Во ред е да измислиш нешто, да најдеш алтернатива. Патем има луге кои пробале и не функционира, значи проверено не функционира. Инаку во емитер не пишуваат на бафтана. Патем, проблемот кај моторите без разлика дали се на нафта или на бензин, не е во несогорувањто, него во топлината. Така да се користи само 1/3 од енергијата, а 2/3 се ослободува топлинска енегија, значи пристапот е сосема погрешен. Како што беше напишано во емитер, патничките коли користат 1/4 а спортските автомобили 32% што е блиску до максимумот, но нивниот век е драстично намален поради напрегањата. Така да и да согорува 100% горивото кај обичен патнички автомобил би добиле само 7% заштеда, што е далеку од она што го ветува ххо генераторот. За да се заштеди на гориво треба да се размислува како да се искористи топлинската енергија. При претворање на топлинската енергија во механичка на традиционален начин(со турбина), се губи теоретски 2/3 топлина, бидејќи енергетското ново на електроните се покачува(не сум баш сигурен, ама од прилика е така ). BMW се навратија на парните машини, па на стандардните мотори доградија систем кој ја користеше топлината ослободена при согорување за да покренува парна машина која додаваше 15% снага(возилото исто трошеше но беше помоќно).
Загледав на тв некој си документарки, имаше некој си научник конструирал машина која работи на водород и кислород(не на вода) која со литар водород требаше да работи околу 5 дена непрекинато, ослободувајќи околу 600 кс. Проектот останал на хартија, немајќи заинтересираност за финансирање, исто така имаше и тешкотии при наоѓањето на материјал за изработка, бидејќи работната температура требаше да надмине 1400 целзиусови степени(на 1400 водата се разложува на водород и кислород. овој процес е проследен со бурна експлозија)
патем, имам прашано луѓе од областа ан хемијата, што се случива ако водород кислород воздух и нафта/бензин стајш во ист сад, а одговорот е -ништо, значи нема никаков хемики процес, ништо нема да измени,,,