Author Topic: Standalone ECU или open source ECU  (Read 15511 times)

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #30 on 21.06.2020, Sunday, 13:47:03 »
Irfz44 е слаб за бомбина користам igbt до сега ги побудував до пулап од 5v ,
тоа не ми фунционира добро над 8000 RPM , правам еден склоп со TC4424 или сличен фетконтролер mc33151 , ако имате некој на памрт со кој би пробал а го има кај над на пазаров би било добро.
PWM наптавив до пилдатор и со еден мосвет да го движам моторчето на клапната , трева да пробам со h-bridge  за да имам поубава контрола

Се зае*аваш така?   На што возило не ти функционира баш добро над 8000RPM?


Што значи тој збор пилдатор?


Како имаш сајла за гаста а имаш моторче за клапната/регулаторот за воздух?
Доколку имаш електронски регулатор ќе имаш и педала за гас со електроника а не со сајла.

Имам клапна со сајла која сакам да ја тргнам и да ставам електрична клапна.
Сум направил лапдус Што значи тој збор пилдатор? пулсатор
А околу бомбината го решов проблрмот со затајуванјр на сигналот , го тргнав пулапот и стсвив TC4424 и работи совтшрно до 10000 RPM

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #31 on 21.06.2020, Sunday, 14:11:58 »
На какво возило и мотор ги правиш тие модификации?
Сепак се ВРТИ !!!

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #32 on 21.06.2020, Sunday, 21:09:05 »
На какво возило и мотор ги правиш тие модификации?
Peugeot 306 2.0 16в , моментално е со ITB популарно кажани ИНКИ и се вози низ град секојдневно МАХ RPM се 9500
Со модификацуја околу бомбините за да добијам чиста искра без каснење и да имам 0.2мили секимди времетраење добив 0.4секинди во забрзуванје за разлика од претходно кога беше со пулап побидата.

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #33 on 21.06.2020, Sunday, 22:46:01 »
Не те разбирам.
Викаш дека имаш механички вентил за регулација на воздухот/клапна (throttle bodie)  со сајла и сакаш да го смениш со електричен, а сега викаш дека имаш ITB(individual throttle bodies) односно клапна (вентил за регулација на воздух) на секој цилиндер посебно??

Некако не ми се верува дека стандардниот мотор од 306 ќе од до 9500 обрати во минута. Доколку не си го сменил коленестото вратило, клипначите, кариките и главата на моторот со појачувани компоненти јас мислам дека стандардниот мотор на 306 ќе ги извади сите клипови низ хаубата на обрт поголем од 6000 за многу кратко време.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #34 on 21.06.2020, Sunday, 23:31:39 »
Не низ хауба, од кај картерот :)
 Поарно збирај ги патите и купи си bmw.

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #35 on 21.06.2020, Sunday, 23:51:34 »
Може и низ картерот, но многу поинтересен е визуелниот и звучниот ефект кога клип ќе ја скрши главата и ќе се зарие во хаубата :).
Сепак се ВРТИ !!!

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #36 on 22.06.2020, Monday, 00:18:33 »
Не те разбирам.
Викаш дека имаш механички вентил за регулација на воздухот/клапна (throttle bodie)  со сајла и сакаш да го смениш со електричен, а сега викаш дека имаш ITB(individual throttle bodies) односно клапна (вентил за регулација на воздух) на секој цилиндер посебно??

Некако не ми се верува дека стандардниот мотор од 306 ќе од до 9500 обрати во минута. Доколку не си го сменил коленестото вратило, клипначите, кариките и главата на моторот со појачувани компоненти јас мислам дека стандардниот мотор на 306 ќе ги извади сите клипови низ хаубата на обрт поголем од 6000 за многу кратко време.
За да го поедноставс муабетор зборам за една клспна а не за 4 клапни , задвижувањеко е исто и во двата случаи

Моментално имам ITB со сајла а сакам да сменам со ITB со ел.мотор од Yamaha R1 , ел.моторчето е идентично како и оние со една клапна кај овие клапни од R1 има уште една фунциа , со помош на акроатор на вакум ја менуваат должината т.е нај долги се на ниските вртежи , како зголемуваш вртежи така се скртуваат , ова ке ми биде од голема помош од 2000-5000 кај што моторот ми
малце тромав
Фабрички моторот врти 7600 со се фабричко на него сум го вртел до 8000 веќе две години , со модификации само во глава ( лесни вентили , федерциња , механички подизачи ) и лесен замаец вртам 9500 , долниот дел не е отворен сега за сега.
Механичкиот дел не ми е проблем ќе го средам до најмала ситница , со  ECU то немам некој проблем сакам да направам нешто кое фунционира доста добро.

Кај фабрички ECU неможеш да правиш што сакаш со моторо и моторната електриника

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #37 on 22.06.2020, Monday, 00:22:14 »
Не низ хауба, од кај картерот :)
 Поарно збирај ги патите и купи си bmw.
Не дека не сум соборам со метла и лопатче и клипњачите да излезат низ блок да ѕиркаат , ама вака е по интетесно БМВ ќе купам и толку :P

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #38 on 22.06.2020, Monday, 02:16:23 »
Може и низ картерот, но многу поинтересен е визуелниот и звучниот ефект кога клип ќе ја скрши главата и ќе се зарие во хаубата :).

