Author Topic: Додавање на дневни светла на автомобил (DRL)  (Read 19109 times)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Ќе те зеза, поготово зимно време...  по мое мислење...

Offline taurus

  • Нов член
  • *
  • Posts: 15
Одг: Додавање на дневни светла на автомобил (DRL)
« Reply #16 on 27.05.2017, Saturday, 16:28:14 (Edited 27.05.2017, Saturday, 16:55:33) »
Ќе те зеза, поготово зимно време...  по мое мислење...
Што би бил проблемот во зима?


Мислев дека ја разбрав темава и не ја разбрав сакав во првиот пост да ти пишам само на контакт и терај штемај но некако не сватив викам ко да ми збори атомска физика и затоа од околу одев. Но ете во самиот центар сум погодил затоа и мислев на контакт ќе ти е најлесно тоа ќе го пишев. Но еве почекав и доста се прошири темава но добро ти имаш друга замисла сакаш многу повеќе со ардуиното да добиеш не тие се баш затоа затоа не си сакал преку тоа да одиш.Со среќа бо изработката. Ако направиш биди љубезен целата тема код се постирај за мене тоа е шпанско село но ме интересира да научам нешто ново.Јас терам увек за све по старо сме местеле со еден автоелектричар педесетина и нешто години на контакт уште на старо.Сепак за мене ардуинта и некој дигитални решенија се нешто ново колку пати си велам како е решено еј. ;D Баш интересна замисла имаш браво за иницијативата ако успееш и напрвиш се.Биди љубезен и на форумов сподели нешто
Обавезно ќе споделам со вас ако проработи :)

Споено мислење: 27.05.2017, Saturday, 16:55:33
Еве како изгледаат вклучени заедно со позицијата:


Offline pevac54

  • Нов член
  • *
  • Posts: 1
Одг: Додавање на дневни светла на автомобил (DRL)
« Reply #17 on 07.06.2017, Wednesday, 11:16:28 (Edited 07.06.2017, Wednesday, 14:31:34) »
Паљење дневног светла можеш решити преко сензора за притисак уља. То сам видео на руском форуму
"авео клуб" пре пар година, али нисам урадио јер ми није требало пошто сам ставио јаке лед сијалице
као позициона светла (замена за халогене H-1. H-1 се обично користе за светла за маглу)) и сада њих користим као дневна светла. Иначе, овај руски систем ради тако да кад упалиш мотор и постигне радни пристисак пале се светла, а кад угасиш мотор она се аутоматски гасе.
везује се на буксне за давач притиска уља, и посебно се доводи напајање.

Ту би шему могао и батке да направи. У Србији може да се купи преко огласа.

Ја сам од тога одустао јер по тој њиховој шеми раде само дневна светла а не и задња позициона светла.


Споено мислење: [time]07 Јуни 2017, 10:25:04[/time]
Да ме погрешно не схватиш, јаку позицију користим као дневно светло, а не светло за маглу.
Ове лед сијалице имају хладњак - вентилатор, мада не знам шта ће им јер се не греју много.
Имам волтметар у колима и када раде ова светла не показује никакав пад напона акумулатора,
а мерено инструментом потрошња је минимална (око 7 вати).

Заустављала ме полиција више пута, што због прекорачења брзине, што због редовне контроле и
никада ми нису ставили примедбу на светла.

Споено мислење: [time]07 Јуни 2017, 12:39:22[/time]
Code: [Select]
http://fanzo.org/forum/download/file.php?id=11278&mode=view
Овде има шема и штампана плочица.

Споено мислење: [time]07 Јуни 2017, 12:46:31[/time]
Ово се везује на алтернатор. Преко релеја пали светло са задршком, када алтернатор постигне напон довољан да пуни акумулатор.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Имам волтметар у колима и када раде ова светла не показује никакав пад напона акумулатора,
а мерено инструментом потрошња је минимална (око 7 вати).

Па не би ни требало да паѓа... ако на 7W потрошувачка паѓа напонот на акумулаторот, фрли го во ѓубре ;D.
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Зимно време ќе пуштиш греачи брисачи парно .  Ќе падне напонот на 12-13в а не на 14.4 и уредот ќе мисли дека аутото не работи. Тоа со уљето е ок .уште по добро ако можеш да мериш рпм, па над 500-600 да се палат.

Offline taurus

  • Нов член
  • *
  • Posts: 15
Одг: Додавање на дневни светла на автомобил (DRL)
« Reply #20 on 07.06.2017, Wednesday, 16:42:06 (Edited 07.06.2017, Wednesday, 16:45:54) »
Следна фаза планирам да мерам вртежи и да логирам колку работни часови остварува моторотот во даден опсег (пример <1000, 1000-1500, 1500-2000 итн.) само прво да го намонтирам, да пуштам инсталација и да видам како да се врзам со алтернаторот за вртежите.

