Основно кај полначите за оловните акумулатори е да се испорача еднонасочен напон,кој е повисок од оној на акумулаторот.Значи не треба стабилизација ,нити филтрација,Доволно е трафо,исправувачки мост од 2 или 4 диоди и ограничувач на струјата во вид на фиксен отпорник или електронски регулатор.Пожелно е акумулаторот да се полни со 1/10 струја на полнење земајки го за репер капацитетот ( во ампер/часа).
Да биде појасно- акумулатор од 55 Ач треба да се полни со струја од 5,5А за 10 часа.Но ,за да биде некогаш побрзо или хитно е.може да се полни акумулатор и со 10А за 5,5 часа.Но,со зголемување на струјата се намалува и векот на акумулаторот - се развиваат гасови,се таложи бакар сулфат на плочите.... Значи ,најдобро е да се направи полнач со што помала струја на полнење ( надополнување) и струјно ограничување отколку да се вложува во 20-30 А полначи.Во светот се продаваат се повеке надополнувачи со 1А струја и во зима ,во гаража кога колата мирува уредот е постојано вклучен и акумулаторот е секогаш спремен и при екстремно ниски температури,да запали.Значи пожелно е струјно ограничување,макар ставиле и обичен отпорник кој лесно се пресметува.