Батка,тоа што го кажуваш за користење литература,контакти,интернет и сл. навистина е така и држи вода,ете и кирилица си наместив
Не реков дека не треба теорија,ама кога станува збор за сервисирањето повеќе е битна праксата.
Од мојот клас во средно електроника смер,од 30 ученици,знаеш ли колку сме сега што го вадиме лебот од електроника,само двајца,јас и мој другар во Америка,затоа што нас не интересираше повеќе праксата,а тие што беа повеќке по равенките,задачите денес работат со кнауфи,дистрибутери на пијачки.
Кажи ми мене колку од сервисерите во МК се со факултет,ретки се такви,сите станале сервисери само со работа,со искуство и сл.
Ако си бил и работел во странство тогаш е ок,ама по пишуваното не верувам,тоа е само што си слушнал од некој,така да не ги донесувај во заблуда и другите.
Знаеш ли како изгледа еден оглас за сервисер овде?
Освен јазик и возачка дозвола најбитното е секако праксата и искуството,никој нема да ти бара да му објаснуваш теорија,туку алатите во рака и покажи што знаеш