Инаку за напонот не очекувам толку да паѓа од парно и брисачи бидејќи сега мерев со светла и без светла и промената е помала од 0.1 волт, а греачите се палат пред стартување на моторот.

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Одг: Додавање на дневни светла на автомобил (DRL)
« Reply #21 on 08.06.2017, Thursday, 09:11:19 (Edited 08.06.2017, Thursday, 18:55:11) »
Да така е значи сега акумулаторот ти е добар и нов ако е.  Плус уште а и летно време е 75 посто полн е ако не и 100 ако го полни алтернаторот нема врска.Но и мојот беше нов но зимоска на минус дваесет друго е кога го цедев еднаш 12,3 падна и на педесет посто ај дека е нов држеше 50 посто па падна и на 25 посто 12 волти на минус 22 но чим се затопли алтернаторот одма го доиспуни и сега ми е некаде 12,4 12.5 после полнењето втора година му е оваа едно зимо само година ипол фактички и сега цело време ми е 75 посто полн неможам пак да го задржам на 100 посто треба да го дополнам со полнач до 100 посто го направив тоа но  после еден месец работа на кола и допуна со алтернатор пак ќе си падне на 75 посто па на еден постар и до 50 посто 12,3 напонот.Овој исто сега моментално ми е 12.4.А сум имал акумулатор бре пет шест години ни дополнуван со полнач ни ништо колку зими прошол 12,6 стои 100 посто полн не мрда.Но сменив алтернатор полни нема гајле се тера исто неколку години но до 100 посто не исполнува половниот не е добар како стариот.Ништо не е како најстарото фабричкото.Но пак тера акумулаторот
 три години да речеме не повеќе како порано.А и акумулаторите не се тоа што беа.Добро најскапите се држат тука затоа се најскапи.Нормално откога ќе ја изгасиш колата наредното утро се мери напон при старт.Така најубаво знаеш на што си. И тоа е реалната слика.Не е страшно пали али друго е сега друго е зимно време.А убаво е да се контролира цело време напонот на акумулаторот да се трудиш да е 12.6 да е 100 посто секогаш или ајде 75 посто оти ако преку лето ти е 50 посто зимоска тешко него стресови мора алтернаторот после средно возење низ град барем 75 посто да го полни.Тоа е супер.Убаво е цело време да го контролираш и дополнуваш но ако алтернаторот го полни до 75 посто нема гајле.Треба да си го чистиш алтернаторот често имав запрљан контакт но одма го решив.Некогаш глупаво е но ако имаш можност и не те мрзи како мене да си го дополнуваш многу кратко на полнач акумулаторот да го освежуваш да се држи цело време додека сака он на 100 посто.Векот на траење му се продолжува.А ако ти го полни алтернатор до 50 посто 12,3 на ладен обавезно сакал нејќел ќе го дополнуваш после некое време реков зимно време нормално е до пола полн да остане но летно време треба да е по полн.Ако е под педесет треба да го одржаваш дополнуваш со полнач може ќе пали но зимоска чао само се уништува па и испод 50 ако тераш.Друго му е за работен век кога го старташ со 50 посто друго со 75 или 100. Најубаво 12.6 волти.Ах тие алтернатори преку глава ми се од правење веќе а и тестирање.Полека полека сите имаме половни автомобили добро веќе на возила што фаќаат дваеска од старост настанува генерално проблем де со алтернатор де запрљан контакт.Новите половнаци тераат.Ах тие алтернатори ми се повраќа  од нив или алансерине прости како зелка али и ги испитуваме професионално.Значи како допуна за темава пошто напоните ви се важни за правилно функционирање на склопот милуван и посакуван едно е сега летно време а друго е зимоска на минус 22 кога акумулаторот и онака не работи со полн капацитет 8) 8)
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline Z31GH

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 714
  • Gender: Male
Дечки, сепак не знам дали е тоа легално. Најдобро да прашате, оти имаше случаеви каде што полицијата им правеше проблем на некои возачи што додаваа светла. Исто така на регистрација на возилото. Еден си ја осветле предната маска па јаде казна, а друг исто така дека наместе јаки лед диоди на задната регистрација. Се секавам еден печалбар од америка мака мачеше со новиот автомобил увезен од америка. Трепкачите не беа жолти, туку бели со жолта сијалица, па мораше на нов автомобил да монтира жолта платика на трепкачите.
Кај новите автомобили фаровите се опкружени со диоди, но за тоа си има фабрички А-тест. Јас не би додавал ништо, оти може беља со законот да имаш, но ти си знаеш :)
Hams do it! With Frequency

