Author Topic: Општи прашања поврзани со аналогната електроника  (Read 335434 times)

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
измери ја вредноста со унимер ако веке ја имаш бобината.
Kure je kupio novog BMW-a

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Одг: Општи прашања поврзани со аналогната електроника
« Reply #1351 on 17.01.2014, Friday, 15:32:14 (Edited 17.01.2014, Friday, 15:53:05) »
Ах бре Киловолт секоја бонбина има отпорник и тој се вика отпорник за јачина на примарната струја.Примарната струја кога ќе почне да тече од акумулаторот поминува низ еден отпорник кој што е поврзан со примарниот калем и со изводот B+ од бомбината тој отпорник служи за да може да се регулира јачината на примарната струја  ова се прави за да варницата биде јака при стартвање на моторот дали ова го знаеш и нормално тој отпорник е внатре во бомбината ти не го гледаш.И таа бомбина е од 4 тактен мотор 4 клипен нормално во колите на Застава може да се вгради дури мислам дека оваа твоја бомбина е од Јапонија тоест да и пишувало на нејзе дека е произведена бомбината во Јапонија направена е за мотори со средни моќности во киловати или коњски сили како сакаш.Каков драјвер користиш и убаво ти рече Металика омски измери ја и ќе видиш дали е исправна 8).Ти рече ли дека е исправна автоелектричарот :D.Инаку ако е исправна оваа е доста добра бомбина ќе ти врши работа за тоа што сакаш ти задоволителна е дури и повеќе од тоа :D 8)
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Одг: Општи прашања поврзани со аналогната електроника
« Reply #1352 on 17.01.2014, Friday, 18:16:23 (Edited 17.01.2014, Friday, 18:22:28) »
Цитирано:
*секоја бонбина има отпорник и тој се вика отпорник за јачина на примарната струја*

Еве пресек на на една бобина ( а не бонбина!) : таков отпорник не постои !!!!



Споено мислење: 17.01.2014, Friday, 18:22:26
Еве како изгледа палењето  комплет.Струјата од акумулаторот ( која во некој случаи е до 30А и повеќе) не може да мине преку отпорник ,бидејќи ќе го стопи секогаш кога ќе се даде контакт!

Offline Zan

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 883
секоја бонбина има отпорник и тој се вика отпорник за јачина на примарната струја.

Уште еден бисер.
Жан

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Одг: Општи прашања поврзани со аналогната електроника
« Reply #1354 on 17.01.2014, Friday, 19:24:00 (Edited 17.01.2014, Friday, 19:39:27) »
Code: [Select]
http://www.ebay.com/itm/HITACHI-IGNITION-COIL-12V-C6R-800-WITH-RESISTOR-FITS-MOST-BRITSIH-JAPAN-CAR-/120948232637Оваа е бомбината на киловолт според кодот исти се.
А зошто тогаш би ја продавале истата бомбина со надворешен отпорник јас криво реков бомбината многу ретко има внатрешен отпорник на пример кај новите коли нема надворешен отпорник туку внатрешен но и нема бидејќи сите денес имаат електронско палење тоа е помината работа.Е сега во 90 проценти во електричните инсталации имаме кај колите бензиски стари имаме надворешен отпорник мора да се регулира оти бомбината е индуктивен компонент и како моторите повлекува наеднаш поголема струја и за да не дојде до оштетување на бомбината се поврзува отпорник во серија со примарната намотка .
Quote
Еве како изгледа палењето  комплет.Струјата од акумулаторот ( која во некој случаи е до 30А и повеќе) не може да мине преку отпорник ,бидејќи ќе го стопи секогаш кога ќе се даде контакт!
.Па ќе го стопи ако користиме отпорник од четвртина ват 8).А колкав е отпорникот на првиот линк.
Од каде да знам, на нејзе пишувa
C6R-800
12V
OIL FILLED COIL
USE WITH EXTERNAL RESISTOR
MADE IN JAPAN

