Имам еден колега во Велес,професор во УЗУС ,мести вакви келии од 150 ЕУ па до 500-600... зависи од капацитет.За постари возила поевтини се ,за понови,има разни модели( со електроника,микропроцесори,поголем капацитет..) се поскапи.Нема да му правам реклама,ама веке 1 година ја вози неговата кола така.Вели дека е задоволен! Е,сега може ме ака,ама во ред е,нека си работи
и јас се сложувам со тебе.
Ајтов. Мене ми беше професор. Човекот има многу знаење. неговата кола ја вози на вода.
и тоа дизел, Фиат типо 1.7Д.
За сигрно, повеќе од 30% нема заштеда, и тоа само на отворен пат.
За тргни застани, ништо, нема заштеда.
Доколку производството на HHO може да се складира, и да се употребува според потребите на возилото, би имало поголема заштеда.
повеќето сензори можат да се излажат или да имаат стандардна вредност со емулатори.
Ламда (онаа пред катализатор) сензорот може да се излаже со стандардна вредност, (тоа го прават и некои плински ситеми) на 0.45V .
Втората, после катализатор, како и катализаторот треба да се отстрани. за секоја кола треба испитување.
Најдобро според мене, да се исклучат сензорите (популарно Тјунинг) софтверски со флешување на компјутерот.
На тој начин контролата на ситемот зависи само од влезот, т.е. издувот не се контролира, а и нема потреба доколку 30% се користи водородно гориво.