Хахахахах , мене просек ми е 7, тоа ништо не значи. Колеги кои јас сум ги „обучувал“ (не сум им давал приватни часови, ама ми понудувале као демек да учиме заедно, уствари да им го објаснам цел материјал) по определени предмети имале секогаш поголеми оценки од моите, они 8, 9, јас 6, 7.
И мојот просек е 7
го расипав 3та и 4та година. Инаку беше 7.6 мислам, аа и една година се журкав и само 4 предмети бев положил, тоа беше во 3та и пак млад дипломирав
на 23 години.
Инаку еве пример, кога бев втора година имав еднонасочни машини и трансформатори, на што при лабораториските вежби, на вежбата за испитување на трансформатор сите инструменти беа аналогни ни Д од дигитален, и колешката која дипломира со просек 9.90-9,92 не се сеќавам точно, не знаеше како да гледа на аналогни амперметри, волтметри и ватметри. А некогаш беше и стварно талентирана во однос на поставување на прашања од кои некогаш стварно знаеше да ја иступи со глупи прашања. Како на пример во системите за автоматско управување, кога беше предавањето за регулација на напони, фрекфренција, моќност, прашањето и беше - цитирам - „Дали PLC-ата ни ги носат веќе стандардизирани или ние треба да си ги програмираме?“. Мислам стварно непотребно прашање нели.
Инаку ако го знаете Панчо Врангалов, тој има кажано - „Правите електро инженери не се оние со просек од 8 нагоре, туку оние со просек од 8 надолу, иако има по некој исклучок од оние со 8 нагоре.“
А за оние на ИКИ ги викаше Дактилографи
Значи просекот нема врска, битно е да знаеш и да размислуваш.