Author Topic: Компјутерско напојување како полнач за акумулатор  (Read 15042 times)

Offline MKD-Boy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 226
Компјутерско напојување како полнач за акумулатор
« Opened on 10.02.2019, Sunday, 18:29:30 (Edited 10.02.2019, Sunday, 18:32:45) »
Поздрав дечки,
Дали некој до сега, се има маткано со некое си компјутерско напојување,  да се извадат +13в и некоја поголема ампеража, да може да го полни акомулаторот?
Барав, по интернет, не најдов баш нешто салам, модификации ...

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Може да се преправи, ама бара знање од принцип на работа на SMPS напојувања.

Разгледај ја оваа тема. Би требало да го има она што го бараш ;).

Code: [Select]
http://elektronika.mk/index.php?topic=3660.0
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Од искуство , многу подобри се решенијата класика со трафо исправувач и одграничувач на струјата

Offline MKD-Boy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 226
Тоаа, да ама сепак, ми се врткаат неколку напојувања.. па ај реков да почачкам нешто, пошо и ми треба полнач :) зимава, покрај фрижидерот, шо не ми мрзнеше  ;D, 2та акомулатори ги исцицав, од верглање ..
П,с немам баш некое снажно трафо..

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Компјутерско напојување како полнач за акумулатор
« Reply #4 on 10.02.2019, Sunday, 19:50:41 (Edited 11.02.2019, Monday, 00:14:18) »
тебе другар палењето не ти е поддесено, немаш компресија, можда и некоја карика отидено. Инаку јас имам голф 3, 20 год стар, ако не запали првите 2 секунди, 3-тата обавезно пали. Е сега не знам што кола имаш, може да си од бт па било -30, но не би требало толку тешко да пали.
покрај тоа, еве некои линкови мене што ми помогнаа, но  напајањето беше цг-13ц ама може ќе најдеш и за твоите.
Code: [Select]
http://forum.cxem.net/index.php?/topic/183665-cg-13c-%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%B0/


Мнгу побитно, правеше некој десулфатор низ форумов, ама ова напојување не е баш за со десулфатор. Инаку 14.4в треба да е полначот, но кога го полниш треб да си ограничен на 1/10 од капацитњетот, а потоа некој буст за верглање... Треба сета постоечка регулација да ја извадиш и да ставиш нова, едино оставаш тоа за усб, ќе видиш по шема. Ако ти е само за верглање користи го 5в линијата, повеќе струја дава а оди до крај 24в максимум.

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
За полнење на 12 волтен акумулатор може да се употреби и трафо од 1А со ограничувањње на струјата, со тоа што ќе ти треба подолго време за полнење.Зимно време можеш да надополнуваш постари акумулатори преку ноќ, неколку часа(и 5-6 h можеби) и утре сабајле да запали моторот од прва.Ако не држи акумулаторот , тоа е друга песна. Значи , може било кој трафо со напон на сек. 14Волти и 1-2-3- 5А струја, грец и отпорник или електронски ограничувач на струјата.

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Мислам поентата му беше да помага го верглањето... Инаку да, добра ти е идејата 12-13V dc 1А еден отпорник за одржавање зиме е добра работа.

Offline MKD-Boy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 226
За одржување, на верглањето, порано имав еден швајц апарат, околу 80 ампери беше, го преправив, како полнач, а воедно и ми служеше како стартер.. ама кога даваш, на еден и друг тоа ти е, го закачиле на Камион, како за припомош, да го запалат, и го изгореа. Итоа салам пепелница..
Иначе, на Нивата, зимно време, дирек на плин, пали на 2рото верглање, (веројатно има некој греач во расплинача) ама на опелот, ме заебава нешто, не пали ни на бензин одма.. (зеза компјутерот нешто.. на сред верглање префрла на плин.. па на бензин враќа) како што гледав веројатно, оксидирани некој контакти има.. ги исчистив, ги испрскав со контакт спреј, еве 2/3 дена гајле нема, ама од кога отидоа 2 та акомулатори :)
П.с пробав, со едно трафо 16в беше.. околу 3 ампери мислам беше.. 3 часа го оставив, не крена воопшто :/
Па, ај реков да видам, да модифицирам некое компјутерско напојување..
Едниот, акомулатор го наполнав, со адаптер од лаптоп, плус една сијаличка од „резервите од фаровите“ за 3 ипол часа, беше салам полн.

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Е од швајс добар стартер бива, ама не за камиони...
Како на трафо? Преку грец? Патем 3-4 пати да го изверглаш скроз акумулаторот готов е.
Оти ладата на плин директно ја палиш?
Од смпс тешкл дека ќе извадиш над 30А...

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Оти ладата на плин директно ја палиш?

Зошто па да не... ако пали ;).

П.с пробав, со едно трафо 16в беше.. околу 3 ампери мислам беше.. 3 часа го оставив, не крена воопшто :/

Стави грец или барем диода или директно го врза на акумулаторот?
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MKD-Boy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 226
Е бива, ама затоа не се дава на секој :) ке го дајш ке го немаш..
Да, кладов грец, бучеше трафото ама не го наполна не знам, зошто сеуште не ми е јасно, и ми падна чудно, ставив ампер клешта, едвај 0.8 ампери влечеше :/
А за ладата, се зезна нешо пумпата за гориво... и пробав лани зимата, да запалам дирек на плин, палеше, и не ни обрнав повеќе внимание, пали за мерак на плин.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Да, кладов грец, бучеше трафото ама не го наполна не знам, зошто сеуште не ми е јасно, и ми падна чудно, ставив ампер клешта, едвај 0.8 ампери влечеше :/

Да не си го врзал обратно? Знаеш дека на катодите од грецот е позитивниот излез (пол), така :P?
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Побрзо пали на бензин, а пумпана е поефтина од акумулатор :)
Отиден бил акумулаторот не ќе е да е до грецот.

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Отиден бил акумулаторот не ќе е да е до грецот.

Е како тогаш го наполнил со полнач од лаптоп?
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MKD-Boy

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 226
Re: Компјутерско напојување како полнач за акумулатор
« Reply #14 on 11.02.2019, Monday, 11:50:16 (Edited 11.02.2019, Monday, 16:12:49) »
Да не си го врзал обратно? Знаеш дека на катодите од грецот е позитивниот излез (пол), така :P?

хехе нормално дека, салам поврзано беше, ама денес пробав, без грец, го оптоварив трафото, падна на 1,3в максимум повлече пак 0,8А.. не чини трафото нешто, а без оптеретување, дава 13в.. а фабрички е 16в.. и до душа работеше порано ..
Ама нема веза, ке средам едно напојување, си викам дека ке успеам :) барав, некоја шема, некоја солуција, каде што е 5в излезот има 20А.. од тие 5в да извлечам +14в