Не те разбирам.
Викаш дека имаш механички вентил за регулација на воздухот/клапна (throttle bodie) со сајла и сакаш да го смениш со електричен, а сега викаш дека имаш ITB(individual throttle bodies) односно клапна (вентил за регулација на воздух) на секој цилиндер посебно??
Некако не ми се верува дека стандардниот мотор од 306 ќе од до 9500 обрати во минута. Доколку не си го сменил коленестото вратило, клипначите, кариките и главата на моторот со појачувани компоненти јас мислам дека стандардниот мотор на 306 ќе ги извади сите клипови низ хаубата на обрт поголем од 6000 за многу кратко време.
За да го поедноставс муабетор зборам за една клспна а не за 4 клапни , задвижувањеко е исто и во двата случаи
Моментално имам ITB со сајла а сакам да сменам со ITB со ел.мотор од Yamaha R1 , ел.моторчето е идентично како и оние со една клапна кај овие клапни од R1 има уште една фунциа , со помош на акроатор на вакум ја менуваат должината т.е нај долги се на ниските вртежи , како зголемуваш вртежи така се скртуваат , ова ке ми биде од голема помош од 2000-5000 кај што моторот ми
малце тромав
Фабрички моторот врти 7600 со се фабричко на него сум го вртел до 8000 веќе две години , со модификации само во глава ( лесни вентили , федерциња , механички подизачи ) и лесен замаец вртам 9500 , долниот дел не е отворен сега за сега.
Механичкиот дел не ми е проблем ќе го средам до најмала ситница , со ECU то немам некој проблем сакам да направам нешто кое фунционира доста добро.
Кај фабрички ECU неможеш да правиш што сакаш со моторо и моторната електриника