Македонски форум за електроника
Други технологии => Автоелектроника => Topic started by: mrmut on 01.06.2020, Monday, 15:15:55
-
Здраво.
Сакам да изработам Wideband Oxygen Sensor Controller , најдов по форими , по интернетов едно чудо мислрнја и сeми како да го направам , ама не ми е јасно некој од работите дека незнам да програмирам а никогаш не сум ни учел.
Налетав на нешто кое го препорачуваат на неколку места , се равоти за ATmega8
https://waltech.com/cszcms/wide-band-oxygen-sensor-project-report
Во линкот има сема , pcb и код кој треба да се вчита во контролетот за да фунционира.
Ако може за помош како да го прграмирам а за плочката pcb и другите елементи можам и сам
-
Ти треба фајлот со .hex екстензија и програматор за да го снимиш во микроконтролерот.
Набрзина го прелетав текстот и не приметив таков фајл, без него ништо не правиш.
А ако веќе го имаш фајлот верувам било кој на форумов што има програматор ќе ти излезе во пресрат да го сними во микроконтролерот, тоа е една минута работа.
-
Ги има и hex-овите во download-ите, спакувани се заедно со source-от ;).
-
За што ќе се користи сензорот?
-
Ти треба фајлот со .hex екстензија и програматор за да го снимиш во микроконтролерот.
Набрзина го прелетав текстот и не приметив таков фајл, без него ништо не правиш.
А ако веќе го имаш фајлот верувам било кој на форумов што има програматор ќе ти излезе во пресрат да го сними во микроконтролерот, тоа е една минута работа.
ДА ДА по zip Фајловите има .hex само не знаев за што се , најдолу има како да се направи и прпграматорот и тоа не е сложен за изработка , е сега дали мокроконтролерот е 8 или 16 bit
-
Сензотор т.е сондата се користи за меренје на однос гориво и воздух во моторите на колите односо колки дориво а колку воздух влегува во моторот
Нема што да кријам јас ке го користам како дополнителен уред во компијутерот на колата
-
Епа баш фино, убаво би било да споделиш импресии кога ќе е готово.
Со среќа.
-
https://www.fischl.de/usbasp/
Овде треба да е програматорот :)
Е сега кое програмче да го користа ????
И дали е преку Tx i Rx ?????
-
Не ти се исплати да правиш програматор кога имаш готов за џабе пари:
https://www.ebay.com/itm/1PCS-USB-ISP-USBASP-Programmer-for-ATMEL-51-AVR-Programmer/191776146540?hash=item2ca6bfc46c:g:cBQAAOSwaA5WjOWY
Вакви исти имаат повеќе членови на форумот, сигурно некој ќе ти заврши работа.
И за во иднина, ќе те замолам да ги кодираш надворешните линкови ;)
http://elektronika.mk/index.php?topic=92.0
http://elektronika.mk/index.php?topic=10790.0
-
Не ти се исплати да правиш програматор кога имаш готов за џабе пари:
https://www.ebay.com/itm/1PCS-USB-ISP-USBASP-Programmer-for-ATMEL-51-AVR-Programmer/191776146540?hash=item2ca6bfc46c:g:cBQAAOSwaA5WjOWY
Вакви исти имаат повеќе членови на форумот, сигурно некој ќе ти заврши работа.
И за во иднина, ќе те замолам да ги кодираш надворешните линкови ;)
http://elektronika.mk/index.php?topic=92.0
http://elektronika.mk/index.php?topic=10790.0
Ако има некој да излезе во пресрет би било добро , а линковите ќе пазам што правам :D
-
На какво возило би го користел тој сензор и зошто?
Како тој сензор би комуницирал со карбуратор, и како карбураторот би ја регулирал смесата?
-
Сеуште сум немал време да го разработам TL866II Plus, но ако никој друг не се јави, пиши ми mrmut, ќе се договориме ако си од Скопје ;).
-
На какво возило би го користел тој сензор и зошто?
Како тој сензор би комуницирал со карбуратор, и како карбураторот би ја регулирал смесата?
