Author Topic: Случајни муабети  (Read 1121110 times)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Случајни муабети
« Reply #6375 on 25.07.2017, Tuesday, 14:13:10 »
Bucket = кофа -> фотобукет=фотокофа :) епа нели и за пункт апарат или швајц апарат треба да премотуваш? Плус може да напрљвиш негерулирана помош за верглање, имам гледано такви преправки, грец индуктор и терај верглај :) едното трафо за извор нели дригото за пригушница, мада за пригушница може и некое далеку по слабо да се искористи т.е.треба да е 1/3 од "главното" трафо. Слично би одело и за со2 заварувач, базен заварувач и тн...

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Случајни муабети
« Reply #6376 on 25.07.2017, Tuesday, 23:19:15 »
Само неколку навои се прават за пункт или мини швајц апарат. Тоа може да го направиш и без да го расклопуваш трансформаторот.

Ако ептен имаш садомазохистички нагони ;D, слободно може да моташ и без да го расклопиш и за некој поголем излезен напон. Само како ќе изгледа потоа секундарната намотка... само оној кој го правел тоа ќе знае ;D. Подобро да го покрие со некоја лента и да се излакира, да не се гледа ;D.

Околу тоа за CO2 апаратите, појма немам како функционираат, така да, тука не можам да ти помогнам.

И дешифратор ќе ми треба нареден пат за вакви изрази, како фотокофа итн ::) :D. Е да, нефер од нивна страна, ама... им се може, не е забрането, така ::).
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3188
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Re: Случајни муабети
« Reply #6377 on 25.07.2017, Tuesday, 23:50:51 »
Негде имав читано дека овие трафа од микробранова не се погодни за премотување, на пример за засилувачи и сл., пошто не се наменети за тоа и превише ќе греат, а и стварно немам досега видено да се користат за нешто друго освен пункт-апарати, теслини трансформатори и сл...
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Случајни муабети
« Reply #6378 on 26.07.2017, Wednesday, 12:24:10 »
Јадро си е јадро, како ќе го намоташ така ќе функционира, инаку се бруси варот после се лепи со двокомпонентен и тоа е тоа, си се мота на винклер... овие трафоа се малце исфорсирани т.е. секое трафо може да даде 10х снага во кратки интервали така да да премоташ и примар и секундар не би требало да има проблем ни за појачало  али тоа останува да се проба и да се види дали се исплати, мене конкретно ми треба за пункт и за стартер, некако во овие смпс немам доверба, а фабрички стартер е мин 150 еу...

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Случајни муабети
« Reply #6379 on 27.07.2017, Thursday, 00:10:32 »
Стартер за што?
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Zan

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 883
Re: Случајни муабети
« Reply #6380 on 27.07.2017, Thursday, 00:52:57 »
Стартер за што?

Стартер за автомобил со слаб акумулатор.

(Јас во улога на дешифратор  ;D )
Жан

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Случајни муабети
« Reply #6381 on 27.07.2017, Thursday, 01:41:43 »
А, као демек да измкне амперишта струја (;D) од мрежа, да запали, па потоа моторот преку алтернаторот да си го полни, а? Ваљда тоа е идејата ;D (се гледа колку се разбирам од коли ;D).

Благодариме за асистенцијата ;) ;D. По потреба, можно е и друг пат да бидете повикани ;D ;D ;D.
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
Re: Случајни муабети
« Reply #6382 on 27.07.2017, Thursday, 22:33:02 »
обично тоа е идејата, ама мислам дека купечките стартери имаат и некој акумулатор во нив зашто +100А треба да даде при палење....
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Случајни муабети
« Reply #6383 on 27.07.2017, Thursday, 23:27:23 (Edited 27.07.2017, Thursday, 23:29:38) »
Да да, за коли. Оти ако го изверглаш 2-3 пати акомулаторот до крај, фрли го...
Е сега трафоава се да речиме 1кв, но во кратки интервали може да достигнат 3-4кв, а нели се вергла 5-6секуни, па нема да е проблем да се исфорсира толку време. Мада и да се користи 1кв ви вило сосема добро за повеќето бензински коли.
Или во превод, алансер од бензинец е околу 800-1500кв, а кај дизел 1500кв-3кв, кај патнички аута ( кај товарните, машините и тн... може да достигнат и неколку стотици кв, али друг муабет тоа) што значи 1кв е сосема пристојно за верглање на патничко ауто, а би чинело многу по ефтино од купување на фабрички стартер или акумулатор наменет за припомош за верглање т.е. стационарен акумулатор кој пак е отпорен на празнење и побрзо се полни. Во поново време гледам има "батери банк" али за домашна употреба не се исплатливи .
Што значи номинална ампеража би била околу 80А што е сосема доволно.
Кв=киловат, да не мења на секое фонт :)

