Author Topic: Сметка за мобилен  (Read 1329 times)

Offline didy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 426
  • Gender: Male
Сметка за мобилен
« Opened on 03.07.2013, Wednesday, 20:43:01 (Edited 03.07.2013, Wednesday, 22:03:53) »
Барам некој поупатен за објаснување !
Како корисник на Т-Мобиле, тарифа фемили комфорт, сметката многу голема, но нота што ме буни е интернетот.
каде што живеам под мене има кафиќ и го користам за мобилните нивниот WI-FI , но исто имаат и хот-спот.
јас секогаш користам од кафиќот, а тој континуирано дење ноќе по 0,14 ден за конекција за интернет. три листа дури.
Кај нив не одам зошто нема кој да ми објасни како е тоа, дали има начин тоа да се запре?
Едно време во едноумието касиерите во некој дуќани ставаа метла нова потпрана на касата. и на секого ја отчукуваа, ако некој реагира тогаш извинете мислевме ваша е ... ;D ;D ;D
и ова нешто слично ми е.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: сметка за мобилен
« Reply #1 on 03.07.2013, Wednesday, 22:00:24 »
Одамна ги баталив T-Mobile. Да, најдобра мрежа, се тоа е вистина, ама и највисоки сметки ;D. Па згора на тоа, има наведно и услуги кои не сум ги користел, како на пример разговори према Брегот на Слоновата Коска (без зезање, ова ми се има случено ;D).

Мој личен совет: плати ја сметката, раскини го договорот и смени оператор. Никогаш нема да докажеш дека не си ги користел тие услуги. Едноставно тоа е тоа. Они викаат „вака е кај нас“, ти викаш „јас ова го немам правено“... на крајот ке излезе дека телефонот бил виновен, дека бил расипан и сам се конектирал на интернет ;D. Абе циркуз ;D. Ама пак ти ќе бидеш оној кој ќе ја плати сметката, „не сме ние виновни што вашиот телефон е неисправен“, а притоа не наведуваат дека они бесплатно го дале заедно со некоја од post paid тарифите ;D.

Како и да е, на крајот ситуацијата ќе се сведе на „платете ја сметката или се гледаме на суд“ ;D. Фамилијарно, сме се нашле во ваква ситуација... на крајот ја плативме сметката и го исклучивме телефонот ;D. За среќа, ова беше пред околу 12-тина години, а тогаш немаше договори за претплата на фиксната телефонија (или имаш или немаш ;D, се плаќаше само за повторно приклучување, но бидејќи немаше договори, не се плаќаа казни за раскинување на договор ;)), така да, споредено со денешно време, ефтино поминавме ;D.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
Одг: Сметка за мобилен
« Reply #2 on 03.07.2013, Wednesday, 23:21:57 (Edited 04.07.2013, Thursday, 00:02:36) »
абе т мобиле што се најскапи се најскапи али имаат и најдобри услуги, земеш си припејд и колку пари ставеш толку разговараш, сеа сум на вип али иста приказна, сега сум на постпејд  ама исти К*р друго паковање пример звониш на некој и разговараш 20 сек. ти се признава као цела минута, истотака и за one  не слушам добри коментари така да ако не звониш многу иди си у т-мобиле припејд.до Гигават: па и да смени операторот и тамо исто ке те еб*т  ;D, така да не ја бива работата....
Kure je kupio novog BMW-a

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: Сметка за мобилен
« Reply #3 on 04.07.2013, Thursday, 00:34:55 (Edited 04.07.2013, Thursday, 00:37:59) »
до Гигават: па и да смени операторот и тамо исто ке те еб*т  ;D, така да не ја бива работата....

Не знам, јас се префрлив на VIP уште пред неколку години и да бидам искрен супер ми е ;). Можам кога сакам да проверам online сметка и имам детален преглед на разговорите, пораките и податочниот сообраќај (до сега, немам видено да ми се додаваат разговори кои не сум ги правел, а баш детално имам проверувано, да не случајно ми накалемуваат разговори кои не сум ги правел), не ми наплаќаат повеќе од она што сум истрошил, тарифата која ја имам ми е супер, имам 1000 минути бесплатно во VIP, а сега скоро и да нема некој кој нема број на VIP, ако не му е примарниот, сигурно има барем уште едно VIP бројче за да му вртат бесплатно ;), така да, јас ретко и ја трошам тарифата. Плаќам 300 денари, а реално, од сметката немам истрошено ни 150 денари ;D. Јас се повеќе и повеќе ги трошам оние 1000 минути ;D, ми треба повеќе од нив ;D.

Како и да е, и покрај слабиот сигнал и паѓањето на мрежата, пак не би ги менувал VIP, барем не сега за сега ;). Мислам дека за парите што ги плаќам, услугата е солидна ;). Не е сјајна, секогаш може да биде подобра, нели ;), ама во никој случај не планирам пак да се вратам на Телеком ;D. Колку ме имаат тие одрано... со среќа нека си ги трошат парите, ама веќе не добиваат пари од мене ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
Одг: Сметка за мобилен
« Reply #4 on 04.07.2013, Thursday, 01:17:28 »
јас сум нов на вип така да не сум многу информиран во врска со нивните услуги  :). Но пред месец дена ми се расипа мобилниот и бидејки беше под гаранција беше на сервис, и чекав еден месец за да стигне   мислам дека тоа е сепак премногу, но и така и така не сум многу зависен од мобилниот и ретко го користам. сум слушнал дека он-лајн можеш да си ја провериш сметката али искрено не сум разгледувал ништо. инаку за тоа со т-мобиле потполно се согласувам пример ке ми речат на сметката имам 350 ден и после два три дена ми велат дека имам 320 иако немам звонено на никој али тоа е тоа. досега во вип не сум имал никакви проблеми со мрежата, незнам како е кај вас  ;). на вип најмногу се префрлив бидејќи сите моу другари и роднини се на вип(само тоа мајка ми и татко ми никако де се прфрлат  ;D ;D се ги наговорувам ама не бива  ;D ;D), па кога им звонев од т-мобиле ме кинеа за пари, сепак најдоброто нешто од т-мобиле беше кога ќе ставиш пари и за викендот имаш бесплатни, тогаш се одерам звонејки  ;D ;D ;D... инаку досега најмногу поплаќи имам слушнато за one.
Kure je kupio novog BMW-a

