Имаш основ да земеш нов, ганц нов е, однеси гаранциски лист. Треба да ти го заменат.
Ако не, може да направиш како што направи еден другар кога не сакаа да му ги вратат парите за еден лаптоп по една недела. Отиди во продавница, од кај и да си го купил, пробај таму да го замениш за нов, ако треба и карај се, ако ништо не постигнеш, почни да се шеташ низ продавница и разгледувај што гледаат муштерии. Кога ќе загледаат нешто, отиди таму као демек и ти си заинтересиран и почни да им збориш колку е тапа „тоа и тоа“, си земал и одма се расипало. По третиот или четвртиот муштерија, ти гарантирам, некој од продавницата ќе дојде и ќе ти рече да го разгледате проблемот што го имате со твојот уред
. И јас така еднаш направив, функционира, никој не сака лоша реклама
.