Author Topic: Помош за бобина од автомобил  (Read 13488 times)

Offline Z31GH

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 714
  • Gender: Male
Се засркнав со кафето, фонтана направив и замалку ќе настрадаше лаптопот. Ќе се задавев за малку од смеа. Бисери до бисери.
Hams do it! With Frequency

Offline KiloVolt

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 814
  • Gender: Male
  • Високонапонски Фанатик
Металика јасно и гласно ти кажа - трафо во краток спој не дава ниту напон ниту струја! Како ти измери 7,5А ?? Добро е кажано - се става потрошувач и се мери струја!

Значи да измерам влезна струја па после да пресметам.....

Кое одделение си батка,ако не е тајна??
осмо, осумгодишно..
Temporary things have a nasty habit of becoming permanent.

High voltage experimenting is like the mafia, once you're in, you ain't getting out!

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Offline Z31GH

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 714
  • Gender: Male
Одг: Помош за бобина од автомобил
« Reply #47 on 28.12.2013, Saturday, 18:33:34 (Edited 28.12.2013, Saturday, 18:35:09) »
@KiloVolt
Без навреда, ама батка арно ти вели. Многу е опасен високиот напон. Доколку мислиш да експериментираш мораш да научиш малку повеќе. Не можеш струја да мериш на грец.....можеш напон да мериш. Мораш да имаш потрошувач за да мериш струја. Знаеш ли која е разликата помеѓу струја и напон? Навистина не знам како ќе комбинираш бобина со теслин трансформатор....уфффффффф...иако ја прочитав оваа тема целосно уште не знам која е поентата на оваа тема.
Исто како и батка и јас ке ти речам прочитај малку литература во спротивно може да ти се случи ова:



одам да си сварам уште едно кафе и те молам немој пак да се засркнам поради твојте вицеви  ;)

ахххх 8-мо си. Мислам дека не треба да те караме.
Hams do it! With Frequency

Offline KiloVolt

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 814
  • Gender: Male
  • Високонапонски Фанатик
Одг: Помош за бобина од автомобил
« Reply #48 on 28.12.2013, Saturday, 18:55:52 (Edited 28.12.2013, Saturday, 19:02:02) »
Знам дека не ми оди во врска со низок напон, ама кога работам со висок се осеќам како на своја територија...
Temporary things have a nasty habit of becoming permanent.

High voltage experimenting is like the mafia, once you're in, you ain't getting out!

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Offline MetallicA

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 716
  • Gender: Male
пак ке ти се спротиставам. не биди толку самоуверен има многу луге коишто димпломирале на висок напон, имаат и магистратура па не знаат толку и не се самоуверени дека се на "Своја територија"..како што многумина ти кажаа земи прочитај нешто има еден куп книги на оваа проблематика а не да кажуваш бисери, напонот си е напонот секаде се мери на ист начин дали е тоа во нисконапонска мрежа или високонапонска, истото важи и за јачината.
Kure je kupio novog BMW-a

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Знам дека не ми оди во врска со низок напон, ама кога работам со висок се осеќам како на своја територија...

KiloVolt, знаеш би го опишал ова што го кажуваш? Како да сакаш да одиш од основно на факултет. Не може така друже, прво се учи за низок, потоа за висок напон. Убаво што се интересираш за високонапонски конструкции, ама работата не оди така. Се знае кој е патот на учење, нисконапонски конструкции се секогаш први. Е сега, дали потоа повеќе ќе те интересира RF, високонапонска техника или нешто сосема трето, тоа е веќе сосема друга работа.

И уште еден совет. Овие работи не се учат online. Ова се учи од книги.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline KiloVolt

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 814
  • Gender: Male
  • Високонапонски Фанатик
Одг: Помош за бобина од автомобил
« Reply #51 on 28.12.2013, Saturday, 20:12:21 (Edited 29.12.2013, Sunday, 09:50:36) »
пак ке ти се спротиставам. не биди толку самоуверен има многу луге коишто димпломирале на висок напон, имаат и магистратура па не знаат толку и не се самоуверени дека се на "Своја територија"..

Не "сум", туку "се осеќам" како на своја територија.

Се знае кој е патот на учење, нисконапонски конструкции се секогаш први. Е сега, дали потоа повеќе ќе те интересира RF, високонапонска техника или нешто сосема трето, тоа е веќе сосема друга работа.

И уште еден совет. Овие работи не се учат online. Ова се учи од книги.

Потполно си во право.
Temporary things have a nasty habit of becoming permanent.

High voltage experimenting is like the mafia, once you're in, you ain't getting out!

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Одг: Помош за бобина од автомобил
« Reply #52 on 28.12.2013, Saturday, 20:43:30 (Edited 28.12.2013, Saturday, 20:46:48) »
Ај тогаш ти подучи ме како да мерам максимална јачина која што ја дава трафото на излез?

Да не испадне дека само те критикуваме...

Прво, максималната (трајна) струја не можеш да ја измериш дирекно... Односно неможеш без да го изгориш или оштетиш трафото. Таа се мери индирекно, преку физичките карактеристики на трафото.
Во кратки црти, прво го мериш напонот.. Тоа веќе си го направил. Потоа, ја одредуваш максималната моќност која може да ја даде трафото, односно да ја пренесе од примар на секундар. Тоа се прави со мерење на големината на јадрото, односно ако се работи за EI лимови, се мери напречниот пресек на средниот столб и се пресметува моќноста.. има формули побарај по интернет сега да не одам во детали..
И на крај кога ти се познати напонот и моќноста, лесно ќе ја одредиш струјата.
Исто така провери ја и дебелината (пресекот) на секундарната намотка. Со тоа можеш да одредиш максимална струја на намотката. (која може и да е помала од онаа на јадрото) но не може да е поголема  :)
Life is too short to remove USB safely ..

