Друже дo60 се 120 ме насмеа види нa тaблицaтa си извaдил ли aлтернaтoр oд кoлa некaд стaр рaсипaн зa бaкaр1.5 е жицaтa е три фази пo 20 aмперa нема бaкaр мнoгу вo aлтернaтoр350 грaмa вo стaтoр400 хaхaхa друже рaзмисли зa три фaзи пo40 aмперa си гo извaдил нa тaблицaтa60 aмперa пишувa вкупнo пa не е сунце му пoљубим џердaп
Не знам што сте отварале со професорот ама јас сум отварал алтернатори и од 30А и од 150А и тоа фабрички, од кола, осфен голф 3 ако не го сметаш за тенк
Ако сепак ти е смешно и не веројатно, повели било кое време, земи инструменти ќе го отвориме ќе го измериме ќе пиеме кафе. Алтернаторот кај дизелите има помошна намотка наменета за обртаи, едино таа е од редотна неколку ампери. Сите три фази се врзани на еден насочувач, иначе ќе има големо рипле.
Алтернаторот треба да ги даде декларираните вредности од 600 до 6000рпм на моторот односно од1200 до 120000 рпм бидејќи има пренос(каишница).
Кај динамата со магнет варираа вредностите при различни обртаи. Зато имаа и реглери(преклопници) кои правеа премостувања. Фиатите (1300) имаа трет систем кај што на роторот му идеше фиксен напон од акумулатор. Тука ако го извади акумулаторот се гаснеше колата.
Заставите имаа основна електрична исталација па немаа голема потрошувачка на струја т.е. ел. енергија. Други марки на возила кои се малце понови(1995 год) имаат значително повеќе електроника како авто радија, контрола за клима, електрични пумпи за гориво, додатно греење, магленки па дури и овлажнувач на воздух(vw phaeton понов модел).
Бидејќи дизелите имаат далеку поголема компресија од бензинците си треба и далеку по снажен анласер кој ќе потроши далеку повеќе ел. енергаија па таа енергија мора да се надокнади од некаде. Башка дизелите имаат греачи кои дополнително ја зголемуваа потрошувачката. Во ваклв случај т.е. кај дизел возилата 120А не се никаков луксуз.
Секако има и различни дизел возила па варира амперажата на алтернаторот.
За споредба, кај мене анласерот е стар модел и е 1.7kw, а кај поновите е над 2.4kw за разлика од заставините кои беа до кај 1kw.
Каков и да е акумулаторот и алтернаторот ако ја палиш/гасиш на секои 10 метра ќе се зезне нешто.
Не пишувам ништо што не сум видел или па да пишувам од памет.