А и во спецификаците што ги спомна Киловолт стои дека треба да има екстернал тоест  надворешен отпорник јас сакав да кажам дека кај новите коли според стандардот нов внатре се става отпорникот.Инаку некој ако не верува може менувал бомбина и си вика не сум видел отпорник тој не се гледа бидејќи е после воланот тоест не мора таму да е стриктно заштрфен е на маса и ретко се гледа скоро сите коли имаа таков отпорник едниот крај му е а маса.Наскоро следи прикачување од дел од една книга која се вика Elektricni uredjaji u motornim vozilima.Таа е српска југословенска стара книга и во нејзе има блок шема на инсталацијата електрична во возилата и ќе ви покажам каде стои точно и е обележан отпорникот за регулација на примрната струја.Инаку некои нови коли тоест сите немаат отпорник зошто користат електронско палење и тоа го решава проблемот со наеднаш поголемото влечење на струја и плус ја драјвува бомбината.А југо 55 кое е со платина мора да има отпорник во инсталацијата и ако му ставаш електронско палење се вади тој отпорник од инсталацијата.Киловолт ти не се паничи не ти треба овој отпорник пошто ти ќе користиш драјвер со електроника и нема гајле плус нема на акумулатор директно 55 амперчаса да ја уклучуваш.Може ќе користиш и Ац/ДЦ претворувач не бери гајле пак нема врска тоа тој дава нели мала струја на почетокот повлекува поголема струја но после се нормализира тоа исто како ударната струја на бормашините.И има една пропорција која викаше ако се мали струите од кај што се напојува примарот нема голема ударна струја а акумулаторот дава по големи ударни струи и не е регулиран затоа се става тој отпорник. ;D
секоја бонбина има отпорник и тој се вика отпорник за јачина на примарната струја.

Уште еден бисер.
Следи со слика каде стои тој отпорник но тоа е изумрена работа сега сите коли се со електронско палење и тој проблем што погоре го кажав го решава оно.Тоа порано кај првите коли морало отпорник јас не кажав дека е задолжтелно да има а не е бисер верувајте.Само криво сум се изразил кога сум рекол секоја бомбина мора да има отпорник за регулација на примарот кај колите со електронско палење не мора тоа важело порано кога немало електронско палење.И денес ако на некој стар тип возило менуваш инсталација ќе го најдеш тој отпорник за што зборам.
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
Quote
Каков драјвер користиш и убаво ти рече Металика омски измери ја и ќе видиш дали е исправна

мислев да ја измери вредноста на екстерниот отпорник... а како ке ја пресмета струјата тоа искрено незнам, ама не верувам дека омов закон ке му заврши работа.


Како што читав на нет овој отпроникот се користел при нормална работа на автомобилот а при стартување се преспојува (bypass), најверојтано има некоја предност тоа...


Quote
Еве како изгледа палењето  комплет

еве на што се базира бобината
Code: [Select]
http://en.wikipedia.org/wiki/Induction_coilкај постарите мотори уклучувањето е со платинка, а кај новите мислам дека е со hall сензор.. ама незнам точно.  :D
Kure je kupio novog BMW-a

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Одг: Општи прашања поврзани со аналогната електроника
« Reply #1356 on 17.01.2014, Friday, 19:43:28 (Edited 17.01.2014, Friday, 19:46:47) »
Ignition Coil = иницијална намотка .Не мешајте сега баби и жаби.Новите возила имаат 99% електронски системи за палење и нивната бомбина драстично се разликува од она на југото.Има возила и без бобина,а високиот напон се ствара на сосема подруг принцип.Кај тиристорските палења се користи електронски претворувач за висок напон итн. Овде мислам  дека постот почна за обична бобина ( а не некоја специјална)

