt, Lead-Acid, AGM
12Ah Total of 1.3KWh
Ви викам јас да баталите литиум... :)
Затоа ги постирав и другите  коментари од страната за скутерот.
А не како споредба помеѓу батериите.

Тој проект е правен 2009 колку што видов, во 2019 би можел да се изведе поефтино и поефикасно.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3184
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Re: Електрични возила и слично
« Reply #25 on 14.08.2019, Wednesday, 23:55:15 »
Оловните се подобри само во однос на цената, во секој друг аспект литиумските се подобри.
Тоа кажано, ако некогаш би правел вакво нешто лично би одел со оловни :).
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Електрични возила и слично
« Reply #26 on 15.08.2019, Thursday, 00:03:00 »
Демек ќе најдеш добар примерок за томос? резервни делови? пак некои работи ќе останат и треба да се одржаваат, лежишта, кочници итн.

Сепак, искрен да бидам, од аспект на одржување, Томосот најлесно се одржува. Нема дискови, користи кочници со жутици, така да, практично вечни се... жутица менуваш еднаш на 10 години, ако не и поретко ;).

Сега што вели Гига да го скоцкаш малце, не ко тумор да го напрајш :)

Затоа се практични за работа 18650 Li-Ion батериите. Сам си ги склопуваш во која сакаш форма, а не како класичен акумулатор, да ми е претходно склопен во некоја форма (коцка, правоаголник, што и да е).

8к $ за електрична играчка не би дал, да не се лажиме. Може како пицеријата кај што им се исплати.

Ако се навистина $8000, тогаш да, тоа е скапо... јас мислев дека се до кај 4000, можеби 5000 долари, но 8000... да, скапо е тоа.

Чим нејќете томос, копирајте го тесла скутерот на Борче, претпоставувам има целосна документација за него ;).

Не, немаше никаква документација post-ирано на форумов за него... бидејќи мислам и дека нема некоја документација... правено е по потреба ова, по потреба она, тешко е се тоа добро да се документира, треба многу дополнително време да потрошиш само за документирање :-\.

Само имаше некој (не мислам дека беше Борче) објавено дека се нашол како featured hack на hackaday, толку.

Овој е првиот прототип, на него се учеле, тој другиот е подобар ;).

Да, и мене бледо некако ми текнува дека не изгледаше баш вака... бидејќи беше правен баш од стар скутер, не од тротинетче... барем така ми текнува ;).

Ви викам јас да баталите литиум... :)

Тоа имало на располагање тогаш... мислиш дека би го градел со класични киселински акумулаторски батерии ако сега го правеше?

Тој проект е правен 2009 колку што видов, во 2019 би можел да се изведе поефтино и поефикасно.

Тоа беше мнооогу одамна... и не верувам дека некој сеуште го користи, наверојатно гние во некоја гаража. Борче имаше планови да го понуди на некоја фирма да го произведува, но не бидна ништо со тоа.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #27 on 15.08.2019, Thursday, 00:35:12 »
Не мислев конкретно за тој скутер.
Доколку некој сака да прави нешто слично сега има поголем избор на батерии и мотори а и електронски компоненти, би било поефтино и полесно.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #28 on 15.08.2019, Thursday, 00:43:02 (Edited 15.08.2019, Thursday, 04:04:29) »
Оловните се подобри само во однос на цената, во секој друг аспект литиумските се подобри.
Тоа кажано, ако некогаш би правел вакво нешто лично би одел со оловни :).
Предлог?
Quote
Затоа се практични за работа 18650 Li-Ion батериите. Сам си ги склопуваш во која сакаш форма, а не како класичен акумулатор, да ми е претходно склопен во некоја форма (коцка, правоаголник, што и да е).
Имаш и оловни ќелии по една, сепак се поголеми.
Quote
Ако се навистина $8000, тогаш да, тоа е скапо... јас мислев дека се до кај 4000, можеби 5000 долари, но 8000... да, скапо е тоа.
325,000денари е најефтината и ќе треба главата надвор да ти е извадена  ;D
Code: [Select]
https://hamachi.mk/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D0%BB%D0%B0-c25346271

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Електрични возила и слично
« Reply #29 on 15.08.2019, Thursday, 04:04:40 »
Оловните се подобри само во однос на цената, во секој друг аспект литиумските се подобри.
Тоа кажано, ако некогаш би правел вакво нешто лично би одел со оловни :).

Верувај ќе се зезнеш... ќе почнеш да правиш нешто и потоа ќе сватиш дека нема каде да ги ставиш акумулаторите бидејќи се големи, а не можеш како сакаш да ги преправиш ::).

Да не правам муабет за број на полнења/празнења... ако секојдневно го користиш за релации по 20, 30km, за максимум една година ќе треба да ги смениш сите акумулатори. Ај пресметај колку пари се тоа... па исто ќе ти излезе како да возиш на бензин, LOL :D.

Li-Ion имаат многу многу долг животен век. Телефоните се жив пример за тоа. Секој ден ги полните со години (сопругата го користи сигурно 2 години веќе нејзиниот смартфон), па пак не попуштаат батериите ;). Ретко да се случи некоја батерија да попушти, но тоа е најчесто фабричка грешка при производство ;).

Доколку некој сака да прави нешто слично сега има поголем избор на батерии и мотори а и електронски компоненти, би било поефтино и полесно.

Нема збор, но на крајот пак се сведува на тоа дека ќе треба да најдеш некоја каросерија од скутер или нешто слично, а тие пак се дизајнирани за мотори со внатрешно согорување и можат да дадат голема моќ наеднаш, па затоа за нив не е проблем што каросериите сами по себе се многу тешки. За електричен мотор треба лесна каросерија, како што имаат Кинескине... што практично значи дека си ограничен на избор на каросерии.

Онаа играчкана скутерче која првично Борче ја има преправено е добар пример за тоа колку треба да е тешка каросерија на електричен мотор/скутер (можеби нешто потешка, но тука некаде)... и сигурен сум дека со тој скутер има постигнато подобри резултати (поголема далечина со едно полнење) за разлика од оној кој го има преправано подоцна, Тесла скутерот, иако можеби овој играчка скутер има помалку батерии.

Поентата ми е, каросеријата, сама по себе, не смее да е потешка од еден тежок (железен) велосипед (10, 15kg максимум) за да се исплати да се возиш на него. Што ако возам DIY електричен скутер, ако струјата ме кошта дупло или три пати повеќе во однос на тоа колку трошат купечките електрични? Нема поента :), апсолутно неисплатливо ми е :D. Тие скутери не се наменети за „к*рчење“, наменети се за транспорт (не мора ни да е брз транспорт... побрз од пешки е доволно :)). Каросеријата на класичните скутери, па дури и томосот, е многу потешка од електричните... железарија се, а и „шминка“ (пластики) имаат згора на тоа ::) (ама па ако ја извадиш шминката, изгледаат како терминатор без кожа е*аго :D... чоек страв да го фати :D)... наменети за да ги движи мотор со внатрешно согорување, не електричен мотор.

имаш и оловни ќелии по една, сепак се поголеми.

Да, ама не се иста цена како склопените готови (поскапи се), а исто така имаат краток животен век (во однос на Li-Ion).

325,000денари е најефтината и ќе треба главата надвор да ти е извадена  ;D

Зошто па надвор да ми е извадена :D? Не ми изгледа баш низок на сликава ???... уствари кој го знае, треба да го видам во живо за да можам да кажам :D.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."