Author Topic: Барам книга за генератори на струја  (Read 687 times)

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Каде можам да најдам книга или туторијал за одржување и сервис на генератори

Сепак се ВРТИ !!!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Само за струјни генератори? Не разбирам, ти треба книга за одржување и сервисирање на константни извори на струја? Или струјни генератори како уреди, на пример, полначи на акумулатори или некои такви работи?
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
Ми треба за генератори на струја ( агрегати)
Сепак се ВРТИ !!!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
Ми треба за генератори на струја ( агрегати)

Со бензински/дизел мотори? Што конвертираат механичка во електрична енергија?
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline dr-mr

  • Експерт
  • ****
  • Posts: 778
  • Gender: Male
не ми е важно како   ке се  придфижувани дали бензил дизел гас или др начин ме интересираат конверторите од механичка енергиј во електрична нивната изведба деловите  во самиот конвертор дали се нешто како алтернаторите во возилата или сосема на друг принцип .
А погонот не е важен
Сепак се ВРТИ !!!

Offline GigaWatt

  • Администратор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 12890
  • Gender: Male
  • Не фалширам
не ми е важно како   ке се  придфижувани дали бензил дизел гас или др начин ме интересираат конверторите од механичка енергиј во електрична нивната изведба деловите  во самиот конвертор дали се нешто како алтернаторите во возилата или сосема на друг принцип .

Книга за нешто вакво немам, кој има нека сподели ;).

Но барем јас колку што знам, принципот на работа е сличен на монофазна турбина, се генерира наизменичен напон благодарејќи на начинот на кој е изведен генераторот (моторот, бидејќи, во прнцип, секој мотор може да биде и генератор). Колку што знам, тоа се безконтактни мотори каде што јадрото на моторот е магнет, а половите се намотките и во нив се индуцира наизменичен напон (колкав е бројот на намотките и дали е само една или има повеќе, не знам, нека пише некој кој повеќе се разбира во овие работи). Во принцип, да, принципот на работа е сличен на алетрнаторите во колите, само што моторот/генераторот е различен, место еднонасочен генерира наизменичен напон (колку што знам, алтернаторите генерираат еднонасочен напон, ако грешам корегирајте ме ;)).
It's not schizophrenia... It's just a voice in my head...

"This is really a generic concept about human thinking - when faced with large tasks we're naturally inclined to try to break them down into a bunch of smaller tasks that together make up the whole."

"Newton's third law: The only way humans have ever figured out of getting somewhere is to leave something behind."

Offline borce

  • Нов член
  • *
  • Posts: 38
Генераторите во колите (алтернаторите) генерираат трофазен наизменичен напон од 12 или 24V тој после се исправува со спој од 6 диоди (грецов спој) и како едносмерен се спроведува до потрошувачите.
Роторот на алтернаторот преставува ел.магнет кој се побудува со едносмерна струја од акумулаторот преку електронски реглер кој се наоѓа на самиот алтернатор,реглерот дава соодветна побуда на роторот во зависност од самата потрошувачка на енергија,електрониката во реглерот го надгледува напонот на излезите од статорот и го одржува константен на 14,4V или 28,8V додека струјата е променлива во зависност од потребите на потрошувачите