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Re: Случајни муабети
« Reply #6384 on 27.07.2017, Thursday, 23:54:08 »
Quote
Кв=киловат, да не мења на секое фонт
А тоа погоре 1500Кв мене ми изгледа ептен голема грешка, можеби си мислел (а така и треба да мислиш)
1.500 Кв или 1.5 Кв.
Пример
12V * 150A = 1800W или 1.8kW.
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Случајни муабети
« Reply #6385 on 28.07.2017, Friday, 00:32:34 »
Да да моја грешка... али ме корегира благовремено :D

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Re: Случајни муабети
« Reply #6386 on 28.07.2017, Friday, 01:38:05 »
Quote
...номинална ампеража би била околу 80А што е сосема доволно.

А што ако (алансерот) анласерот  е со моќност од 2.5kW

 12V * I = 2.5kW
I = 2.5kW / 12V
I = 208A

анласер
ДИГИТАЛЕН РЕЧНИК НА МАКЕДОНСКИОТ ЈАЗИК

анласер   

мн. анласери
Вид збор: Именка, машки род
Дел на автомобилот (електро-стартер), што служи за стартување на моторот.
Англиски: starter Германски: Anlasser
Употреба: Нестандарден збор , Технологија
Примери:
Анласерот треба да се смени.
Слично со: стартер (м.)

Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Случајни муабети
« Reply #6387 on 28.07.2017, Friday, 04:23:56 (Edited 28.07.2017, Friday, 04:34:47) »
Ќе стајш 3 трансформатори за 1000-че, грец трофазен и кондензаторче од 10.000микро 12в. Секако и акумулаторот ќе даде некој ампер, сепак ова е за помош за верглање, не кало главен извор. И 80А не се малце. Може да го "оверклолираш" трафото на 15 секунди да даде 250амп. вез проблем, само ќе ти треба и пригушница ради рипле (  voltage ripple )...
Инаку и јас го знам уредот како анласер, али по мајсториве што сум одел сите го викаат алансер...
Инаку голем дел од бензинците до крај 2.0L доволни им се 100А за да заверглаат.
Некој си дизел со 10 цилиндри ќе има потреба од извор над 100А, ама прво да нанавам таков, па ќе му ја мислам :)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12894
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Случајни муабети
« Reply #6388 on 28.07.2017, Friday, 10:55:24 »
Скоро сите мајстори го грешат. Анласер се вика, не алансер... ама добро, па, од друга страна, луѓето не се професори по Македонски јазик и лутература, така да... ајде, некако ќе им простиме ;D.
"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Re: Случајни муабети
« Reply #6389 on 28.07.2017, Friday, 14:48:20 »
Па видиш јас си реков мајстори се со години, реков да не сум бил грешка ама не сум бил.
Е патем заборавив да напоменам една мн витна работа: нели моторот од анласерот е со четкици па така да влечи струја пррема тоа како е оптоварен, значи најголем зорт ќе има додека да киниса моторот, што значи само при моментот на кинисување ќе му се потребно тие 2,5kw  и птактот на компресија има зголемен опор т.е. кога клипот зафаќа најмал волумен во цилиндарот односно на моменти па така да тие 2,5kw семаксимална моќ на анласерот а не константни. Колку што ме занимале аута и акумулатори, нити пак акумулаторот може да ги даде тие 300-400А повеќе од 2 секунди.
Кај дизелите греачите трошат константно +40-тона ампери, но во зима, кога е жешко летно време не се ни пуштаат. Ни тоа не проблем, како што реков трафото може да поднесе оверлоад во рок од 15-тина секунди. Останува во слободно време да пробам па ќе кажам што ќе биде.