Класичен автомобил ,мотор 2000цц
Нема карбиратот туку има компијутер како и секое модерно возило само што овој компијутет (ECU) e отворена форма да можеш да го доградуваш (за овој компијутер ке отворам посебна тема да го разгледаме)
Сите сензори околу моторна електроника работат со напон од 0 до 5v , така и овој работи исто , старите Ламба сонди работеа со напон од 0.1 до 1v
А би го користел за корекциа на смесата , однос загадувсње , мала птршувачка а кога би стиснал гас да извадис МАХ од моторот
-
Колку што знам јас сите возила со фабричку ECU имаат фабрички вградени сензори за О2, зошто би правел дополнителен сензор за О2? Сакаш да ставиш wideband а имаш narrowband сензор или нешто друго?
Сензорот мери на излезот (издувната грана) дали и колку кислород останал несогорен, потоа компјутерот го регулира соодносот. Незнам како би го користел О2 сензорот за корекција на смесата, тоа го прави компјутерот сензорот само кажува каква е смесата, за да извадиш максимум од моторот треба ремапирање на компјутерот.
-
Ламбда сонда ти е о2 сензор. Ремап е друг муабет.
-
Колку што знам јас сите возила со фабричку ECU имаат фабрички вградени сензори за О2, зошто би правел дополнителен сензор за О2? Сакаш да ставиш wideband а имаш narrowband сензор или нешто друго?
Сензорот мери на излезот (издувната грана) дали и колку кислород останал несогорен, потоа компјутерот го регулира соодносот. Незнам како би го користел О2 сензорот за корекција на смесата, тоа го прави компјутерот сензорот само кажува каква е смесата, за да извадиш максимум од моторот треба ремапирање на компјутерот.
Ова што го кажа е така , ама секој компијутет има кој сензор колку % да делува врз основмата мапа
Не користсм фабрички компијутет , користсм standalone ecu или open source ecu каде сам избирам кој сензор да го користсм осфен оние основните кој мора да равоти моторот до сега не користев О2 сензор имав AFR метар (air fuel ratio gauge) кој се расипа ,он ми беше поврзан со компијутетот и си имав направено посебна мапа за AFR која ми корегирасе 10% врз основната мапа т.е -5% и +5%
Оваа модилче што сакам да го направсм ќе ми го замени AFR метарот.
Narrowband сензорот има непрецизно мерење ама за тоа вереме кога се користе било Бум и негде 2000-2002 год искача wideband семзорот кој има многу по прецизно мерење и се користи во сите денршни автомобили
-
Ламбда сонда ти е о2 сензор. Ремап е друг муабет.
Не правиме муабет за ремап , знарме дека постојат два модрли на О2 сензори narrowband кој му е работен опсег 0.1 - 1v и wideband со работен опсег 0 -5 v
Mене ми треваше помош за програмирањр на Атmega8 за да направам pcb да си ја прикличам содата од излезот на PCBто дирек во комшијутетот кај што ми била приклучена AFR метарот и ќе видиме дали ке работи
-
Не користсм фабрички компијутет , користсм standalone ecu или open source ecu каде сам избирам кој сензор да го користсм осфен оние основните кој мора да равоти моторот до сега не користев О2 сензор имав AFR метар (air fuel ratio gauge) кој се расипа ,он ми беше поврзан со компијутетот и си имав направено посебна мапа за AFR која ми корегирасе 10% врз основната мапа т.е -5% и +5%
Незнам како би функционирало тоа со избирање на сензори, но ако можеш да избираш избери да користиш О2 наместо ARF и немаш потреба од дополнителни екстерни склопови.
За какво возило се работи ако не е тајна?
-
Не користсм фабрички компијутет , користсм standalone ecu или open source ecu каде сам избирам кој сензор да го користсм осфен оние основните кој мора да равоти моторот до сега не користев О2 сензор имав AFR метар (air fuel ratio gauge) кој се расипа ,он ми беше поврзан со компијутетот и си имав направено посебна мапа за AFR која ми корегирасе 10% врз основната мапа т.е -5% и +5%
Незнам како би функционирало тоа со избирање на сензори, но ако можеш да избираш избери да користиш О2 наместо ARF и немаш потреба од дополнителни екстерни склопови.
За какво возило се работи ако не е тајна?
Сега користам О2 и фиционира релативно добро , ама не е толку прецизна како AFR
Се работи за PEUGEOT 306 GTI 2.0 16V има преработка во усисниот систен и некој други периферни работи , моментално го возам на Megasquirt standalone ecu , а праптавам нешто со Arduina 2560 , ама за овие комијутери ќе отворам посебна тема да ги разгледаме и да кажете нешто по стручно