Не викај два пати, али у принцип обиваат некој џаначиња изглеа за радиа и такви работи
Па не ставај радио во колата, што ќе ти е
. Или стави само засилувач со влез, врзи си го за него MP3 плеерот и готова работа
. Така прави ден другар
. Никој не ни знае дека има радио во колата
. Звучниците му се прикриени, ги има само на предните две врати, колку да има музика во колата, онака
. Не го разбирам тоа оптеретување со звук во колата, како да ќе правите дискотека во неа
. Гласно слушање е за дома
.
не крадат,акомулатори и радиа крадат
на еден другар му пробија
Е за акумилаторите, да, не викам не, за тоа може да ти украдат. Ама па и за тоа им решение, истов другар за кој зборував во претходниот пасус има заварено за колата метални дршки за акумулаторот со катанец заклучени. Така да, и да ја отвори хаубата, многу тешко ќе го извади катанецот
.
Исто така има еден многу убав систем направено со негов посебен „клуч“. Не е баш клуч, ама супер решение е
. Има ставено ATX конектор од матична плоча и на едниот крај ги има ставено сите жици, а на другиот крај (каде што е всушност „клучот“) треба да се преспојат само четири четири контакти (две со две) за да може да се даде контакт на колата и да се запали. А тие преспоени контакти се преспоени само на женскиот конектор кој е со него целоп време, врзан заедно со клучот. Така да, дури и да го исечеш тој хаос од жици и да пробаш преспоиш, не знаеш која со која треба да се прспои
. Одлично решение
. Нема теорија некој до толку да се гњави за да открие која со која треба да се преспои, додека најдат кои се жиците, и полиција ќе викнат, и ќе ги чујат, плус ноќе е, отежната е работата
.
warningteam што функција има L1 на шемата ?
Го ресетира 555 веднаш по пуштањето на колото во работа, може да се изведе истото коло и со кондензатор и некои додатни компоненти
.