500-600 европски, зависи од модел до модел, има и 2000, сега тој на сликата не знам точно, најмногу од ценатана зависи од батеријата. Ови е поефтиниве рачунај до работа назад ќе биде кнап, али па имаш за 70к денари по солидни, од химачи е баш како скутер, шаоми се исто така фалени, грчко се поефтини и тоа до cепен да се исплати да појдеш само за скуте. Е сега имаш и повраток, на ддв за не европски државјани ( како нас) и така уште повеќе се исплати.
Исто така град Скопје дава 10.000 денари за ел скутер/тротинет (штоми да е), така да ако си за поефтината варијанта најдобро да прашаш за субвенции, мада ја би ти рекол да одвоиш некој динар плус и да земиш од овие посалам што се.
Сакав да преправам нели бицикло, но заглавив со батериите/акумулаторите.Како што кажа @Mkdsime
овие батерии се 1200 денари, но не знам колку би терал точак со оваа батерија, а сигурно ќе ти требаат 3-4 вакви батерии, ако не и дупло поради што треба на моменти или угорница да обезбедат 50А, мада 8*1200 ти се 9600 + 4-5.000 за точак и алтернатор пак до кај 18к би требало да го скоцкаш сосе драјвер нели. Е сега гледам овие 350w што се немаат снсага некако, мала угорница и застануваат, значи 500w па нагоре. другото е џабе фрлање пари.
Ако пуштат
nkon батерии на кај нас, арно ќе биде, оти се поефтини него кај нас, исто и
британциве продаваат батерии ама се за некои 40% поскапи .
Воглавно кај овие уреди проблем е батеријата и полнењето, па скоро секој ден ќе треба да го полниш, па да имаш некој штекер близу до врата, ваљда нема да акаш да валкаш низ дома, цел град си го поминал и после дома да го возиш и не е баш хигиенски. Али пак за низ град се добра работа, за до пазар, за до продавница и слично.