Во авио сообраќајот се други причините зошто се оди на АМ, меѓу кои :
* АМ не подлежи на доплер
* Можно е во исто време да се слушнат два авиони
* Легаси систем, многу би коштало да се смени инфраструктурата во цел свет (неколку пати повеќе од нашиот буџет на државата)
Мислам дека овој тип на модулација сеуште се користи во авио-сообраќајот пред се од една причина: едноставната модулација и демодулација. Намалениот број на компоненти при изведбата на предавателите и приемнците, како и нивната издржливост на скоро секакви услови на работа (студ, жештина, влага, издржливост на удари, итн.), ја прави оваа модулациона постапка најадекватна за оваа примена. Сепак, се работи за човечки животи. Не смее да се игра со нивната сигурност и да се прават експерименти. За секојдневни телекомуникациски потреби, може како сакаат да си експериментираат компаниите и конзорциумите за стандардизација, ама не и за вакви намени.
Пример е денешниот дигитален терестријален ТВ сигнал. Тоа е експеримент. И да не успее, никому ништо. И да не се прима сигналот во определени подрачја, никому ништо, останавме без дневната доза на телевизија
. Ничиј живот не е загрозен поради тоа
. На тоа поле, може да експериментираат со каков сакаат тип на модулација... QAM, QPSK... што сакаат може да прават и никој нема да настрада ниту да биде загрозен. Се разбира, ситуација е сосема различна во авио-сообраќајот. Затоа и не експериментираат на тоа поле. Се има покажно дека AM модулацијата е сега за сега најдобриот избор и се придржуваат до поговорките don't try to fix something that isn't broken, keep it simple stup*d и некои слични на овие. Во превод, држи се до тоа што се покажало како добро и квалитетно и не го менувај.
Инаку, може да се направи паралелно да се праќа истиот сигнал на два или три различни предаватели и приемници. Ако навистина сакаат да направат поспора транзиција кон (на пример) дигиталните модулациони постапки, може да направат транзицијата да биде многу спора (на пример, во текот на неколку децении). Проблемот е што ова повторно значи додатно усложнување на примо-предавателните системи, со што повтторно се зголемуваат шансите за откажување на една или сите радио врски со леталото (ако има повеќе паралелни радио врски меѓу контролната кула и леталото, на пример, една аналогна и неколку дигитални). Па додека додека се установи каде е проблемот, ехееееееее... се може да се случи. Претпоставувам дека од истите причини не се осудуваат ни на овој чекор, спора транзиција.