Author Topic: Електрични возила и слично  (Read 17111 times)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
~2kW брашлес мотор имате за 100$

Хммм... линк?

Нема многу врска крампоната за дожд, за кал има.

Море има... сум возел и вакви и такви гуми, секакви имам возено... најдобро за дожд ми се има покажано крампон ;). Овие рамниве одлично се имаат покажано и на дожд, но само кај дебели тркала (скутери... јасно е зошто, активната допирна површина е поголема), не и на тенки, какви што имаат велосипедите.

Е сега, да, точно е дека нема совршена комбинација, тоа го наведов и претходно, така да, некаков компромис, мора да се направи ;).

К...ц до крај и душа во рај не бива... :)  :)  :)

Хахахаха ;D ;D ;D... како си ме насмеал ;D ;D ;D.

Батериите треба да се „high drain“ во спротивно големи се шансите да експлодира.

Не мора да се high drain. Многу често се ставаат и класични, само повеќе во паралела. Но, се разбира, да не се најевтините Чинг Чонг Чунг... не мора да се најскапите, но не и најевтините ;).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Quote
Море има... сум возел и вакви и такви гуми, секакви имам возено
-повеќе има врска материјалот на гумата. Да, попширока подобра, но и повеќе трење т.е. уствари затоа е подобра, ама триењето и пркости на економијата, што велиш не да троши 7 литра бензин, ко мустанг да воза :)
Quote
Не мора да се high drain. Многу често се ставаат и класични, само повеќе во паралела. Но, се разбира, да не се најевтините Чинг Чонг Чунг... не мора да се најскапите, но не и најевтините ;).
епа да де, уствари high drain нема некоја стриктна граница, од 15А е хај драин, тие посаглам што се' се као хај драин, уствари едини начин да бидиш сигурен е хај дреин да земиш. Е сега обичните, посаглам се 7 ампера, за да добиеш 50Ампери ти требаат 8 во паралела * 8 во серија (за 48в), што се 64 (многу ) батериии, по 5$ просек, ете ти двоклипен ото мотор, има да корне :)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
-повеќе има врска материјалот на гумата. Да, попширока подобра, но и повеќе трење т.е. уствари затоа е подобра, ама триењето и пркости на економијата, што велиш не да троши 7 литра бензин, ко мустанг да воза :)

Види... ако е електричен... па... искрен да бидам, би трампал сигурност за некој денар плус за струја. Секако поевтино отколку да возиш на бензин ;).

епа да де, уствари high drain нема некоја стриктна граница, од 15А е хај драин, тие посаглам што се' се као хај драин, уствари едини начин да бидиш сигурен е хај дреин да земиш. Е сега обичните, посаглам се 7 ампера, за да добиеш 50Ампери ти требаат 8 во паралела * 8 во серија (за 48в), што се 64 (многу ) батериии, по 5$ просек, ете ти двоклипен ото мотор, има да корне :)

Е да... цената е таа :-\.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #48 on 17.08.2019, Saturday, 11:13:58 »
Quote
    Види... ако е електричен... па... искрен да бидам, би трампал сигурност за некој денар плус за струја. Секако поевтино отколку да возиш на бензин ;)
почетната инвестиција ти е помаа со бензински мотор, а раликата одокативно ти е 200-300 ден месечно, а реално колку ти мрнуваат. П ана плин ако го напрајш... :D

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Електрични возила и слично
« Reply #49 on 17.08.2019, Saturday, 14:45:23 »
Брчат многу тие бензинските... ко пухче е, знам, тоа брчи у ПМ ;D.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline Atanas

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 729
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #50 on 17.08.2019, Saturday, 15:41:09 »
Ако преправате велосипед со бензиски мотор, подобро купете си скутер. Не ја гледам потребата да се намести таков мотор на велосипед.

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3184
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
Re: Електрични возила и слично
« Reply #51 on 17.08.2019, Saturday, 16:12:26 »
Ако веќе одите на таа варијанта, тогаш само APN6 - најдобриот Томос според мене, одлично решено ладење, ефтин за одржување, потрошувачка 1.5л/100км., сум возел неколку пати Скопје-Охрид без застанување, без прегревање, никакви проблеми... :)
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #52 on 17.08.2019, Saturday, 16:46:27 »
Брчат многу тие бензинските... ко пухче е, знам, тоа брчи у ПМ ;D.
е јбг :)  поновиве ко бајаги потивки се, сепак далеку побучни од струја.
Конверзијава ќе те фати 200еу, то е поентата, а и подруг е филмов сам ко ќе го напрајш. Ако кинисаме со скутери на крај со R1 или "триунф" ќе завршиме. Поентава е да е едноставно практично ефтино и по можност diy :) инаку барем денес имаш за 2-3к$ сакаш солиден 125-250цц мотор, сакаш некое возило половно ....
Е сега што брчат, брчат, ама за низ град мислам дека се најдобар компромис. А има и по не акустични ауспуси, остај ти овие што ги вадат да  брчеле...ако ми се вдајт ќе пробам да најдам време за експеримент таков xD

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #53 on 29.08.2019, Thursday, 08:37:08 »
Електрично возило на 3 тркала, изгледа интересно за 10000$.
Колку што разбрав од страната сеуште не е пуштено во продажба и е нешто како kickstarter кампања.

Code: [Select]
https://www.designboom.com/technology/sondors-electric-car-three-wheels-02-04-2019/
Имаат во продажба електрични велосипеди.
Code: [Select]
https://sondors.com
Сепак се ВРТИ !!!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Re: Електрични возила и слично
« Reply #54 on 29.08.2019, Thursday, 11:45:47 »
Хмммм... не е скапо, ама скапо е за наш стандард.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #55 on 11.10.2019, Friday, 12:02:43 (Edited 11.10.2019, Friday, 14:02:12) »
Гледам нешто на почетокот имаше LordZi ставено од САМ за електричен томос...
Еве јас да дополнам исто од САМ, ама за електрично Фичо.. Написот е од 1982 година:



Има 4 акомулатори од 100 Ах во просторот за мотор, од кои 3 се користат за погон а еден за команди, светла и сл... На задните тркала има монтирано на секое по еден мотор од електричен виљушкар директно. Брзините се менуваат со преклопување сериски/паралелно на акомулаторите..

Едно време се занесував дека ќе го правам ама... остана само на занесување :)
Life is too short to remove USB safely ..

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Едно време се занесував дека ќе го правам ама... остана само на занесување :)

Епа... да... ова е вистинскиот проблем :-\. Идејата не е лоша и барем во денешно време, и те како може да се работи на подобрување на дизајнот, но... пусто времеееее :-\.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Мене најголем проблем ми испаднаа батериите

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Батерии, пари, време... кај нас се е проблем :-\. Електрични коли не се нова работа, но, ај да те видам преправи една :-\. Убаво е што се презентираат вакви идеи во списанија, но... практично, освен оној кој го има објавено проектот, најверојатно никој друг нема да направи ваква преправка :-\.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4079
  • Gender: Male
Re: Електрични возила и слично
« Reply #59 on 12.10.2019, Saturday, 01:46:36 »
Точно дека не се нови и баш батериите биле проблем да опстојат. Па сега као еме "зелени" сме .... После 100 години кај ото моротите има драстичнинподоврувања, а кај батериите да не речам занемарливи...