измери ја вредноста со унимер ако веке ја имаш бобината.
Ако мислеше на отпорникот, го немам, тоа е работата...
Ако мислеше на отпорот на примарот и секундарот, еве ги
Примар, ~3 оми
Секундар ~10 кило оми (9,97)
Каков драјвер користиш и убаво ти рече Металика омски измери ја и ќе видиш дали е исправна .Ти рече ли дека е исправна автоелектричарот .Инаку ако е исправна оваа е доста добра бомбина ќе ти врши работа за тоа што сакаш ти задоволителна е дури и повеќе од тоа
Исправна е, тој само ми ја даде, и ми рече -оваа ќе ти сврши работа-, дома го врзав плусот на едниот крај од еден адаптер, со крокодил штипка минусот, и со уште една крокодил штипка минусот кон ХВ излезот, за да ја видам искрата(ако воопшто ја фрли... едната штипка ( онаа поврзана за адаптерот ) ја допирав до минусот на бобината и фрлаше искра...3-4мм.
Патем, сакам да му купам за поефтино една друга на еден авто електричар, да ги врзам двете анти паралелно, и да ги издолжам уште толку искрите, плус тоа, ќе крепи појака струја...
Ја драјвувам на 50 херци, уствари, модифицирав драјвер од фиксен телефон панасоник, и директно АС излезите му ги врзав на еден звучник, потоа направив сет контакти со кои со секое помрднување на звучникот се создава контакт, слично како кај автомобилската платина. Тие контакти се поврзани сериски со бобината, и прават прекин на напонот, со што бобината работи, баш тоа го завршив пред 5 минути..
Доброто кај овој драјвер е тоа што НЕМА гајле од индуктивните шилци што ги создава бобината..
Споено мислење: [time]17 Јануари 2014, 19:57:58[/time]
извинете ме малку, постов троа застарен е, сте пишале додека пишував.