китот, поготово морот. Ако венчаш различити батерии ќе ти траат малце, за 2 недели ќе испрегорат. Многу е битен внатрешниот отпор и максималната стуја за батериите. Затоа сакав јас од алтернатор да правам, за поефтино, контролата е 40тина долари, е сега за батерии да литиумските се подобри и полесни, ама пак далеку поскапи... за рециклирани треба да ставиш по 10-15 паралела за да можат да постигнат струјаи пази, една да е лоша може да направи краток спој и да ги испрегори сите што се со неа паралелно. Оловни акумулатори би користел 4-5 што би биле 200 кг тешки
Потоа имаш high drain ли-по батерии, ама рачунај тие се 600 ден една.. Има некои "packs“ кај алија или ибеј, ама не сум ги разгледал... Затоа се скутерите скапи, скапи се батериите. Ене и на електромобил 50% од цената е бактеријата и на пример обилно ауто 10 год да го возиш нема да се изабат деловите толку многу што ти би осетил разлика (нормало кочници, филтри уње да мењаш), али електромобил за брзо време ќе опадне ударната моќ на батеријата и капацитетот, поготово ако ја стисаш до максимум. Е сега да имаш батерија од 15 кг со 100 амперчаса и 48 волти ударна струја од 200-300А друг ќе беше муабетот, ама нема...