Чекај малку, ова нема врска со џојстик, ова на сликите е Camera Gimbal.
Да точно гимбал е едното, а другиот е за на кран. Има џојстик на гимбалот кој ја движи камерата по X i Y оска и е аналоген, односно ако малку го придвижиш поспоро се движи, а побрзо доколку е во крајна позиција.
Ама членост сака да ја управува камерата со џојстик. Е сега за да не го управува џојстикот 24/7, сака да направи финта што ќе го прави истото...
Да точно истото да се повтори. Овие џојстици ги имам и ми треба уред некаков, роботска рака...
Имам чувство дека сака да направи евтино камерче кое треба со помош на гимбалот да гледа лево-десно (ваљда за видео надзор). Шу знам дали е можно, како и да е нека е со среќа.
Не ми треба камерче, имам, ниту пак уреди кој ќе ја движат камерата, тоа имам, сакам тие уреди да ги автоматизирам, програмибилен уред кој ќе управува со џојстикот. Не ми е за безбедносна камера за надзор.
Имам чувство дека сака да направи евтино камерче кое треба со помош на гимбалот да гледа лево-десно (ваљда за видео надзор).
Дап, и јас баш сакав ова да го пишам .
@Apostol_Cz: Можеби е наједноставно да го имплементираш она што batka го пиша. Купи маус кој помни потези и преспои ги тастерите со тастерите на камерата, стави го во позиција да снима и остави го да снима, потоа, остави го да ги повторува потезите што си ги снимил .
Може да се изведе и со микроконтролер.
Исто така, имај на ум дека без граничници (крајна лева, крајна десна, горна позиција, итн.), по неколку вакви loop-а, камерата веќе нема да се враќа во првобитната поцијата. Ќе се измести од причината која ја пишав во мојот претходен post во темава поврзан со овој проблем: не е возможно идентично да се реплицираат движењата на електромоторот при повторувањето на loop-от (ова е возможно, но само кај степ мотори... а и кај нив може да се појави грешка). Некое движење ќе има (на пример) 15000 завртувања на електромоторот. Поради несовршеноста на системот (природата), во наредниот loop, истото движење ќе има 15037 завртувања (бројката е дадена како пример ), што значи дека камерата ќе биде позиционирана малку по на десно/лево/горе/долу во однос на претходниот loop. Остави ја камерата вака да тера неколку часа, може да ја начекаш и свртена наопаку .
Генерално земено, затоа овој системи на „движечки камери“ е батален кај системите за надзор... многу механички проблеми со позиционирањето на камерите. Кога камерите за надзор беа скапи, да, овој систем беше исплатлив за имплементација, ама со цените на камерите во денешно време... повеќе се исплати да поставиш 3 камери отколку една да ја прави работата за 3 (како што порано се преферираше).
Мислев нешто со 2 степ мотори по X и Y оска , кои преку чател ќе го движат (џојстикот) во сите позиции по оските. Или како кај CNC машина механизмот. Или пак со оние linear actuator степери. Но тоа мислам дека е полесниот дел, потешкиот мислам дека е програмирањето, како што пишав во претходниот пост, да се движи до одредени точки лево, десно, да може да се задржува во одредени позиции, тоа мислев дека би можело да се изведе со некои тајмери, ( на пр. за да стигне до посакуваната лева позиција степ моторот по X оска 2 секудни да врти во лево...). А уште потешко мислам дека е јас да го придвижувам мануелно џојстиокот а уредот да го запомни тоа, како што постојат некое софистицирани роботски раце ( на пр ја фаќаш роботската рака додека е во MEMORY MODE, која држи лажица и го мешаш кафето неколку пати, тоа го помни и потоа роботот сам си меша
). Но тоа мислам дека е комплицирано, поедноставно би било софтверски да се игра со вредности да речеме, степ X, 10 чекора во една насока, па 3 во друга, а на вториот чекор другиот степ мотор да почне да движи 5 чекора... Незнам дали ме разбирате, јас сум лаик за електроника. Благодарам како и да е на постовите