Е на уреди што има дома (брусалката на пример) цркна цел мотор пред да дојдат четкиците(15-20 години брутално беше злоупотребуцана од сртана на цело мало) и ред други уреди да не тупам овде сеуште си тераат старите четкици а со најобична пвм контрола не губат снага и добро се однесуваат, барем рачната дупчалка што е имам за плочки ... стварно не ја разбирам упортребата на овие асинхрони мотори...
Како не ја разбирате употребата на асинхрони мотори огромна е едноставни се за одржување и поправка многу ретко се расипуваат немаат четкици што значи не се бучни скоро ич огромна предност.
Вентилаторине се со асинхеон мотор(тој што го имав), во празен од исто врти(ако се извадени перките) али ако не е се осеќа промена во брзината, најверојатно вака му се намалува силата па под оптоварување се приметува. Секако дека за посериозни поректи треба фазна(најверојатно фазно-напонска) регулација.
А зошто се подобри асинхроните од синхроните мотори ? Само заради четкиците?
Како прво правите огромна грешка асинхрониот мотор е без четкици а и синхрониот мотор е без четкици исто еве ја разликата извинете што е на српски од нивна книга е принцип на работа само
Sinkroni motor je motor pogonjen izmjeničnom strujom, za koji je karakteristično da se rotor vrti jednakom kutnom brzinom kao i statorsko okretno magnetsko polje, odnosno te dvije brzine su u sinkronizmu. Međutim glavni magnetski tok koji se zatvara kroz jezgru je vremenski stalan stoga se na sekundaru neće inducirati napon dok god je relativni položaj rotora u odnosu na (okretno) magnetsko polje stalan.
Еве за асинхрон
Asinkroni ili indukcijski motor ima rotor na koji se električna energija prenosi beskontaktno (indukcijom) djelovanjem okretnog magnetskog polja koje stvara sustav višefaznih struja u statoru. Prema izvedbi rotorskog namota dijele se na kavezne i klizno-kolutne strojeve.
Тие мотори кај некои вентилатори што имаат четкици или кај брусалките се викаат Shadet pole мотори бидејќи еве преведете од англиски буквално засечен пол половите во статорот се засечени и има намотан калем и тој служи за да направи фазно поместување на напонот и струјата за 90 степени и така моторот се става во погон добива покретен момент.И затоа се потребни четкици за да се донесе струја на тие калеми.А додека кај синхроните и асинхроните монофазни мотори се користи кондензатор во серија со статорските навивки и тој исто прави фазно поместување и така го става во старт монофазниот мотор.Затоа моторот од машината за перење не би можеле да го стартуваме без кондензатор нема да има покретен момент исто то важи и за синхрон мотор само тој има некои предности подобри може и подобро работи и како електромагнетна кочница и се користи доста во индустријата.Кај трофазните асинхрони или синхрони мотори не треба кондензатор за старт како кај монофазните бидејќи нормално се носи трофазна струја на статорските навивки и фазите се фазно поместени меѓу себе за 120 степени.Ете тоа беше затоа вакви работи да не мешаме не се исти.
Motor Inverters
3:20+
На човеков му фали нешто што уништува добро сработена електроника и потполно исправен осцилоскоп? Ова мора да е некоја тешка будала....
Извинете за off topic...
On topic
Незнам какви мотори се употребуваат во брусалиците, но знам дека еден мој комшија наместо циркулар користеше ~600W брусалица со димер сериски за контрола на брзината...
Кај брусалица може тоа е Shadet pole мотор објаснив погоре но им го крати работниот век на четкиците.Кај асинхрон мотор со обичен димер неможе тоа е факт.Ах бре Киловолт човекот не е будала погледни му го само каналот многу ќе научиш и осцилоскопот не е исправен го гледаше ли видеото го свати ли што кажува ги удираше со чекан тие драјвери бидејќи се фејк лажни не може да драјвуваат асинхрон мотор.И сам кажа поврзувајќи ги му прегорел и осцилоскопот и вика this is for my scope.А потоа брзо збори англиски но вика дека ќе си купи нов осцилоскоп.Гледај му го каналот последните видеа колку само јаки напојувања има до 20 киловати.Инаку ете ова беше мој осврт околу моторите едно е Shadet pole мотор друго синхрон и асинхрон прочитајте го тоа околу фазните поместувања погоре од мене.Не можев да не се јавам бидејќи има разлика во моторите.
Инаку ако осцилоскопот беше исправен гледаш дека му беше стиснато копчето GD на почетокот и тука се подесува икс оската треба да покажува права линија а не така растурена искршена инверторите гледајќи го сигналот му го зафркнале.Но тој е многу брз бидејќи е револтиран самиот кажува и затоа брзо го искрши.Инаку да не одолговлекувам морав да пишам пред се заради моторите синхрони и асинхрони тоа ме натера