Author Topic: Утврдување на спој во намотка  (Read 6739 times)

Offline BorceBT

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1826
  • Gender: Male
    • www.trajkovski.net
Утврдување на спој во намотка
« Opened on 25.10.2009, Sunday, 02:41:43 (Edited 16.10.2014, Thursday, 18:58:40) »
Овој склоп се користи за утврдување на спој во намотка на електромотори и трансформатори.

Никогаш неможеш да знаеш се, но секогаш можеш да знаеш повеќе.

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
ааа...ке можеш ли те молам да објасниш како работи ова???
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline BorceBT

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1826
  • Gender: Male
    • www.trajkovski.net
Отприлика вака: Уредот го користи калемот кој се тестира како дел од осцилаторното коло и инструментот покажува одредена вредност. Значи имаме на пример трофазен мотор со 6 исти пола (намотки) и се сомневаме дека некоја има спој внатрешен. Значи ги поврзуваме една по една сите намотки и сите треба да дадат слично отчитување на инструментот бидејќи треда да се еднакви. Но таа што има спој ќе има помала индуктивност и со тоа осцилаторот ќе дава повисока фрекфенција и инструментот ќе покажува поголем отклон. Ова може да се мери и со омметар но ако мерите со обичен мултиметар калеми од 1 до 2 оми тешко дека ќе измерите разлика од 100тина милиоми.
Никогаш неможеш да знаеш се, но секогаш можеш да знаеш повеќе.

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
а за трансформатор како со што би се споредувала вредноста???
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline BorceBT

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1826
  • Gender: Male
    • www.trajkovski.net
За жал мора со ист таков трансформатор :(
Никогаш неможеш да знаеш се, но секогаш можеш да знаеш повеќе.

Offline MAKEDONIA

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1253
  • Gender: Male
  • Da bides idiot e najtesko,konkurencijata e silna
Одг: Утврдување на спој во намотка
« Reply #5 on 13.04.2010, Tuesday, 17:34:06 (Edited 13.04.2010, Tuesday, 18:15:49) »
vo postaro vreme a i deneska najdobar test e so lamba 220v  watazata zavisi od jacinata na transformatorot se vklucuva vo serija i ako ima enda zica so spoj sveti so polna svetlina sum go pravel vo servisiranje i toa e najefikasen i prosta nacin sum videl i koga imaa problem so satl eden amerikanec imase edna daska so dve lambi
neverovatno ama vistinsko za radio transformatori koreistev okolu 25wati
probajte ako nema spoj ke sveti malku toa sigurno vazi i za namotki na motori
kako funkcionira sekoj transformator vleci struja i koga ne e vklucen takanarecena mirna
struja
Z33MK

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3235
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
да да, тоа со сијалицата го знам, иначе тоа кога има краток спој тече голема струја и на сијалицата се јавува пад на напон и не ти пука осигурач или па нешто не ти гори...
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline MAKEDONIA

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1253
  • Gender: Male
  • Da bides idiot e najtesko,konkurencijata e silna
Одг: Утврдување на спој во намотка
« Reply #7 on 14.04.2010, Wednesday, 01:53:08 (Edited 03.05.2010, Monday, 23:48:17) »
pa podobro nema se drugo e komplicirano i skapo
Z33MK