Колку што знам јас сите возила со фабричку ECU имаат фабрички вградени сензори за О2, зошто би правел дополнителен сензор за О2? Сакаш да ставиш wideband а имаш narrowband сензор или нешто друго?
Сензорот мери на излезот (издувната грана) дали и колку кислород останал несогорен, потоа компјутерот го регулира соодносот. Незнам како би го користел О2 сензорот за корекција на смесата, тоа го прави компјутерот сензорот само кажува каква е смесата, за да извадиш максимум од моторот треба ремапирање на компјутерот.
Ова што го кажа е така , ама секој компијутет има кој сензор колку % да делува врз основмата мапа
Не користсм фабрички компијутет , користсм standalone ecu или open source ecu каде сам избирам кој сензор да го користсм осфен оние основните кој мора да равоти моторот до сега не користев О2 сензор имав AFR метар (air fuel ratio gauge) кој се расипа ,он ми беше поврзан со компијутетот и си имав направено посебна мапа за AFR која ми корегирасе 10% врз основната мапа т.е -5% и +5%
Оваа модилче што сакам да го направсм ќе ми го замени AFR метарот.
Narrowband сензорот има непрецизно мерење ама за тоа вереме кога се користе било Бум и негде 2000-2002 год искача wideband семзорот кој има многу по прецизно мерење и се користи во сите денршни автомобили