Author Topic: 30A PWM контрола на HHO ќелија  (Read 29362 times)

Offline Danco

  • Нов член
  • *
  • Posts: 18
Поздрав од Данчо.
Првпат се јавувам на овој форум.
Го ивчитав цел дел за 30А П/М, што вие сте пишувале. Убаво продолжете со делење на мислења и информации.
Јас на интернет најдов многу материјал за оваа тема, но за жал англискиот е многу слаб, па некогаш “незнам што сакал да каже авторот“.
Според она што јас го запаметив како параметри (аксиоми или дефиниции или правила) се:
-П/М или ХХО системот не би требало да влече повеќе од 20А струја бидејќи се + е % зголемување на водена пареа,
- Челикот мора да е тип 316Л поради различен состав од 304. Според пишувањата на интернет СС304Л делимично реагира со ХХО гасот при што прави соединенија кои се отровни, го нагризуваат Алуминиумот ( а знаете дека Горна моторна глава или Декла е направена од Ал.) и е за 2 години ќе се потроши. СС304 мислам е добар за експерименти бидејќи табла 2х1м чини околу 8000 денари 400 денари/кгр).
-Електролит е KOH а не друг бидејќи протокот на струја е поставилен при старт и после неколку часа употреба на генераторот.
- Околу фреквенцијата: читав дека Стенли Мејер постигнал енормно производство на гас при фреквенција од 300 мили секунди. (не знам технички да го преведам).
-Искористувањето т.е производството на ХХО гас (стенли мејер) го правел со напон од 1500 волти, со помош на фреквенцијата буквално од водородот и кислородот ги ослободувал електроните ...

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
дали ти имаш направено свој генератор/ќелија или сеуште си во потрага на „дополнителна литереатура“, доколку имаш добро би било да ги споделиш резултатите пошто ете некои луѓе мислат дека се тоа било чиста загуба, па да видиме дали е така или не ?

доколку се успее на некој начин да се докажи дека не е загуба, поголем дел од членовите верувам дека ќе сакаат да го изработата системот :) 
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
загрева заради површината на ќелијата направи ќелија 20 плочи сп 6 неутрални 30цм на 20цм да видиш дали ќе загрева на 30А за плочи може да употребуваш и и титаниум со друг електролит има многу подобар од КОХ малку ќе најдеш на интернет за ова бидејќи малку размислуваат надвор од кутијата  амониумхидроксид гасот е x9,25 потежок од ххо со 32 атоми што значи и помала јачина на струјата

Offline Danco

  • Нов член
  • *
  • Posts: 18
Одг: 30A PWM контрола на HHO ќелија
« Reply #108 on 18.03.2012, Sunday, 21:24:53 (Edited 18.03.2012, Sunday, 21:41:22) »
Напишав во предходниот пасус, при првото мое постирање.
Јас сеуште читам и разгледувам материјали. Но наомнав, англиски ми е е слаба страна а темата не е од моја струка заради тоа некои работи ми се нејасни посебно ако ги читам на англиски.(но ме интересира, едноставно хоби техника, електроника и се што има ново.)(како она никој не е ловочувар за да покасно бидеш ловџија).
Да има и други изуми за производство на ххо гас, но сепак најефтин и најбрзо дава резултати моделот на сува ќелија со инокс плочи 316л.
Случајно видов сум запишал Стенли произведувал ххо гас 1500в работен напон и Резонантна електролиза т.е пулсирање од 300 наносекунди. не мили секунди.
Според мене пулсаторот го користел во слична примена со Бормашината за бетон: ако треба да избушите дупка во бетон и бормашината ја ставите само на вртење за планираната работа ќе ви треба 10 минути со силно притискање на машината врз бетонот, но кога ќе ја уклучите бормашината да врти и да прави вибрации скоро за 1/2 време побрзо ќе ја завршите работата.
До администраторот: доколку ги прекршувам правилата избришете го овој дел. Многу за читање има на hho2u.com; 2hho.com и други. Ова не е реклама секако дека при првото пребарување ќе излезат овие страници.
Пишете дали вие имате готов пулсатор и контролер на амп.

За Г-ин Стефан загрева заради површината на ќелијата направи ќелија 20 плочи сп 6 неутрални 30цм на 20цм Не го разбирам овој дел.
Дали значи: направо ќелија со 20плочи ? би требало со 21плоча. (според тоа што читам) со димензии 30х20цм.
Те молам кажи го распоредот на плочите.
Стефан што би се добило ако се сменат половите т.е дали сте читале или знаете (за сите форумци) дали односот 1:1 Н и О е подобар во однос на ННО или нема разлика.