Offline stefanstip

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 314
  • Gender: Male
Одг: Сметка за мобилен
« Reply #5 on 04.07.2013, Thursday, 02:55:10 »
Сметката со тебе и правец АЕК, за ден до два дена ќе ти се јават од т-мобиле дури и гратис ќе ти дадат верувај. Мене ми се случи од Т-мобиле да ми стигне сметка од 39.013 денари демек имам вртено во Бугарија 12 пати и директно во АЕК и подоцна ми се јавија па извинување па ова па она и потражив од нив да ми го раскинат договорот али тие беа упорни да ми дадат гратис 7-8 месеца неограничено.
Каква тишина ќе настане ако луѓето го зборуваат само тоа што го знаат

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Одг: Сметка за мобилен
« Reply #6 on 04.07.2013, Thursday, 04:11:32 »
Сметката со тебе и правец АЕК, за ден до два дена ќе ти се јават од т-мобиле дури и гратис ќе ти дадат верувај.

Ау, да заборавив на ова ;D. Да да, дефинитивно пробај, би требало да функционира ;). Еден другар сакаше да се префрли од One на VIP и го мафтаа две недели, баш сега, пред некоја недела се случи ова. Де едните не одобриле, де другите не одобриле... пинг понг си играа со човекот :S. Де иди кај едни, де кај други :S. Се изнервирал другаров, се јавил на АЕК... да видите како се префрлува број за 10 минути ;D. Му се јавуваат по 10 минути од One „господине, бројот е префрлен на мрежата на VIP, се извинуваме за техничките проблеми“ ::). Технички проблеми my a*s ;D.

Во право е stefanstip, јас сосема заборавив на АЕК ;D. Само со нивно посредство ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
Одг: Сметка за мобилен
« Reply #7 on 04.07.2013, Thursday, 08:52:53 »
абе тоа се некои матни бизниси само и само да ги задржат клиентите, за срека АЕК сеуште работи независно, така да сеуште можеме да сметаме на нив.  ;D
Kure je kupio novog BMW-a

Offline Zdravkovski

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 506
  • Gender: Male
  • elektricar
    • најдобриот електричар во Велес
Одг: Сметка за мобилен
« Reply #8 on 04.07.2013, Thursday, 16:14:46 (Edited 05.07.2013, Friday, 02:50:53) »
Quote
Сметката со тебе и правец АЕК, за ден до два дена ќе ти се јават од т-мобиле дури и гратис ќе ти дадат верувај.
голема грешка АЕК не постапува се додека не те одбијат од операторот (давателот на услугата) и тоа на по поднесен писмен приговор, значи мора прво на писмено да се пожалиш кај давателот на услугата во случајов(’’крадецот’’) па дури потоа во АЕК од каде ќе ти го побараат решението по приговорот, но за ова време веќе ќе те остават без телефон и ќе ти пресметуваат дневна затезна камата за задоцнето плаќање. Мој совет ти е е ако сметката не ти е многу висока и можеш да ја платиш плати си ја но поднеси писмен приговор прво до операторот и они секако дека ќе те одбијат со некое смешно образложение па после пепрати го до АЕК. ако си во право не се откажувај јас ја истерав работата до крај еве ти доказ за тоа


Offline stefanstip

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 314
  • Gender: Male
Одг: Сметка за мобилен
« Reply #9 on 05.07.2013, Friday, 01:35:33 (Edited 05.07.2013, Friday, 02:51:14) »
Quote
Сметката со тебе и правец АЕК, за ден до два дена ќе ти се јават од т-мобиле дури и гратис ќе ти дадат верувај.
голема грешка АЕК не постапува се додека не те одбијат од операторот (давателот на услугата) и тоа на по поднесен писмен приговор, значи мора прво на писмено да се пожалиш кај давателот на услугата во случајов(’’крадецот’’) па дури потоа во АЕК од каде ќе ти го побараат решението по приговорот, но за ова време веќе ќе те остават без телефон и ќе ти пресметуваат дневна затезна камата за задоцнето плаќање. Мој совет ти е е ако сметката не ти е многу висока и можеш да ја платиш плати си ја но поднеси писмен приговор прво до операторот и они секако дека ќе те одбијат со некое смешно образложение па после пепрати го до АЕК. ако си во право не се откажувај јас ја истерав работата до крај еве ти доказ за тоа

Дека е голема грешка не е. Во АЕК обавезно со приговор и најкасно за 2 дена добиваш повратен одговор и биди сигурен дека нема да зажалиш ;D(од искуство)
Каква тишина ќе настане ако луѓето го зборуваат само тоа што го знаат