Author Topic: Електролиза на вода за добивање на водород како гориво за автомобил  (Read 4763 times)

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
инаку со топлотнава ефикасност еден инжињер ја искоисти и дизајниа мото со 6 такта така што топлотната енергија од моторот користеше да загрее вода-пареа (нешто како пана машина) и имаше постигнато 30% заштеда.

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Quote
Инаку мотор од 100 kW нема да потроши 100 kW за еден час возење. Тоа е топлотна моќ - а ефикасноста е околу 25 %.

Забегавме ептен многу од темава ама мора да те поправам  ;)

Ако моторот е 100 kW, тогаш тоа е онаа механичката моќност која се мери на работната оска на моторот (радилицата). Топлотната моќност за  мотор од 100 kW (136 кс)  ако е бензиски ќе биде околу 400 kW, дизелите се нешто поефикасни (околу 40 % ефикасност).

Топлинската моќ воопшто не го интересира возачот оти таа не придонесува за да оди колата побрзо  ;D,  со тоа се занимаваат инжинерите кои дизајнираат мотори.

ОК, ако е така... ???

Ама еве ако го земеме примерот за бензински мотор од 100 kW, значи според тебе топлотната моќ при согорување на бензинот е 400 kW - од кои 100 kW се користат за движење а 300 kW се дисипираат како отпадна топлина. :) Е сега тука не ми е јасно - како може тие 300 kW да се дисипираат со оглед на тоа што, еве посликовито со нив може да се загрее помала зграда  ???
Life is too short to remove USB safely ..

Offline ivica.s

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 369
  • Gender: Male
  • RF Guru
    • Регистрирај се и заработи на envato.com
Quote
Инаку мотор од 100 kW нема да потроши 100 kW за еден час возење. Тоа е топлотна моќ - а ефикасноста е околу 25 %.

Забегавме ептен многу од темава ама мора да те поправам  ;)

Ако моторот е 100 kW, тогаш тоа е онаа механичката моќност која се мери на работната оска на моторот (радилицата). Топлотната моќност за  мотор од 100 kW (136 кс)  ако е бензиски ќе биде околу 400 kW, дизелите се нешто поефикасни (околу 40 % ефикасност).

Топлинската моќ воопшто не го интересира возачот оти таа не придонесува за да оди колата побрзо  ;D,  со тоа се занимаваат инжинерите кои дизајнираат мотори.

ОК, ако е така... ???

Ама еве ако го земеме примерот за бензински мотор од 100 kW, значи според тебе топлотната моќ при согорување на бензинот е 400 kW - од кои 100 kW се користат за движење а 300 kW се дисипираат како отпадна топлина. :) Е сега тука не ми е јасно - како може тие 300 kW да се дисипираат со оглед на тоа што, еве посликовито со нив може да се загрее помала зграда  ???

Прво, тие 100 kW се максимална моќност на моторот со полна гас, а земено во просек максималната моќност скоро никогаш не се користи, оти скоро никогаш не се вози со полна гас. На пример за возење на автопат со 120 км на час ти требаат само околу 30 kW во повеќето автомобили.

А од тие 300 киловати максимална топлинска моќност барем 70 % оди во атмосферата преку издувниот систем на возилото, останатиот дел се ослободува преку системот за ладење.

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
HHO Honda Dio Scooter како што разбрав дечково има солидна заштеда со тоа што системот влече 1,5 А.

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
инаку со топлотнава ефикасност еден инжињер ја искоисти и дизајниа мото со 6 такта така што топлотната енергија од моторот користеше да загрее вода-пареа (нешто како пана машина) и имаше постигнато 30% заштеда.
BMW го напраја тоа пред 5-6 години...

Offline stefan1984

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 116
BTW Бојан го склопува PMW-то од горенаведениот клип  ::)

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male