Знам дека претходно дебатирав баш во случајни муабети околу акумулатори алансери и триста чуда центрифугална кочница на алансер вака така.
Него што ми се случува две години стар акумулатор се киселински H2S04 со оловни плочи класика.
Полнењето се си е исправно. Него минус клемата почна бело да ми фаќа а стегната е колку може нормално ќе ја исчистам бакарот ќе го стругнам и после некое време на затегната клема минус пак бело.
Не е страшно ми вели автоелектричарот со кој сме работеле заедно а во стручни литератури баравме нема објаснување никакво. Но после почна многу често е сега е страшно вели.
Вели и он незнам зошто се случува се е исправно се вози полнење си има но така приметив. Вели он а и неможевме да најдеме објаснување зошто кај експлоатирани акумулатори се дешава тоа некогаш а добар е уште држи струја акумулаторот. Сами велиме некогаш се јавува тоа. Зошто и како па ако некој знае нека пише ме интересира онака. Ај батериите стари кога ќе остарат во играчките побелуваа на контактите. Но сепак овој дава струја бре може остарел па две години.
Па сме чистеле и со мајсторов клеми ех ќе ги подмачкаме со коломаст тоа сме сугерирале на луѓе редовно одржувани клеми. Али кај мене ова ќе очистам се и пак бело фаќа.
Се снајдовме само да не ми испадне нови клеми мајсторов немал волку очаен квар до сега но мене металот ми е уништен скроз. Абе вика толку години сум мајстор вакви очајни клеми не сум видел за плав камен имаше чуено али за ова не еве од што е белото. Пардон очајна минус клема уништена немавме видено не стопена почнала помалце не скроз но црн бакарот станал џабе чистење не да позелени ако не е заштитен поцрнување.
Ваљда од греење ќе ставиме нова па ќе видиме.
А не се приметува бе летно време пали лесно и не дигаш хауба кај дизел пумпата вакумска нова држи притисок и нема друхање.
А тоа можеш да изгориш еј
Sve zavisi od vrste kleme, od koje legure metala je napravljena. Jedna prljavština je bela, skoro praškasta. To je najčešće ako su kleme olovne. To belo je sulfat koji uništava i ovako i onako akumulator, samo iznutra. A poznato je da je sulfat olova veoma slobo rastvorljiv u vodi i da je veoma loš provodnik. Zato sulfatizovani akumulatori se greju i imaju ogroman unutrašnji otpor. Druga prljavština je plavkasta i najčešće se to dogadja na klemama koje su mesingane. Ta plava supstanca je bakar sulfat ili poznatiji u narodu kao "plavi kamen". Njime moja tašta (...hm, hm, hm...) prska paradajz i vinovu lozu. Plava boja prljavštine potiče baš od bakra.
Kako god, sve je opasno i nije dobro. Video sam mnogo puta da je taj oksid, sulfat, šta god, nije bitno, skoro upola "pojeo" kleme koje se nalaze na krajevima priključnih kablova. Ljudski nemar i lenjost...
Još jedna, možda i najopasnija stvar koja može da se desi u spoju izmedju izvoda akumulatora i klema na kablovima je - loš, labav spoj. Posle dugotrajne upotrebe takvog akumulatora, naročito kod vozila koja u trenutku paljenja povlače ogromnu struju od preko 1000 ampera, što praktično znači sva vozila sa velikom zapreminom motora i naročito dizel motori, dolazi do topljenja izvoda na akumualtoru i nepovratnog gubitka dobrog spoja. Ima leka-bar kod onih koji se meni obrate. Imam čoveka koji izliva nove kleme i izgledaju i imaju funkciju kao i fabričke. To mu je potpuno sporedan posao, bravar je po zanimanju. Uslov je da ima bar malo od stare kleme da bi mogao "da nakalemi" novu.
Лошо за мене искочи во секој случај ќе ставиме нови клеми ни нема спас.
Еве го изворот многу корисен со вакви проблеми и многу слични. Толку сум читал стручна литература и малку пракса имав обавено но незнаев зошто но изворов е супер.
Еве го линкот да си го има некој и да знае од што е ако има сличен проблем и му затреба.
http://akumulatori-desulfatizatori.blogspot.mk/2013/10/polovi-izvodi-kleme-akumulatora.html?m=1