Не се извадени од ракав...туку додека сам не ја склопиш машината нема да знаеш, а секој што знае не “споделува“...
- “ак сакаш донеси го, ќе ти го напрам, ќе летат“
конкретно бушењето беше последно....поголеми дизни, појака мешавина, појака радилица, бушење, друг клип (понизок и направен од полесен материјал), пломби, ограничувања...и уште работи што никој не ги открива, да речеме тајни на занаетот
Не придржувањето до познати пишани правила при “фризирање“ на мотор, доведува до скратување на векот на моторот (пример што велите „зарибува“ )
Еве и да купиш цел кит, пак нема да се штеди машината којзнае колку. Има 1 другар априлија, малоси китирана...7пати ремонт, 4 пати скршена клипњача, 1 скршена радилица додека стигна нова радилица 1 месец и повеќе чекаше.
Затоа 50cc e направено за 70 да оди, ако не ништо на 110 скутер цел се треси, мали тркала нема стабилност...ако е за побрзо има и 125cc и 250cc и 600cc и многу повеќе. 50ка се знае за што служи
Додека незнам, никој незнае што направи овај али 130-140 возеше “чудовиштето“ повеќе од 3 години...апн 4
Сеа не сум ни компетентен за да кажам во детаљи целосно за да не звучи како “од ракав“ а и да бев компетентен и да знаев, верувајте немаше да раскажам вака на форум