Има снимка од вакво нешто ;D ;D ;D?
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #39 on 22.06.2020, Monday, 04:56:18 »
Може и низ картерот, но многу поинтересен е визуелниот и звучниот ефект кога клип ќе ја скрши главата и ќе се зарие во хаубата :).
Е интересно, ама во двата случаи задоволството е скапо :)
 Радилицата ќе издржи ?

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #40 on 22.06.2020, Monday, 14:08:24 »
Немам видео докази , затоа низ гаража се наоѓа некој стопрн клип , скината клљипњача и други одтатпци од експерименти
Не дека исти вакви работи не се дешааваат и на фабрички изведби.
Интересно е додека работи , трпиш нервози додека да го проработиш и ако се деси нешто уште повеке нервози

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #41 on 22.06.2020, Monday, 18:11:52 »
За жал немам видео од тоа. На форд капри ми се има кршено радалицата клипначата на вториот клип и главата, клипот заедно со главата се зари во хаубата. Сето тоа траеше неколку секунди, на бензинска после ставање бензин(еден период во Струмица имаше на една бензинска 120 октански бензин) , на самото тргнување експолодираше моторот ја подигна целата предница од земјата. Интересно искуство кое доведе до тоа колата да заврши како старо железо.


Кога би експериментирла пак со мотори и ECU не би се замарал со играчки или самопрајски склопови.
Ризикот е преголем да некоја од тие самопрајските играчки за.бе на афтопат и некој со 250 се зарие во мене, видов колку брзо може возило од 240 да намали на под 100. Не благодарам.
Би земал некое aftermarket ECU како  Motec, Bosch Motorsport, Haltec или нешто слично. Иако не се open source имаш многу можности за манипулација и за работа со custom мапи, а се многу посигурни, помоќни и побрзи од некое ECU со atmel или pic чипови.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #42 on 22.06.2020, Monday, 20:35:24 »
Најверојатно од картерска компресија ги избива клиповите, инаку компресијата го турка клипот на доле, али деклата би одела на горе ( низ хауба ). Интересно беше еден "мајстор" на пезетката ко ги стегаше свеќиците со коноп :)

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #43 on 22.06.2020, Monday, 21:14:40 »
Во мојот случај таа катастрофа се случи најверојатно поради истрошеноста на коленестото вратило(радалицата) и истрошеноста на главата(деклата), бидејки претходно беа оштетени од прегревање и двете беа доработувани, рамнета беше главата и колената на вратилото, каде стојат летечките лагери.
Клипот може да биде исфрлен нагоре или надоле зависи од  насоката на движење во моментот.
Компресијата го бутка клипот надоле кога влегува гориво во цилиндерот(првиот такт) и кога има /експлозија/експанзија(третиот такт), кога се врши компресија(вториот такт) и кога се врши издувувахе на издувните гасови(четвртиот такт) клипот оди нагоре, доколку се скрши клипначата или коленестото вратило на клип кој се движи нагоре (вториот или четвртиот такт) клипот ќе биде избиен нагоре.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #44 on 23.06.2020, Tuesday, 01:15:21 »
На нормално возење никогаш нисто ми се нема десрно на мене лично , познавам еден кип слички на други лиѓе кои после трагедијата раскажуваат и се паѓа во несвес од смеење.
Кога би експериментирла пак со мотори и ECU не би се замарал со играчки или самопрајски склопови.
Ризикот е преголем да некоја од тие самопрајските играчки за.бе на афтопат и некој со 250 се зарие во мене, видов колку брзо може возило од 240 да намали на под 100. Не благодарам.
Би земал некое aftermarket ECU како  Motec, Bosch Motorsport, Haltec или нешто слично. Иако не се open source имаш многу можности за манипулација и за работа со custom мапи, а се многу посигурни, помоќни и побрзи од некое ECU со atmel или pic чипови.
Имав купено Ecu master со се инсталација со сите конектори се нај нај , фунционираше некое време и кога се зафркна нешто , ма не менуваа нешто внатре ма не го преисталираа софтверот , трк до бугарите знарле , оди во грција и на крај икубав се и купив link g4+ и он работеше изведно врме добро и почна да не чита вртежи од радилица кога е топло или кога ке ја оставам колата на сонце , по препорака по форуми сменив lm1815 и некој други равоти околу , никаква разлика и тој го искубав го фрлив на рафт во подрум и си го вратив megasquirt 2 ваков таков самонаправија ама си тера без проблеми.
Не сум имал време да го ставсм на кола Speedunio што го склопив со Mega2560 вака на пробна маса работи супет
Украдов школо од ecu masterot  и likg g4 за некој склопови а дека користат нешто многу по брзо и по моќно или поврке меморија не би рекол , а се скупи многу и за секој додаток нахнадно кошта пари , кај open source ecu  е скоро безплатно само се нервози ќе работи или нема да работи ако не работи ке се потрудуш малку и ќе го профинционира  ;D