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
За мотор со внатрешно согорување нас повеќе ни е потребно Н отколку О затоа што О можеме од атмосверата да го земеме без проблем -нннннн+нннннн-нннннн+. Јас направив дома 30цм х 15цм на 70А не грееше. Поларитетот е битен поради тоа што на - страната од негативните плочи се создаваат нитрати или нитрити или карбонати не го знам хемискиот состав стенли маер ова го потенцирал како многу битно за ефикасност на ќелијата, стенли не е единствен пред него Андреја Пухарич имаше уште еден младич од '30 кој дизајнирал електролитен карбуратор ја имам книгата Хенри се викаше и многу други. Фреквенцијата е битна но не и пресудна заради тоа што количината на гас не е потребна во огромни количини, мала количина на водена пареа 250-300 степени помага многу повеќе од гасот, кога пареата е во цилиндарот со компресијата таа се кондезира на клипот и го лади моторот (откриено е дека за 30% моторот е поладен и за х10 пати е зголемен векот на траење. Се постигнува помирна работа на моторот челото/фронтот ја пали смесата, смесата не се пали од притисокот). Она што настојуваме да постигнеме со вбризгување водена пареа во моторот е со мала експлозија на нафта или пропан или ххо голема експанзија тоа се постигнува со вода, во комората се постигнува и ланчана реакција при што дел од оваа пареа ќе помине во гас HHO и ќе служи како гориво без употреба на електролиза . Водената пареа има голема сила на експанзија да не пишувам бројки и пресметки. Значи настојуваме да го придвижиме возилото на експанзија не експлозија како што е слуцај со нафтата. Ова е на кратко едноставно објаснето, зашто вбризгувањето вода е позначајно од производството гас. Денес автомобил со еден галон гориво може да помине повеќе 1000 мињи ова го имаат изјавено старата гарда на научници во шел еден од нив напиша и книга "fuel economy of gasoline engine"

Доколку некој вложува во нешто и експерименти мој совет е подобро да ги усмери кон оривните
ќелии за добивање на ел.енергија која би се користела за погон на ел.мотори кои многу повеќе се подобри од моторите со внатрешно согорување.

Offline Danco

  • Нов член
  • *
  • Posts: 18
Одг: 30A PWM контрола на HHO ќелија
« Reply #110 on 19.03.2012, Monday, 19:27:35 (Edited 19.03.2012, Monday, 19:34:42) »
Г-ин Стефан, можете да ми кажете отприлика колки гас ќе произведува вашиот ННО генератор со 13,8v / 25A.. идали притоа користевте pwm со фреквенција или потрошувачката на струја ја ограничувавте со концентрација на електролитот-растворот.
Дали вашиот уред можам да го видам “во живо“. и дополнително прашање што користевте за бублер (пречистувач на гасот од водата и нечистотија). Може да пратите и слики доколку сакате на мојот приватен мејл.
Благодарнос за соработката

Во еден напис сретнав дека некои возила како освежувачи во автомобилите ставале некаков уред кој го збогатува воздухот кој влегува во кабината со О2, при што патниците се чуствувале помалку заморени во однос на воовичаеното возење без(со исклучен) уред.

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
ова што го напиша stefan1984 е поверодостојно него со ххо генераторов, а и е многу поедноставно, бидејќи моторот грее, многу лесно би се добила водена пареа.

Offline Danco

  • Нов член
  • *
  • Posts: 18
Значи бензиските пумпи биле во право кога во резерварите (при промена на смена) додаваат вода или газија (газија многу малку).
Затоа колата оди лета, од пареата било.
Стефан не ми кажа дали ННО-то може да се види или сликај го

Offline Danco

  • Нов член
  • *
  • Posts: 18
Форумци, знам дека се ближат младенци, замревте.
Јас пред некој ден гледав на интернет електроника која се поврзува со некој уред OBD2 мислам дека така се викаше. Ако знае некој што знаи тоа (може да закачи и слика за да биде “сликата чажува повеќе од 1000 зборови“). Електрониката ја нарекуваат VOLO. Но колку што видов од наобично со 3 лед диоди до дигитално со екран (минимонитор) кој кажува производство на гас, ампеража и др.
Инаку не ми е јасно: Кога ќе го поврзете П/М со водородната ќелија, дој ќе дава константна ампеража со што ќе имаме константно производство на гас. Значи мала голема туража возилото ќе добива онолку ххо гас сразмерно контролата од П/М. Додека пак МАФ (незнам дали него го нарекуваат О2 сензор) сензорот ќе работи според направениот вакум со тоа што на компјутерот му прака сигнал кој е пресретнат од лажачот дека има малку вакум и треба количесдтвото на гориво да се намали.
Незнам дали може овој сензор да се поврзе како контролер и на П/М па колку туража толку производство на гас, слично на работата на тријаците кај лајтшоуто во дискотеките (кога се побудува триакот тогас сијалицата свети во зависност од јачината и врзината на побуда).
Молам за одговор до форумците и убав викенд, сега му е мајката од понеделник бензинот и нафтата одат на 100ка.

Offline Devil

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 5329
  • Gender: Male
    • Македонски форум за електроника
OBD2 е конектор за протокол/комуникација со „компјутерот“ на автомобилот, ова го има кај поновите возила, сите имаат различен конектор на кој што се уклучува уредот и се чита преку вашиот компјутер, вака се откриваат дефекти на сензори или слични работи кој би се појавиле, си можат да се извршуваат уште еден куп тестови на возилото
Jас не сум себичен, помагам. Помагај и ти !

Секоја куќа си има свои куќни правила.Почитувај ги куќните правила!

