Author Topic: Standalone ECU или open source ECU  (Read 15513 times)

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #15 on 17.06.2020, Wednesday, 19:05:36 »
Ако прашуваш за мојот пост, да тоа е во чуждина. Во Холандија.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline krema

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 732
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #16 on 17.06.2020, Wednesday, 20:44:37 »
Да да, за твојот пост беше, затоа и ставив едно вакво "^".

Цените се тие во EU.


Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #17 on 18.06.2020, Thursday, 08:03:35 »
Аууу... коштаплети... смени си го сам, не ефилозофија, кај поќето коли се 6 штрафа...

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #18 on 19.06.2020, Friday, 00:02:11 »
Го сменивме јас и еден пријател, кај 320и катализаторот е заедно со издувната грана, и мораше да се одштрафи едната страна на моторот од шасијата (страната од кај катализаторот) за да може да излезе катализаторот. Цел ден работа но ме кошташе 600€ а не 3000€ .
Експериметирањата само со ECU/EFI кај поновите возила е многу работа, многу пари и голем ризик а мали придобивки. Доколку не се прават и други механички измени/додатоци, според мене не се исплати.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #19 on 19.06.2020, Friday, 07:52:59 »
Уба дневница сте утешале, по 1200 еу :) само да имаш каде, гаража, двор...

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #20 on 19.06.2020, Friday, 15:59:16 »
Со ремап можете да направите голема беља ама и придобивка.
Интересна е темава ама нејкам да навлегивам во констриквија на мотор и како да ја пренесеш слата на асфалт.
Сакам мислрње и можни измени во ECUто за пофобра контрола и работа

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #21 on 19.06.2020, Friday, 17:57:12 »
Јас би сакал да зборуваш за конструкција на моторот, уште повеќе за користење на нафта + плин истовремено и како настанувааат NOx соединенијата ( како да се избегне нивно создавање на високи темп)

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #22 on 19.06.2020, Friday, 18:46:16 »
Според мене не можеш да зборуваш само за ECU, ECU не е независен, неговата работа и перформанси зависат од околните елементи. Една мапа кај две исти возила нема да го има истиот ефект кај двете возила. Одржувањето на возилото, истрошеноста на деловите, квалитетот на деловите, видот/квалитетот на гориво дури и гумите, сето тоа ќе влијае на тоа каков резултат ќе се добие и треба де асе земе во предвид при манипулации  со ECU.
Да се игнорира сето тоа и само да се менуваат параметри и мапи во ECU е непродуктивно и честопати штетно.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #23 on 20.06.2020, Saturday, 00:15:32 (Edited 20.06.2020, Saturday, 00:44:43) »
Јас би сакал да зборуваш за конструкција на моторот, уште повеќе за користење на нафта + плин истовремено и како настанувааат NOx соединенијата ( како да се избегне нивно создавање на високи темп)
Многу опширна тема е конструквија на мотор , има некој основи околу кој се запазуваат.
Околу NOx азотните оксиди при согоривање ги има највеке кај дизел мотори , тие само мозет да ги намалиш а комплет да ги знема не е можно , ги има кај и бензински мотори но се контролираат а да ги снема неможе.
Околу плин + дизел не би коментирал не ме ни имтетесира , возам коли на плин и сум задоволен

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #24 on 20.06.2020, Saturday, 00:19:51 »
Според мене не можеш да зборуваш само за ECU, ECU не е независен, неговата работа и перформанси зависат од околните елементи. Една мапа кај две исти возила нема да го има истиот ефект кај двете возила. Одржувањето на возилото, истрошеноста на деловите, квалитетот на деловите, видот/квалитетот на гориво дури и гумите, сето тоа ќе влијае на тоа каков резултат ќе се добие и треба де асе земе во предвид при манипулации  со ECU.
Да се игнорира сето тоа и само да се менуваат параметри и мапи во ECU е непродуктивно и честопати штетно.
Токму така секој мотор различни перформанси , затоа се прави мапа посебно за секој мотор кога се прави фрезиранје т.е. tunuing
Фабричките мапи имаат една средина која задоволува многу од механичките отстапувања и има отстапување во сензори за да има баланс.
Една нај просра модификација во мотор може да направи одромни промени во мапа.