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Одг: Општи прашања поврзани со аналогната електроника
« Reply #1357 on 17.01.2014, Friday, 19:47:47 (Edited 17.01.2014, Friday, 21:37:14) »
Quote
кај постарите мотори уклучувањето е со платинка, а кај новите мислам дека е со hall сензор.. ама незнам точно.  Cheesy
Така така го викаат hall сензор.А кај старите платинката таа го уклучува и го ислучува примарниот напон таа го драјвува ваму електроника.И после тоа се носи на разводникот а разводникот го врти брегастото вратилo тоа е секаде исто сите коли нови стари имаат разводници самото име кажува високиот напон го дели на свекиците.
Quote
Како што читав на нет овој отпроникот се користел при нормална работа на автомобилот а при стартување се преспојува (bypass), најверојтано има некоја предност тоа...
.Епа тоа е тоа што сакам да го кажам да и бајпас името може да се сретне.
Ignition Coil = иницијална намотка .Не мешајте сега баби и жаби.Новите возила имаат 99% електронски системи за палење и нивната бомбина драстично се разликува од она на југото.Има возила и без бобина,а високиот напон се ствара на сосема подруг принцип.Кај тиристорските палења се користи електронски претворувач за висок напон итн. Овде мислам  дека постот почна за обична бобина ( а не некој специјална)
Не не баш на новите не им треба отпорник а овде треба таму во новите самото тиристорско или транзисторско палење ја спречува таа голема струја а овде е механички и мора во инсталацијата да има отпорник сега ќе ставам и едно објаснување од старите литератури.
Code: [Select]
http://www.youtube.com/watch?v=W94iksaQwUo.Еве го стариот принцип разводникот го врти брегастото вратило а платината исто кај разводникот се става нели кај сите стари типови е исто нема врска дали е југо.А кај новите коли не треба отпорник бидејќи самото електронско палење го решава проблемот со ударната струја пишав во тој големиот пост дека треба да се извади отпорникот ако се става ел.палење стариот и новиот систем не се исти и затоа
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
батка само пишав на што е базирана, врз основа на што е создадена, а не дали сеуште се користи или не..кај новите возила искрено незнам како е изведено палењето.. ама што имам слушано било така со бобина и сензор.. а сега може има друг начин, технологијата оди напред, не чека никого.
Kure je kupio novog BMW-a

Offline KiloVolt

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 814
  • Gender: Male
  • Високонапонски Фанатик
Одг: Општи прашања поврзани со аналогната електроника
« Reply #1359 on 17.01.2014, Friday, 19:56:19 (Edited 18.01.2014, Saturday, 01:50:26) »
измери ја вредноста со унимер ако веке ја имаш бобината.
Ако мислеше на отпорникот, го немам, тоа е работата...
Ако мислеше на отпорот на примарот и секундарот, еве ги
Примар, ~3 оми
Секундар ~10 кило оми (9,97)

Каков драјвер користиш и убаво ти рече Металика омски измери ја и ќе видиш дали е исправна 8).Ти рече ли дека е исправна автоелектричарот :D.Инаку ако е исправна оваа е доста добра бомбина ќе ти врши работа за тоа што сакаш ти задоволителна е дури и повеќе од тоа :D 8)
Исправна е, тој само ми ја даде, и ми рече -оваа ќе ти сврши работа-, дома го врзав плусот на едниот крај од еден адаптер, со крокодил штипка минусот, и со уште една крокодил штипка минусот  кон ХВ излезот, за да ја видам искрата(ако воопшто ја фрли... едната штипка ( онаа поврзана за адаптерот ) ја допирав до минусот на бобината и фрлаше искра...3-4мм.
Патем, сакам да му купам за поефтино една друга на еден авто електричар, да ги врзам двете анти паралелно, и да ги издолжам уште толку искрите, плус тоа, ќе крепи појака струја...
Ја драјвувам на 50 херци, уствари, модифицирав драјвер од фиксен телефон панасоник, и директно АС излезите му ги врзав на еден звучник, потоа направив сет контакти со кои со секое помрднување на звучникот се создава контакт, слично како кај автомобилската платина. Тие контакти се поврзани сериски со бобината, и прават прекин на напонот, со што бобината работи, баш тоа го завршив пред 5 минути..
Доброто кај овој драјвер е тоа што НЕМА гајле од индуктивните шилци што ги создава бобината..