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
Би требало вечер да прикачам фотографии, електрониката за секое ауто е различно  инаку што да купуваш има луѓа што правиш или извади електрониките тие се за заштеда на гориво. ХХО заштедува повеќе од електроника, намали дизните до степен да работи аутото како тракторче со тоа што кога ќе вбризгаш ХХО да дојде некаде 900 обртаи и ќе имаш поголема заштеда, кој има постаро ауто да проба јас експерентирам со кинез тоа имам за бацање ;)
 

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Се извинувам колеги - ама ,следејки ги од поодамна сите можни случувања ( и не само на Форумов) во врска со темава,можам слободно да кажам само едно - не е така розово се што се поврзува со штедењето на гориво.И 1/3 да има вистина би било добро.Испитувајки го фабричкиот уред со куп електроника на возило во *полна младост* дојдов до заклучок дека едвај,би рекол 5%  е реална заштеда. Не полемизирам зошто и како ,ама мислам дека сета ова фама околу ова прашање е малку*надуена*,Значи,да не се изненадите кога ке го направите уредот и видите дека сте очекувале многу повеке.И друго -размислување на еден комшија: да било толку успешно,зар автомобилската индустрија досега немаше да го стави во возилата како стандардна опрема!??? Можеби е во право.

Offline Goce

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 366
  • Gender: Male
Одг: 30A PWM контрола на HHO ќелија
« Reply #117 on 24.03.2012, Saturday, 01:06:50 »
Додека има сурова нафта да се троши не ми се верува дека автоиндустријата би користела вакви решениа за заштеда бидејки ке го урнат бизнисот со нафтата.
Исто така и плинот е многу поевтин од бензинот па ретко од фабрика искачаат возила со вграден плински уред.

Offline Danco

  • Нов член
  • *
  • Posts: 18
Одг: 30A PWM контрола на HHO ќелија
« Reply #118 on 24.03.2012, Saturday, 01:34:00 »
За OB2 конекторот ве прашувам бидеј ќи тамо се приклучувал микрочипот (воло).  Некаде на интерет видов шема за п/м со конекција на об2 конекторот во круг, но во моментов неможам да се сетам каде. Ако некој најде такава шема п/м + ОБ2 нека стави линк. Но искрено незнам за што служи тој ВОЛО микрочип, дали го заменува само маф/мап пресретнувачот на сигналот до екуто или го заменува п/м или двете или ниедно од тие гаџети. Такви конектори имаат мерцедесите (во круг).
Што се однесува до опцијата да се стави како стандардна сериска опрема ХХО ќелија, неверувам бидеј ќи 30% од горивото го исфрла автомобилот како несогорено, а тоа значи за 30% повеќе транспорт на истото од бушотината, +5% данок на промет, 60% акциза, 18%ддв, а ние сакаме да поефтинело горивото за ние да сме возеле повеќе км. Е нема, да не се чудите еден ден ако државата го поништи атестиранјето на плинските уреди и на ххо ген, па да мора да возите на нафта или бензин, секако повеќе пари да се потрошат за помалку км. Нели банките заработуваат најмногу во криза.
Форумци знаете дека овие бројки т.е средствата кои се влеваат на сите од онаа страна на бензиската пумпа не се исти ако цената на горивото е 25, 40 или 75 денари, а вие мора да возите т.е трошите гориво за да ги обавувате најобичните граѓански функции. Замислете Мерцедес да понуди на пазарот возило кое со 1 литар дестил.вода поминувате 100км, а што ќе прави моделот кој е иставен пред некоја година, а оној пред 10 години, нели резервните делови треба да се трошат, дури мислам дека фабриката е задолжена 10 години по престанокот на пуштање во продажба на моделот да има на залиха резервни делови.
Но мислам дека убаво си ја почнавме темава за п/м за ххо сува ќелија, па експерти, форумци кажете повеќе решенија. Еве едно како да се поврзе п/м да работи во согласнос со потребите на моторот т.е со туражата. Да не произведува константно ххо гас при лер и при полно оптеретување. До младиот господин 1984 повеќе да внимава на целосноста на текстот, ова испаѓа како дел од буквите да ги изел или промаршил во пишувањето.
Имајте убав викенд и размислувајте за подобри решенија.

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Одг: 30A PWM контрола на HHO ќелија
« Reply #119 on 24.03.2012, Saturday, 04:44:04 »
Значи ја ке остана на истото како кај темата   "koj se plasi..." hho генератор функционира , се прави, е воможен, но нема да штеди ни капка гориво! ако сакате да тепате време или да видите како функционира електролизата, вреди да го направите. но а да заштедите гориво  ни фркфенција ќе ви помогне ни бакрачи... ова е залудно губење време енергија пари и пред се гориво. Најекономични  автомобили се хибридите, и тие се крај на ото-моторите, претежно се реализирани со дизел мотори. Ако најдете начин да ја искористите тиоплинската енергија, и начин да 2/3 од топлината не одат во зголемување на енергетското бниво на валентните електрони, мојте да се надевате на ефикасна заштеда на гориво! се друго е утопија.