За одржување, на верглањето, порано имав еден швајц апарат, околу 80 ампери беше, го преправив, како полнач, а воедно и ми служеше како стартер.. ама кога даваш, на еден и друг тоа ти е, го закачиле на Камион, како за припомош, да го запалат, и го изгореа. Итоа салам пепелница..
Иначе, на Нивата, зимно време, дирек на плин, пали на 2рото верглање, (веројатно има некој греач во расплинача) ама на опелот, ме заебава нешто, не пали ни на бензин одма.. (зеза компјутерот нешто.. на сред верглање префрла на плин.. па на бензин враќа) како што гледав веројатно, оксидирани некој контакти има.. ги исчистив, ги испрскав со контакт спреј, еве 2/3 дена гајле нема, ама од кога отидоа 2 та акомулатори
П.с пробав, со едно трафо 16в беше.. околу 3 ампери мислам беше.. 3 часа го оставив, не крена воопшто :/
Па, ај реков да видам, да модифицирам некое компјутерско напојување..
Едниот, акомулатор го наполнав, со адаптер од лаптоп, плус една сијаличка од „резервите од фаровите“ за 3 ипол часа, беше салам полн.