Не знам дали лошо објаснувам или што е работата.
Првин се фаќате нон стоп нови членови, па нови членови, ако не сакате нови членови затворете го форумот за регистрации и мирна глава.
Јас првин се обидов на форум за електроника да побарам одличен сервисер-електроничар кој што ќе ми го сервисира уредот за соодветна сума пари бидејќи очигледно во мојот град не можев да најдам.
Доколку некој сака такво нешто ќе прифати и ќе ме контактира, а доколку некој сака да помогне сам да го сервисирам (не сум електроничар, имам мали познавања, имам можност за проверки и лемења по упатства) ќе ми предложи начин и редослед на проверка на компонентите.
Како што кажавте ова е уред со мал број на компоненти кој што сметам дека секој електроничар може во сон да го прочита и знае каде и како да го бара дефектот.
Ајде сега пак да се вратам на проблемот.
Првин слика со означени броеви на пинови за појаснување на тоа како било поврзано и работело.
Уредот има потреба од напојување 12v константен напон (пин 4) од колата за негово функционирање.
Пин 1 - излегува +12v напон кога уредот е активен т.е. побуден и тука се поврзува светлото. (излез 1)
Пин 2 - не се користи бидејќи немав можност за такво поврзување во колата.
Пин 3 - главен минус/маса за уредот
Пин 4 - Уредот има потреба од напојување 12v константен напон од колата за негово функционирање.
Пин 5 - не се користи бидејќи немав можност за такво поврзување во колата.
Пин 6 - излегува +12v напон кога уредот е активен т.е. побуден и тука се поврзува светлото. (излез 2)
Пин 7 - минус за побудниот сигнал кој што го активира уредот да ги вклучи светлата. Бидејќи уредот и побудниот сигнал имаат заедничка маса од колата нема потреба да се користи овој пин.
Пин 8 - минус за побудниот сигнал кој што го активира уредот да ги вклучи светлата. Бидејќи уредот и побудниот сигнал имаат заедничка маса од колата нема потреба да се користи овој пин.
Пин 9 - овде пуштам +12 волти само на момент колку да го активира уредот (кога се заклучува колата)
Пин 10 - овде пуштам +12 волти само на момент колку да го активира уредот (кога се отклучува колата)
Сензорот за светло не мора да е вклучен т.е. кога не е поврзана фото диодата, уредот нон стоп се активира при донесување 12v на 9 или 10 пин.
Времетраење се корегира на потенциометарот и трае од 15 до 40 секунди.
Едното реле го измерив дека не е добро така што го одлемив од плочката и му пуштив 12v на пиновите каде што беше означено дека треба напон да помине. Релето окинува, пушта звук меѓутоа нема краток спој помеѓу пиновите кои што треба да ги спои. Да потврдам, кога е normally closed (нема напон) краток спој помеѓу пиновите имам, кога е normally open (има напон) краток спој помеѓу пиновите немам.
Другото реле е во ред.
Јас проблемот го направив кога му приклучив 12v на релето на пиновите каде што му треба за активирање меѓутоа залемено на плочката, а не извадено. Во рок од 1-2 секунди водот изгоре на плочката. (тој што го означив во претходниот пост со црвено)
Мајсторот што има правено, не знам. Знам дека го видов пушташе 12v директно на релеата залемени на плочката, ама не знам на кои пинови.