Offline KiloVolt

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 814
  • Gender: Male
  • Високонапонски Фанатик
Одг: Помош за бобина од автомобил
« Reply #53 on 28.12.2013, Saturday, 21:46:12 (Edited 28.12.2013, Saturday, 22:15:05) »
А за онакви лимови како на сликата што ја постирав?
Temporary things have a nasty habit of becoming permanent.

High voltage experimenting is like the mafia, once you're in, you ain't getting out!

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Offline LordZi

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3185
  • Gender: Male
  • I'm gonna live forever or die trying...
    • LightCraft Studio
KiloVolt (и други што ќе се препознаат), не кликај „Цитирано“ ако одговараш на последниот пост, користи „Одговор“, а цитирај само ако одговараш на нешто од претходните постови...
People who talk behind my back are in good position to kiss my ass!!!

"You may live to see man-made horrors beyond your comprehension." - Tesla

If animals had a religion, humans would be the devil.

LightCraft Studio

Offline KiloVolt

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 814
  • Gender: Male
  • Високонапонски Фанатик
Дури сега сватив што му значело она на тома
Quote
Наместо - Цитирано - одговарај со - ОДГОВОР -
Temporary things have a nasty habit of becoming permanent.

High voltage experimenting is like the mafia, once you're in, you ain't getting out!

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1306
Одг: Помош за бобина од автомобил
« Reply #56 on 28.12.2013, Saturday, 22:57:41 (Edited 29.12.2013, Sunday, 09:52:25) »
Quote
Да не испадне дека само те критикуваме...

Прво, максималната (трајна) струја не можеш да ја измериш дирекно... Односно неможеш без да го изгориш или оштетиш трафото. Таа се мери индирекно, преку физичките карактеристики на трафото.
Во кратки црти, прво го мериш напонот.. Тоа веќе си го направил. Потоа, ја одредуваш максималната моќност која може да ја даде трафото, односно да ја пренесе од примар на секундар. Тоа се прави со мерење на големината на јадрото, односно ако се работи за EI лимови, се мери напречниот пресек на средниот столб и се пресметува моќноста.. има формули побарај по интернет сега да не одам во детали..
И на крај кога ти се познати напонот и моќноста, лесно ќе ја одредиш струјата.
Исто така провери ја и дебелината (пресекот) на секундарната намотка. Со тоа можеш да одредиш максимална струја на намотката. (која може и да е помала од онаа на јадрото) но не може да е поголема

Така убаво кажано како за почетник ако сега почнам да објаснувам за трафоа дали ќе ме свати,пошто е осмо оделение не ни чуле за магнетизмот и многу други работи и закони на електротехниката и магнетизмот како дел од нејзе.Но киловолт запомни го ова пишува ли на трафото колку вати е,тоест моќноста на трафото колкава е. Струјата максимална ќе ја најдеш според равенката P=U*I.Бидејки се работи за мрежно трафо напонот кој се бележи со U е220 волти нели и од кога ќе ја видиш моќноста на трафото која се бележи со P а се мери во вати ќе ја пресметаш струјата во ампери.Но немора да значи не е секогаш волку едноставно си има пресметки.Но во глобала за вакви прости работи и пресметките се прости.Леле киловолт ти сеуште си млад за високонапонската техника јас мислев дека си средно електро.Мој совет почни да читаш малку основи на електротехника,а не да нагаѓаш и да тропаш бисери за да измериш струја мора да имаш потрошувач и амперметарот се поврзува сериски секогаш.Внимавај многу што и како работиш.Без лутење ова ти го кажувам добро намерно. ;D 8) 8)
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline bicikle

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 4080
  • Gender: Male
Одг: Помош за бобина од автомобил
« Reply #57 on 29.12.2013, Sunday, 07:35:29 (Edited 29.12.2013, Sunday, 09:54:15) »
исто така важна, и тоа многу важна е импендансата(не отпорот) на изворот на ел. енергија т.е. трафото во случајов. Најголема искористеност имаш кога импендансата на изворот и потрошивачот се еднакви. На пример ако имаш два исти трансформатори, едниот ако биде извор, другиот потрошувач... if u know what i mean   :D на сајтон од доца мислам имаше добар пример за импендаса за засилувач- исто се мери и на трафо.

Code: [Select]
http://bas.elitesecurity.org/indexV.html
Ако не ти е фрка српскиот или хрватски, каков и да е во аудио-туторијали има корисни општи работи околу напојувања, што ќе ти се најдат и во висок напон, пошто исти се законите и за висок и за низок напон  8)

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Аман bicikle, не си член од вчера, знаеш дека екстерни линкови се кодираат!

Преку глава ми е веќе од преправање post-ови. Ќе почнам да бришам без опомена.
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline MarkoMK

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1001
  • Gender: Male
Одг: Помош за бобина од автомобил
« Reply #59 on 29.12.2013, Sunday, 11:10:26 (Edited 29.12.2013, Sunday, 11:57:46) »
А за онакви лимови како на сликата што ја постирав?

Еве ти едно програмче:
Code: [Select]
http://www.electronicecircuits.com/electronic-software/transformer-calculation-software
може и да го имаше на форумов негде постирано, незнам..
Со ова програмче можеш да видиш која моќност ти е трафото, а исто така можеш и да пресметаш трафо ако се решиш сам да моташ.. За теслини трансформатори не важи ;D ;D ;D
Твојот НН трансформатор е вториот тип што го има на сликата.
Life is too short to remove USB safely ..