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Ех, ако сака може да те казни и зошто немаш боца за гаснење пожар или зошто медицинскиот кит ти е во багажник ::)... ако сакаат да те казнат, ќе те казнат.
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline taurus

  • Нов член
  • *
  • Posts: 15
Додавањето сијалици не е легално ако не е направен А-тест, свесен сум за тоа.
Целта не ми е да е легално, секако нема да успеам (освен ако не ја сменам колата со понова), туку да ја вршат работата на дневни светла на начин како А-тестираните. Сега како што се токму тоа и го прават, не изгледаат нападно, не пречат на другите возачи, се познаваат на сончево време и од подалеку и до сега 4-5 пати сум поминал покрај полиција што запира низ град и воопшто не ме запреле.

Ставот со казнување ми е ист како на гигават, ако решиле да те казнат ќе најдат зошто :)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
@nsu ни колата не е како што била кога била нова, затоа ни акумулаторот не е.
Точно дека ако сакаат да те репнат ќе те репнат, ама не мора да им даваш причина да сакаат баш тебе да те репнат. Инаку ако не е помината на хомологација колата може и да ти ја одземат ( трајно ) и плус 500 еу. казна. Јбг...

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
bicikle токму така се слагам затоа и споделив искуство и мислење ништо не е трајно.Абе со казниве се те молам ако сака да те казни ќе те казни.Абе сум му напукал LED диоди во светлото внатре во кабина во средина 300 мили ампера струја ми влече али кога ќе го пуштам трешти и за тоа ако сакаат ќе ти пишат казна дечко а трешти како елка а. Абе што таман булевариве ги направија неможеш 90 на раат да возиш  8) ;D Миле Паника кога беше пијан ви текнува  ;D ;D ;D
Code: [Select]
https://www.youtube.com/watch?v=kEVjHlx1V18
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline Z31GH

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 714
  • Gender: Male
За светла во кабина не верувам дека прават проблем, но да, ако сака да те казни, ќе те казни, па уште и неатестирани дневни светла, ако ги заприметат, готов си.
Што се однесува до нашата сообраќајна полиција, се согласувам со она „ако сака да те казни, ќе те казни„, најповеќе казнуваат за ненамерни прекршоци, нешто кое што може да прогледаат низ прсти, нешто што и не загрозило некого, тука најповеќе рокаат.
А полицијата во Швајцарија е навистина пријател и заштитник на народот.  Таму направив ненамерен сообраќаен прекршок и полицијата ме запре и ме праша дали знам зошто ме запрела. Претпоставив за што се работи и му кажав. Полицаецот ги прегледа моите исправи, ме искара (се осеќав како маково зрно) и ми рече да пазам малку повеќе, ми ги врати исправите и ми посака среќен пат. Не бев казнет, а за истото овде ќе ме опнеа 300-500 евра сигурно.
Поука:
Доколку полицаецот само те искара за сторен ненамерен прекршок, ќе се осетиш засрамен и ќе внимаваш малку повеќе следниот пат.
Доколку за ненамерен прекршок бидеш казнет со драконска казна, тоа нема да смени ништо.

Кога се наоѓам во ситуација во сообраќајот каде што навистина треба да се пази, одма се сеќавам на швајцарскиот полицаец и внимавам многу повеќе.

Полицијата треба да е пријател и заштитник на народот, а не џелат.

Извинете малку оффтопик е мојот коментар, но ете морав и ова да го споделам
Hams do it! With Frequency

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Така е секој си има по некоја дешавка која ја памти 8)
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
@Z31GH: Не е поентата да те опомене. Тоа порано го правеа почесто и помалку сообраќајки имаше (ако ви текнува). Арно ама, од МВР, ако ви текнува, се бунеа, малку казнувале ::), па нели (ова се беше неофицијално) им воведоа квота за казни. Ако не ја исполни квотата, ги репнуваа по плата.

Ова и не беше баш така одамна... 2007, 2008, така нешто. Од тогаш па наваму работите отидоа во надолна линија ::). Се зголеми бројот на сообраќајки, казни и што уште не... демек бројот на казни не бил според европски стандард, сме требале да казнуваме повеќе ::). Па и платата не ни е европска, па што не ни го дигнаа стандардот ::). Па уште кога го воведоа она да може со полни 16 години да полагаш за кола... држ ме мајко ::). Тоа им беше тотален промашај. 16 години дете да полага :o. Јас знам каков бев на 16 години... и тогаш да ми дадеа да полагам, немаше да сакам... ама совесен бев и знаев колку ми е зелена тиквата. Не секој тинејџер знае да ја направи таа проценка.

Најсе, отидов и јас на страна од темата.
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."