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #25 on 20.06.2020, Saturday, 00:39:12 »
Сакав да го ограничам ECUто од механичките склопови на моторот , они имаат голема зависност и поврзаност.
Конкретно овие денови се фокусирав како да направан PWM контрола за Електронска клапна за гас , да ја фрлам сајлата за гас која стално ми се плетка , се снајдов да го направам PMW контролата ама не ми фунционира баш добро , ќе треба да правам измени.
За Wideband Oxygen Sensor направив се што требаше уште чекам на едно момче да ми го даде чипот испрогамиран да пробам како фунционира.
Се мислам кој фетдрајвети да ги користам , сакам да ставам други бомбини

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #26 on 20.06.2020, Saturday, 11:39:37 »
Со комбинација на дизел + плин се добива многу на перформанси и се намалуваат драстично азотните оксиди, но за жал заштедата е само 14%. Irfz44 бибтеебало да ти пазсираат за бобини. Кај дизелите имам гледано pwm туража, можда можеш да го пресадиш комплет. Уствару, нешто како серво е, на педалот имаш неколку позиции, читаш на која позиција е и вамо кај карвураторот го позиционираш степерот ( пропрарно инџектираш нафта/плин/бензин соодветно).

Offline mrmut

  • Нов член
  • *
  • Posts: 27
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #27 on 20.06.2020, Saturday, 15:08:02 »
Со комбинација на дизел + плин се добива многу на перформанси и се намалуваат драстично азотните оксиди, но за жал заштедата е само 14%. Irfz44 бибтеебало да ти пазсираат за бобини. Кај дизелите имам гледано pwm туража, можда можеш да го пресадиш комплет. Уствару, нешто како серво е, на педалот имаш неколку позиции, читаш на која позиција е и вамо кај карвураторот го позиционираш степерот ( пропрарно инџектираш нафта/плин/бензин соодветно).
Irfz44 е слаб за бомбина користам igbt до сега ги побудував до пулап од 5v , тоа не ми фунционира добро над 8000 RPM , правам еден склоп со TC4424 или сличен фетконтролер mc33151 , ако имате некој на памрт со кој би пробал а го има кај над на пазаров би било добро.
PWM наптавив до пилдатор и со еден мосвет да го движам моторчето на клапната , трева да пробам со h-bridge  за да имам поубава контрола

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #28 on 20.06.2020, Saturday, 16:30:42 »
Irfz44 е слаб за бомбина користам igbt до сега ги побудував до пулап од 5v ,
тоа не ми фунционира добро над 8000 RPM , правам еден склоп со TC4424 или сличен фетконтролер mc33151 , ако имате некој на памрт со кој би пробал а го има кај над на пазаров би било добро.
PWM наптавив до пилдатор и со еден мосвет да го движам моторчето на клапната , трева да пробам со h-bridge  за да имам поубава контрола

Се зае*аваш така?   На што возило не ти функционира баш добро над 8000RPM?


Што значи тој збор пилдатор?


Како имаш сајла за гаста а имаш моторче за клапната/регулаторот за воздух?
Доколку имаш електронски регулатор ќе имаш и педала за гас со електроника а не со сајла.
Сепак се ВРТИ !!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Standalone ECU или open source ECU
« Reply #29 on 20.06.2020, Saturday, 18:31:08 »
На болид :) над 8к рпм бобината е најмал проблем, реален проблем е подмачкувањето и вентилите. Инаку на 20.000 фетот треба да работи на 666 херци, што и 2n3055 би работел без прекорно. Ако имаш засевна бобина, тогаш ф-јата е /4... Не велам дека igbt не се подобри, но irfz одлично работат и на килогерци.