Споено мислење: [time]17 Јануари 2014, 19:57:58[/time]
извинете ме малку, постов троа застарен е, сте пишале додека пишував.
Temporary things have a nasty habit of becoming permanent.

High voltage experimenting is like the mafia, once you're in, you ain't getting out!

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Offline batka

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9425
Хал сензорот  е магнетен сензор кој добива импулси од магнетите кои се сместени во разводникот за палење.Тој дава импулси и мора да се приклучи на електроника .Тој е замена за платините и кондензаторот кај старите возила.И  после тоа не се носи на разводник,бидејќи разводникот  со таа комбинација опаѓа.

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Одг: Општи прашања поврзани со аналогната електроника
« Reply #1361 on 17.01.2014, Friday, 20:12:54 (Edited 17.01.2014, Friday, 21:40:26) »
Хал сензорот  е магнетен сензор кој добива импулси од магнетите кои се сместени во разводникот за палење.Тој дава импулси и мора да се приклучи на електроника .Тој е замена за платините и кондензаторот кај старите возила.И  после тоа не се носи на разводник,бидејќи разводникот  со таа комбинација опаѓа.
Така е токму така е кај новите возила.И не треба тој отпорник што бил кај старите системи се брише во шемите денес.Но зборот ми беше ако на некој застарен систем некоја стара кола и вградуваме електронско палење мора да се тргне тој отпорник.Ете сега се разбравме дојде до недоразбирање стар систем со нов измешавме. ;D ;D
Quote
Ако мислеше на отпорот на примарот и секундарот, еве ги
Примар, ~3 оми
Секундар ~10 кило оми (9,97)
На тоа мислев исправна е бомбината нема сомнение треба отпорот на секундарот да е 10 килооми на на примарот од два до 4 оми така е добра ти е.И добар драјвер си направил браво.Е да имаше две колку се зголемува искрата јас сум пробал.Антипаралелно кога ќе ги поврзеш. :D ;D ;D.Милина е за очите да гледаш ;D искришта
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline KiloVolt

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 814
  • Gender: Male
  • Високонапонски Фанатик
Quote
Е да имаше две колку се зголемува искрата јас сум пробал.Антипаралелно кога ќе ги поврзеш. Cheesy Зеленко Зеленко.Милина е за очите да гледаш Зеленко искришта
Немам, ама ќе имам. И ме бендисува ова -Милина е за очите да гледаш-, те поддржувам... ;D ;D
Temporary things have a nasty habit of becoming permanent.

High voltage experimenting is like the mafia, once you're in, you ain't getting out!

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Offline Toma

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1490
  • Gender: Male
  • Доблесно е да си дрзок а да помагаш!!!
Многу од вас знаат англиски па напишете на Гугл C6R800 и читајте додека не ви се приспие  ;D
Оваа како пример!
Code: [Select]
http://sg.answers.yahoo.com/question/index?qid=20080521084739AAdvNkp
Quote
What will happen if car ignition coil external resistor (C6R800) was by-passed?
Best Answer
Quote
The idea of the resistor is to limit the current. It's bypassed during the start cycle to give a slightly higher spark, but it isn't rated to run at 13.8 volts all the time. The coil will overheat and its life will be shortened.
Ако некој знае а знаеш дека знае, следи го
Ако некој знае а не знае дека знае, укажи му
Ако некој не знае а знаеш дека не знае, покажи му
Ако некој не знае а не знае дека не знае, бегај од него!!!

Offline KiloVolt

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 814
  • Gender: Male
  • Високонапонски Фанатик
Го прочитав тоа, ама не извлеков информација што би ми користела...
Temporary things have a nasty habit of becoming permanent.

High voltage experimenting is like the mafia, once you're in, you ain't getting out!

Never underestimate the power of stupid people in large groups.