Хмм..нешто не ти чини логикава..Анкетата е поставена у тема за аудио техника,према тоа тука треба да гласаат луѓе што ги интересира аудио техника.Некого пример ако не го интересира радио техника,не би ја отварал уопште темата за радио техника,па не би ни видел дека таму има анкета за пример антени.Зашто би гласал на анкета за антени,ако не го интересира радио техника?Што се разбира од тоа?
Јас пак, баш напротив, ги отворам сите непрочитани теми и пораки. Не поради тоа што сум модератор и морам да пазам се насекаде, туку бидејќи ме интересира
. Ова го правев и пред да бидам модератор
. Од секаде може да се научи по нешто ново
. Но, секој е различен
. Не секој размислува како мене или како тебе
. И сметам дека нема ништо лошо и други да гласаат. Темата и гласањето не е отворено само за оние кои ги интересира аудио техника, за сите е отворена
. Ако не ги интерсира аудио техника, нормално дека ќе гласаат дека не купуваат списанија од областа на аудио техниката
.
За да одвоиш дезинформација од права информација,треба да имаш познавања барем еднакви на тој што ја шири дезинформацијата,иначе како би препознал?
Ти пишав, читај коментари
. Некој сигурно ќе ја провали лагата... ако навистина тоа што е напишано е лага
.
А рачунај дека секогаш постои некој што знае више од тебе..па уште ако му плаќаат да шири дезинформации..
Можеби на него ќе му платат, ама што правиме со сите останати кои коментираат
. Не може сите да ги платат
. Па дури и да успеат поголемиот дел од оние кои коментираат навистина да ги платат
, што правиме со оние кои не се платени, а ја провалат лагата
? Секогаш ќе се најде некој кој ќе ја даде точната информација
. Дали сега, дали по еден месец, дали по една година, секогаш ќе има некој таков
. Само треба да знаеш да ја разграничиш таа точна информација од неточните
. Веќе пишав дека имам оформено „филтер“ за вакви работи и ретко се случува да се зезнам
. Ако ти немаш, тоа е твој проблем
. А дури и да се зезнам, на крајот на краиштата, така се учи човек
.
Закључок: немој да си наивен. Американците имаат една многу добра поговорка: There is no free lunch! У сллободен превод: Нема ништо бесплатно,стално има некоја гадна финта у тоа.
Да, ова е апсолутно точно и верувам дека е така
. И ова „држи вода“ се додека тоа кое што се нуди како информација, се нуди во работно време и за пари
. Кога станува збор за работи кои се „надвор од работно време“, многу почеста е обратната ситуација
. Ова до сега ми се покажало како точно 1000 пати
. Да, за многу работи треба да си платиш и да си ги купиш, тоа е апсолутно точно, тоа никој не го негира, особено за работи кои се сметаат за навистина напреднати инфромации во определена област. И би го направил тоа, би платил, ако информацијата навистина ми треба, да, би платил. Но, да бидеме искрени, ако станува збор за некои „општи информации“ (да бидам по прецизен, информации кои се попознати во определена област), тие лесно се наоѓаат
.
Пример за тоа дека луѓето „вон работно време“ се по „алтруистички“ настроени е и целиот warez околу нас (не мислам само за софтвер, мислам и на книги, музика, филмови). Да не сакаа да ги споделуваат овие работи луѓето, немаше толку warez да има
. Мислиш дека некој ги плаќа тоа да го прават
? Не
. Го прават од задоволство, од што сакаат
. Дел од човековата природа е инстинктот да споделува информации
. Проблемот е што овој инстинкт е засенет од трката по пари :S, па понекогаш луѓето, во трка за поголем профит или општо, за гола егзистенција, го потиснуваат овој инстинкт
. Да можеш да го тргнеш профитот и парите од равенката, нема да има причина да не биде секоја информација достапна секаде
.
А околу Американската поговорка... да бидеме искрени, барем кога зборуваме за информации и warez, сите знаеме дека над 95% од warez-от (општо, не само софтвер) доаѓа од Европските држави, а во последно време и од бившиот СССР и Азиските држави
. Американците се такви какви што се, но тие не се причината зошто определени информации се достапни online, што, по сите правила, не треба да бидат достапни
. Баш напротив, тие најчесто се пречката
.
Статистиката е наука за прикривањена вистината -тргни од бројот на невработени кај нас-види ја статистиката - види ја реалноста .Треба да бидеш слеп и ќорав за да видиш дека реалноста има друга математика.
Е, ова е апсолутна вистина
. Инаку, не знам колку знаете, но теоријата на веројатноста е измислена од страна на коцкари
. А статистиката, како наука, се базира на многу теории од теоријата на веројатноста и се многу блиски како науки
. Кој учел нешто од теорија на веројатност, ќе знае за што зборувам
. Во денешно време, многу науки се базираат на теоријата на веројатност, но мене ако ме прашате, тоа е чиста глупост. Знам, бидејќи знам кои „финти“ се прават за да се „напумпа“ определена вредност
. Се тоа убаво ќе се „завитка“ зад „некоја равенка од некој автор“ и ти си „чист“ пред очите на јавноста
. Во денешно време, теоријата на веројатност и статистиката се користат за манипулација на луѓето, а не за нивен напредок
.
Тиражот не е најголема бизнис тајна,барем не е у USA. Пошто не читаш часописи,не ни знаеш дека у USA законска обврска е часописите еднаш у годината да објават у својот часопис годишен извештај од независна ревисорска фирма колкав им е тиражот,колку одштампале и колку продале.Тоа е основа за даночната пријава у IRS,тоа е америчката Управа за приходи,а таа е многу пострашна од нашата.
А таму да не нема манупулации
. Има и во нашиот УЈП, има и во IRS
. Немој да мислиш дека е различно
. Се тоа убаво ќе се завитка, ќе се оправда на еден или друг начин и тоа е тоа
. Се додека државата не губи ништо од давачките, на нив не им гајле кои информации ќе ги презентира фирмата/компанијата
. Проблемот се јавува кога не се платени давачките врз база на реалните цифри
. А тоа што некој ќе пише официјално на web сајт или во самото списание, тоа многу не ги интересира IRS
. Како што пишаа многу други, тоа е бизнис, а компанијата/фирмата/списанието е спремно се да направи за да си го зголеми бројот на продадени примероци, а една од тие маркетингшки финти е токму таа: лажирај колку вкупно примероци се продадени за да потенцијалниот купец помисли „wow, ова списание навистина многу се продава, значи би требало да има интересни работи во него, ај ќе го купам“
. Тоа е проста капиталистичка логика
.